בדרנים, החבר'ה ב GMAIL

ailag

New member
בדרנים, החבר'ה ב GMAIL

Thanks for signing up to be updated on the latest Gmail happenings. We hope it's been worth the wait, because we're excited to finally offer you an invitation to open a free Gmail account! Just click on this link to create your new account:​
אני לא חושבת שהם היו צריכים את כל הקטע של ההזמנות בשביל לעשות הייפ מה GMAIL. הם גוגל, הם יכולים לעשות הייפ ממה שבא להם. אבל שיהיה..
 

e-magine

New member
כן, והם שלחו לכל חשבון 50 הזמנות

ועוד לא בדקתי, אבל נראה לי שבעצם זה מספר בלתי מוגבל. אבל עדיין, אם אין לך הזמנה את לא יכולה לפתוח.
 

ailag

New member
הם שלחו במייל הזמנה

לכל מי שרצה עדכון ומספר ההזמנות מתעדכן ל 50 תוך 24 שעות העיקר שצריך הזמנה בשביל להכנס!
עם כל ארגון אחר היו צוחקים עליו, שהוא מנסה לעשות רוח ולהיות אקסקלוסיבי ובעצם נותן לכולם להכנס. אבל זה גוגל..
 

e-magine

New member
גוגל

נכון שעכשיו הם מחלקים הזמנות ביד נדיבה, אבל מאז שהשרות עלה כבטא ועד לפני כחודש היה די קשה להשיג הזמנה. לא יודע באמת למה עלכו בכיוון הזה והחליטו לעשות את השרות למשהו כביכול סלקטיבי. באופן כללי בלי קשר לג'ימייל, נראה לי שגוגל הולכת מיום ליום ונהיית יותר מייקרוסופטית בהתנהגותה. נכון, עוד אין נגדה תביעות משפטיות על ניצול כח מונופוליסטי ועיקר שירותיה בחינם, אבללהערכתי, במוקדם או במאוחר, גם זה יבוא.
 

taltheskater

New member
אכן בדרנים

הודעו די זמן מראש כדי שהמתחרים יספיקו להתארגן ויצרו מחסור מתוכנן. הדואר של גוגל מציג גם את שורת הפתיחה וגם את החתימה. ניתן לראות שהגיע דואר אלקטרוני גם מחוץ לתכנת הדואר וכמובן לבצע חיפושץ לא נראה לי שאחליף עכשיו את הדואר של יאהוו בזה של גוגל. כבר נקשרתי אליו.
 
למעלה