בוא נראה...
525SMC = בערך 6,700 דולר קיט 540 = 700 דולר קרנק "סטרוקר" = 600 דולר הילוכים 5+6 = 320 דולר שיפורי מתלים קומפלט = 1000 דולר מצמד "סליפר" = 800 דולר כמה יצא? 10,120 דולר, וזה לא כולל עבודת פתיחת / סגירת מנוע * אבל זה גם לא כולל מכירת הקרנק / צלנידר ה"ישנים" במחיר של כמה וכמה מאות דולרים... לעומת זאת, אפשר לקנות SMR525, במחיר של 6500 דולר (למודל 2004), ואז לסגור את הסיפור כך: עבודת מתלים פשוטה (כי הם כבר מקוצרים) - כ300 דולר מצמד "סליפר" - 800 דולר קיט 540 + קרנק = 1,300 דולר יצאנו עם 8,600 דולר (וללא גלגלי הMX שמגיעים עם הSMC). לא כל כך נורא... M.