אני מסתובב כבר שעה ברחובות בני ברק ומנסה להשיג סיגריות ואין סיכוי. אלו הם הרגעים שהדם עולה לי לראש ואני מלא משטמה ושנאה לכל מי שנקרא חילוני. מסכן חילוני שעובר לידי עכשיו. אני מתחייב לערוף לו את הראש. בתשעה באב הם פותחים מזללות והיום הם לא מרשים. אני מבטיח שלו היתה לי חנות, הייתי פותח אותה בכח ודווקא ולהכעיס אפי` במחיר של פגיעה ברגשות. בושה. אפי` סיגריה להירגע, אין לי...
לו היית בעל חנות, היה שווה לך לפתוח חנות רק כדי להכעיס ו...לספוג קנס? אגב, לאיש הרוח יש מלא סיגריות, מי שמעוניין מוזמן לבוא אלינו ולקחת. אני אשמח להתפטר מהם
איך שרון אמר? מהכסא רואים הכל אחרת. אם היה לך חנות היית סוגר כמו טאטלא גם אני לפני שהיה לי את החנות תכננתי לצפצף עליהם אבל כששמעתי שהם בב"ב התחלתי לשקשק.
אני לא יודעת מה קורה שם אבל כאן בירושלים הסניף של זלפה וגם סניף של סופרסל פתוחים אם כאן פתוח יכול להיות שגם בב"ב אז אולי יש סיכוי להשיג סיגריות למקרה שעדיין לא הושג הדבר הדחוף הזה