בהמשך להוד' של ענבל164..

שלום ענבל.

תודה על תגובתך.. אני שמחה שלא הגעת לתהומות הללו.. כי מאוד קשה לצאת מהן.. אני מאוד אוהבת את העולם הרוחני.. אך מפחדת ממנו.. לא הולכת,, הנני כאן :) תודה
 

ענבל164

New member
לאט לאט... את יודעת משהו?

כשתשתחררי מבית החולים אולי תמצאי איזו יועצת רוחנית טובה שתוכל להדריך ולכוון ולספק תשובות ל-למה וזאת כמובן במקביל לקבלת התרופות הנכונות... אגב, מה מפחיד יותר מהעולם הרוחני?
 
אהמ..

מה מפחיד? האמת מפחידה אותי מאוד. גם מה שלאונרדו האחד כתבה עליי.. כאחת שלא מכירה אותי כלל.. הייתי בשוק מה"ניתוח" .. לא יודעת מה אעשה אחרי שאשתחרר (עוד שבוע) לא יודעת מה אעשה מחר, אחרי הפרידה מהפסיכולוגית המדהימה שלי. מאוד קשה לי בכל זה. מתמוטטת..
 

la chika loka

New member
meksima

what you said is exectly the problem with suisaiding. when people finishing thier lifes they are usualy doing it in a really hard and broken moment, so ther soul can not go to anywher good thats for sure. i was allso in the darkness, even took anti dipresion pills for a wail, but i really belive that the onlly answer for reall staibel soul-maind-body situaision is lerning allso the spiritual espect of this world. allso i recomend the book of paulo cualo "veronica disaieds to die" its allweys bring smail for me.. hope the best wishes, harmony and satisfection
 
היי..

חומד, בשיעורי אנגלית בבית הספר, הייתי מבריזה לשרותים.. כך שאין לי מושג מה כתבת כאן..
אשמח לתרגום.. בטוח כתבת דברים מעניינים וחשובים שחבל לי לפספס.. טנקס
 

LethalVenom

New member
רק שתדעי שאתמול כתבתי משהו ארוך גם לך וגם ל

chika אבל בדיוק שלחצתי על שלח תפוז החליט להתרסק וכך גם ההודעה שלי אל שתיכן בנות חמודות. כמובן שאין מצב שאני אכתוב את זה שוב, אבל נו.... מישהו מלמעלה חשב שזה יהיה מצחיק.
 

LethalVenom

New member
תרגום של chika :

"מה שאמרת זה בדיוק הבעיה בהתאבדות, כשאנשים מסיימים לעצמם את החיים הם בדר"כ עושים את זה ברגע ממש קשה ורגע של שבירה כך שהנשמה לא יכולה להגיע לשום מקום טוב, זה בטוח. גם אני הייתי בחשיכה אפילו לקחתי כדורים נוגדי דיכאון לתקופה אבל באמת האמנתי שהתשובה היחידה למצב שהמעורער של הנפש/מחשבה/גוף זה ללמוד גם את ההספקטים של העולם הרוחני. אני גם ממליצה על הספר של פאולו : "ורוניקה מחליטה למות" זה תמיד מעלה לי חיוך. מאחלת לך את הטוב שבטוב, הרמוניה וסיפוק" chika את יכולה לכתוב באנגלית עברית. זה יעזור גם לאחרים.
 
תודה לך יקירתי על התרגום.. ולך CHIKA

קראתי את הספר ורוניקה מחליטה למות, ואף כתבתי על כך כל מיני תובנות שלמדתי מזה. אך, לא נראה שזה ככ עזר, כי רק אחרי זה באמת יישמתי את מחשבותיי למות. אני מקווה שלאט לאט אשתחרר מהמחשבה הזו, ובאמת החליט לחיות.. לחיות באמת. תודה לך
 

