בהליכים

מצב
הנושא נעול.
בהליכים

בהליכים
חג שמח ושנה טובה... יש לי שאלה לעורכי- הדין: אני נמצאת בהליכי-גרושין, בקרוב יש לנו דיון בבית דין רבני בנושא הגירושין. חברות הזמינו אותי לצאת ולרקוד בערב שישי. האם הדבר יכול להיחשב לרעתי מבחינת הדיינים באם אני משאירה את ילדיי עם הוריי ויוצאת לרקוד? האם הדבר יכול לשמש כעילה לחיוב בגט? כיצד מתייחסים לכך הדיינים?
 
תשובה

בהליכים
חג שמח ושנה טובה... יש לי שאלה לעורכי- הדין: אני נמצאת בהליכי-גרושין, בקרוב יש לנו דיון בבית דין רבני בנושא הגירושין. חברות הזמינו אותי לצאת ולרקוד בערב שישי. האם הדבר יכול להיחשב לרעתי מבחינת הדיינים באם אני משאירה את ילדיי עם הוריי ויוצאת לרקוד? האם הדבר יכול לשמש כעילה לחיוב בגט? כיצד מתייחסים לכך הדיינים?
תשובה
אין מספיק פרטים. האם את התובעת או הנתבעת האם את רוצה גט או שלום בית? באופן כללי הדיינים לא רואים בעין יפה ריקודי נשים במועדונים גם אם מדובר בריקודי עם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה