בהמשך לסתיו של שרית114

nerissa

New member
בהמשך לסתיו של שרית114

חיכיון ===== מכירים את התחושה הזו.. שהעור מזיע מבפנים.. כמו לשבת בסאונה. רק שטפטוף הזיעה הוא מהבפנים של העור. כאילו אנחנו רק קליפה.. בפנים אין כלום מלבד.. ציפייה מורטת עצבים טיפות זולגות מהמצח הפנימי לאט לאורך העור מבפנים העור יבש צרוב מחום פנימי. מלהט תאוו וזה מאט את זליגת האגל לאט יש מין רעד בלתי מורגש.. אבל קיים כמו של מתח שרירים לפני זינוק יש גם מבט ממוקד, מרוכז, מאותגר מהלא ידוע שיש מולו ממצמץ לרגע מטיפת חיכיון שכזו שחודרת לטווח הראיה יש משהו.. ריח שכזה באוויר תחושה הזורמת בנימים ומסמיקה לחיים והטיפות האלה שזולגות בבפנים מתנתקות צונחות מטה אל תוך ה"אין" עד שבנקישה נבלעות בבאר בתחתית הבטן ממש מאחורי הקורקבן כל אגל נוטף שכזה מצייר מעגלים שקטים רק הצליל הזה כמו של לשון מקליקה בחלל הפה.. רק הצליל הזה מהדהד בתוך השקט בפנים משהו מסמר שיערות בלתי נראות על העור מבחוץ על הקליפה משהו.. חיכיון
 
בהמשך לשרית

צמרמורת ועוד אחת.. את.. אוף את נאריסה אין עלייך.. אמרתי ואומר שוב
 

שרית 114

New member
ודיווש

הצמרמורות הללו, כל כך טוב איתן לפעמים, תודה על הפירגון. איזה כייף שהפורום היום ניראה כל כך אחרת מאתמול. נכון?
 
שששששש

תגידי טפו טפו עוד מעט הם יצאו מהחורים... (לא שמת לב שהיום אני מגיבה יותר פשוט יצא לי החשק קצת מכאן)
 

שפן קטן

New member
לכי לראות רופא

משהו איתך לא בסדר, מותק
 

nerissa

New member
רק משהו אחד??? ../images/Emo9.gif

הרבה משואים לא בסדר איתי הרופאים הקונבנציונלים התייאשו ממני.. שלחו אותי לאלטרנטיבים עשו לי רייקי בצ'קלאקה, תקעו לי קריסטלים באוזניים, שפכו עלי שמנים של צמחים לנחיריים, דקרו אותי במחטים בחזה והדליקו נרות - שום דבר לא עוזר! יש לך רעיון בשבילי, שפנפן?
 

שפן קטן

New member
נו באמת

ואחורי כל הטיפולים האלה את מתפלאת שאת מזיעה פנימה?
בקשר לטיפול - אני חושב שאנחנו צריכים להזדיין. זה כנראה לא יעזור אבל - א. מצבך הנואש מצדיק פתרונות רדיקליים; ב. גם לי יש בעיות שצריך לפתור - מה אני, כלב?
 

nerissa

New member
ב'מת???? you think?

אתה באמת חושב שזיון יעזור? אבל.. אבל.. אחרי כל הקריסטלים והקרח אני צריכה משהו בסגנון אפרו-אמריקאי מתקדם.. זה אומר שני צול על חצי יובל סנטימטרים. יש לך רעיון??? א. אני מאמינה שאתה צודק ב. אתה לא כלב. אתה שפן. תוכיח את עצמך!
 

אייבורי

New member
../images/Emo6.gif

מצ'וגעת. שפן יקר שפן חביב בחיי תזהר, אתה עלול לדרוש על ביציות.
 

שרית 114

New member
את והמילים שלך

לא סתם אמרתי קודם, טוב שאת כאן נריסה, טוב שאת כאן.
 

אסתי69

New member
החכיון הזה שלך

כל כך כל כך מוכר ב ד י ו ק אבל ממש ממש היום הרגשתי אותו קצת...... וכשהגיע סוף לחיכיון הזה... איזו תחושה של אושר (ואת שם זה לא מה שאת חושבת) המילים שלך שכל פעם מחדש מעוררות אצלי משו אחר
 
למעלה