בהלה בבני ברק

אושי USHI

New member
בהלה בבני ברק

בעלי החנויות מגיפים תריסים ובורחים. פקחי יום הזכרון בדרך. החל מ 8 שבתון מלא.
 
כפיה חילונית - הצביעות חוגגת!

אני מסתובב כבר שעה ברחובות בני ברק ומנסה להשיג סיגריות ואין סיכוי. אלו הם הרגעים שהדם עולה לי לראש ואני מלא משטמה ושנאה לכל מי שנקרא חילוני. מסכן חילוני שעובר לידי עכשיו. אני מתחייב לערוף לו את הראש. בתשעה באב הם פותחים מזללות והיום הם לא מרשים. אני מבטיח שלו היתה לי חנות, הייתי פותח אותה בכח ודווקא ולהכעיס אפי` במחיר של פגיעה ברגשות. בושה. אפי` סיגריה להירגע, אין לי...
 
עניבה, למה לא קנית סיגריות לפני כן?

לו היית בעל חנות, היה שווה לך לפתוח חנות רק כדי להכעיס ו...לספוג קנס? אגב, לאיש הרוח יש מלא סיגריות, מי שמעוניין מוזמן לבוא אלינו ולקחת. אני אשמח להתפטר מהם
 
סיגריות.

איך שרון אמר? מהכסא רואים הכל אחרת. אם היה לך חנות היית סוגר כמו טאטלא גם אני לפני שהיה לי את החנות תכננתי לצפצף עליהם אבל כששמעתי שהם בב"ב התחלתי לשקשק.
 
הסופרים בירושלים פתוחים האם גם בב"ב

אני לא יודעת מה קורה שם אבל כאן בירושלים הסניף של זלפה וגם סניף של סופרסל פתוחים אם כאן פתוח יכול להיות שגם בב"ב אז אולי יש סיכוי להשיג סיגריות למקרה שעדיין לא הושג הדבר הדחוף הזה
 
למעלה