בהייברנט

בהייברנט

אין בעיה לשאת את המחשב הנישא ולהזיז אותו ממקום למקום נכון? כי בשעות הלימודים אני הרבה פעמים שמה על הייברנט ומכניסה לתיק עד השעור הבא וכדומה. אני די בטוחה שאין בעיה בהייברנט אבל אני רוצה אישוש מצדכם
תודה
 

Thotwo

New member
המחשב נמצא במצב הקפאה

ממש אבל ממש אין לך ממה לדאוג
 
לא הכי מדוייק

המחשב כבוי לחלוטין. מה שקורה זה שכל תכולת הזכרון נשמרת בקובץ בדיסק וכאשר מדליקים מחדש העליה יותר מהירה וחוזר לאותו מצב. ואכן כפי שכתבת אן ממה לדאוג.
 

Thotwo

New member
נו.. הוא מוקפא.

לא התכוונתי למצב שינה אם זה מה שאתה חושב שהתכוונתי.
 
למעלה