ינוקא1

New member
היי

אולי שוב דברי לא ימצאו חן בעיני כולם , אבל אומר לך מה אני מרגיש : מה שאני מרגיש זה שדרך ההתאבדות את מעונינת לקבל שליטה על חייך. שמת לב איך את קוראת לעצמך ? בובה ! מישהי שמזיזים אותה מכאן לשם ומשם לכאן. וכשאת מרגישה כמו בובה שנשלטת בידי דברים חיצוניים , אז את מנסה לגלות עצמאות דרך הנסיונות הללו. מה שאני רוצה לומר לך : אפשר להיות גם בבית כלא , ועדיין להיות עצמאי. העצמאות והחופש זה מבפנים. תכבדי את עצמך ואת מי שאת , את היכולות הנפלאות באמת שנמצאות בך. ככל שתכבדי את עצמך מבפנים ותדעי מה את שווה , את תהפכי לעצמאית יותר ויותר , את תחיי את החיים היפים שמגיעים לך. כשאנחנו לא עצמאים , זה לא בגלל אנשים אחרים. אנחנו לא עצמאים כשאנחנו לא מכירים במי ובמה שאנחנו , וכך הופכים להיות משועבדים לאחרים. שימי לב : אף אחד לא בחר עבורך את הכינוי "בובה על במה" - זה את בחרת אותו ! ועל ידי בחירה אחרת , לראות את עצמך אחרת (אולי כ"אישה על במה" ?) את יכולה לשנות את ההתיחסות שלך לעצמך ולשנות את חייך ! גם אם עברנו בעבר התעללות או כל מיני דברים אחרים - הרוח היא תמיד חופשית ! את תמיד חופשית ותמיד גם היית חופשית , גם בשעות הכי קשות. אני מרגיש שציור זה נהדר עבורך. את תוכלי לגלות את האיכויות שלך דרך ציור. דרך הביטוי העצמי , את תתחילי לפרוח. תבטאי את עצמך בדרך שתבחרי , תדעי שאת כמו פרח יפה שנפתח ומבטא את היופי שבתוכו. תשילי מעצמך את כל ההגדרות בהם הגדרת את עצמך , תגדירי את עצמך מחדש : עצמאית , חופשית , טהורה ויפה ! בהצלחה רבה רבה !
 

ינוקא1

New member
להפוך

מבובה על במה , לכוכבת הראשית ! ! ! קחי את זה כפרויקט. את לא צריכה לעשות כלום , רק להבין שאת כזו.
 
שלום לך..

ככה: אני שמחה שכתבת את מה שיש לך לאמר.. אני חושבת דווקא בכיוון ההפוך, אני לא רואה שיש לבובה עצמאות כלשהי.. ואולי.. אין לה עצמאות בכלל. אומרים לה מה לעשות. אומרים לה מה להגיד. מזיזים אותה כפי ש"הם" רוצים .. ויכולים להתעלל באותה בובה, ואין לה אפשרות להגיב. דרך התאבדות לקבל שליטה? -אהמ.. שליטה על מה ? על חיי? .. ממ לא נראה לי. אחרי כמה וכמה נסיונות התאבדות, לא היה לי שליטה כל כלום. אולי לקבל אוזן קשבת, הבנה..תמיכה.. כתבת נכון, ציור! אני בהחלט מציירת המון.. ויש לי יכולת מדהימה לבטא ולהוציא את הכל דרך הציורים שלי. תודה על תגובתך, אתה נשמע איש חכם והרבה נסיון חיים. תודה . ולגבי שינוי הכינוי, לא מרגישה שיכולה לעשות את זה בשלב זה. הכינוי מלווה אותי משו כמו 5 שנים.. והוא מאוד דיבר ומדבר אליי.. כשארגיש מוכנות לכך, אשנה בשמחה . תודה ויומטוב
 

ינוקא1

New member
מסכים במאה אחוז

" אני לא רואה שיש לבובה עצמאות כלשהי.. ואולי.. אין לה עצמאות בכלל. אומרים לה מה לעשות. אומרים לה מה להגיד. מזיזים אותה כפי ש"הם" רוצים .. ויכולים להתעלל באותה בובה, ואין לה אפשרות להגיב. " נכון , אין לבובה עצמאות , אבל את בסופו של דבר את אדם ולא בובה. יש אדם דגול - פסיכולוג בשם ויקטור פרנקל שהיה במחנות ההשמדה של הנאצים. אני מצטט לך מתוך מה שכתוב עליו בוויקיפדיה : "פראנקל שרד את השואה, אך כמעט כל משפחתו, פרט לאחותו, הושמדה. סיבלו במחנות הריכוז וההשמדה העצים את תפיסתו המוקדמת שהתפתחה כבר בגיל הנעורים, כי כל אחד זקוק ליעד מרכזי בחיים, מציאת משמעות לחייו, כדי להתגבר על טראומות ומצבים קשים. בספרו המפורסם ביותר "האדם מחפש משמעות" מספר פראנקל כי כדי לשמור על שפיותו האישית בתנאים הקשים, היה צועד לעתים מחוץ למרפאתו ונותן הרצאה לקהל דמיוני על "החוויות הפסיכותרפיות במחנות ריכוז". כדי להמחיש שהמתיחות שבין שאיפה להגשמה הינה חיובית, סיפר כי מה שהחזיק אותו בחיים במחנה הריכוז ועזר לו להתגבר אף על מחלת הטיפוס, היה הרצון העז לשחזר ולפרסם כתב יד של ספרו "הרופא והנפש: מבוא ללוגותרפיה" שאבד באושוויץ[2]. לטענתו בני האדם הם חופשיים בבסיסם, ועל אף שהנאצים יכלו לשלוט בגופו, הם לא יכלו לשלוט בנפשו, שאת החופש שלה לא יכלו לשלול ממנו." אז תראי : הוא היה במחנה ריכוז , עבד של הגרמנים , ובכל זאת הוא ידע שבפנים הוא חופשי. הוא ידע שהוא יצמח יום אחד. וכך באמת היה. הוא עבר את השואה , הפך לאחד הפסיכולוגים הכי מוערכים בעולם וכתב 30 ספרים. וגם לך אני אומר - בפנים את חופשית. בפנים את לא בובה על במה , בפנים את הכוכבת של ההצגה ! ! ! כשאת מציירת - את חופשית ! את עצמאית ! את מוציאה את העולם הפנימי שלך , את יוצרת ! וככל שתראי יותר את העוצמות שיש לך בפנים ואת המיוחדות שלך , את תביני כמה שאת חופשית וכמה שאת כוכבת. את כתבת שאולי דרך ההתאבדות חיפשת אוזן קשבת , הבנה , תמיכה - כשאת תראי כמה שאת נפלאה מבפנים , את לא תצטרכי כל כך הרבה את ההבנה מבחוץ עד כדי התאבדות. הפוך : את תחיי את החיים הנפלאים שמגיעים לך , ואת בעצמך תתני לאנשים אחרים שזקוקים לזה אוזן קשבת הבנה ותמיכה.
 

ינוקא1

New member
ויש לי שאלה אליך :

מאוד אשמח אם תנסי לצייר את עצמך , והפעם ככוכבת ! את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד ולא להראות את הציור לאף אחד , ואולי זה אפילו קצת יעצבן לצייר את זה. אבל מה יש להפסיד ? ? ? זה בטח לא יותר גרוע מאשר להתאבד ? ? ?
 

ינוקא1

New member
ודבר אחרון :

אני בהחלט רואה אפשרות בעתיד שלך שאת תעזרי לאלפי נשים להפוך מ"בובות" לכוכבות זוהרות. הדימוי שיש לי בראש זה כמו פיה טובה שמקישה עם מקל הקסמים שלה על הבובה החיוורת , והופכת אותה לכוכבת זוהרת ומליאת חיים. זה מה שאת יכולה להיות ! ! ! את תוכלי לעזור כך לאלפי נשים ! ! ! יש לך גם יכולות תקשור ויכולות אחרות , ויש לך גם הדרכה תמיד. בהצלחה רבה !
 
תשובה ..

אני בהחלט רואה אפשרות לעזור להרבה מאוד אנשים נשים וטף. עושה הרבה מאוד לקהילה . מהתנדבות במד"א וכרגע קורס לייצנות רפואית . לשמח אנשים לרפא אנשים לעשות טוב .. אולי גם על הדרך לעשות טוב לעצמי..
 

ינוקא1

New member
בדיוק !

ואת תצליחי ואת תעלי ותפרחי יותר מאשר בדמיונות הכי פרועים שלך !
 
לצייר את דמותי .

פעם כתבתי על זה שיר .. חיפשתי וחיפשתי.. ולא מצאתי. בכל מקרה ,אנסה .. מתישהו .. כשיהיו בי את הכוחות לעשות .. תודה על העצה
 
למעלה