בדרך להצלחה..?
תקנו אותי אם אני טועה אבל אני חושבת שכל השיטות החדשות שמציעים פה עובדות יותר ויותר לאנשים, אז שמעו מה קרה לי (ותודה עדי!) לפני שהלכתי לישון כיוונתי את השעון.. נרדמתי.. אוקיי קמתי בסביבות שש בבוקר, עוד לפני שהשעון היה אמור לצלצל, כנראה זה נכנס לי למוח שאני צריכה להתעורר בבוקר.. בכל מקרה, אני חושבת שמתי שהתעוררתי הייתי באמצע חלום או משהו.. (זה יכול להיות שאני סתם אתעורר באמצע חלום??) אני זוכרת שזה היה קשור לנרות איכשהוא.. אני לא זוכרת מה בדיוק אבל באותו רגע שקמתי ידעתי שאם אני חוזרת לישון אני נכנסת חזרה לחלום ונרדמת רגיל.. ולא רציתי את זה, רציתי חלום צלול.. אז בכל מקרה חשבתי לנסות את השיטה של אלון עם המוסיקה והיה לי דיסק שהיה לי מזה מתאים לשמוע באותו רגע אבל הוא לא היה במערכת (באסה..) אז וויתרתי על המוסיקה והתרכזתי בנשימות. כנראה שאיפשהוא בדרך נרדמתי כי הדבר השני שאני זוכרת זה משהו שקשור לבייביסיטר, כאילו זה היה חלום, רק הקטע זה שאני לא כל כך זוכרת חלום.. אלא יותר זוכרת את זה בצורה של מחשבה.. מוזר לא? טוב אז התעוררתי ועדיין הייתי ישנונית אבל כנראה שלא מספיק כי התרכזתי בנשימות וסתם שכבתי ככה במיטה.. אז וויתרתי להיום.. בכל מקרה, הדבר הכי חשוב זה שזכרתי 2 חלומות!! אחרי תקופה כזו ארוכה שלא זכרתי כלום.. עדי השיטה באמת עובדת!! היום לפני שאני הולכת לישון אני שמה דיסק ובמערכת ואני אנסה עם מוסיקה, זה בטח יעבוד לי..
) שוב תודה עדי ואלון!!!!!
תקנו אותי אם אני טועה אבל אני חושבת שכל השיטות החדשות שמציעים פה עובדות יותר ויותר לאנשים, אז שמעו מה קרה לי (ותודה עדי!) לפני שהלכתי לישון כיוונתי את השעון.. נרדמתי.. אוקיי קמתי בסביבות שש בבוקר, עוד לפני שהשעון היה אמור לצלצל, כנראה זה נכנס לי למוח שאני צריכה להתעורר בבוקר.. בכל מקרה, אני חושבת שמתי שהתעוררתי הייתי באמצע חלום או משהו.. (זה יכול להיות שאני סתם אתעורר באמצע חלום??) אני זוכרת שזה היה קשור לנרות איכשהוא.. אני לא זוכרת מה בדיוק אבל באותו רגע שקמתי ידעתי שאם אני חוזרת לישון אני נכנסת חזרה לחלום ונרדמת רגיל.. ולא רציתי את זה, רציתי חלום צלול.. אז בכל מקרה חשבתי לנסות את השיטה של אלון עם המוסיקה והיה לי דיסק שהיה לי מזה מתאים לשמוע באותו רגע אבל הוא לא היה במערכת (באסה..) אז וויתרתי על המוסיקה והתרכזתי בנשימות. כנראה שאיפשהוא בדרך נרדמתי כי הדבר השני שאני זוכרת זה משהו שקשור לבייביסיטר, כאילו זה היה חלום, רק הקטע זה שאני לא כל כך זוכרת חלום.. אלא יותר זוכרת את זה בצורה של מחשבה.. מוזר לא? טוב אז התעוררתי ועדיין הייתי ישנונית אבל כנראה שלא מספיק כי התרכזתי בנשימות וסתם שכבתי ככה במיטה.. אז וויתרתי להיום.. בכל מקרה, הדבר הכי חשוב זה שזכרתי 2 חלומות!! אחרי תקופה כזו ארוכה שלא זכרתי כלום.. עדי השיטה באמת עובדת!! היום לפני שאני הולכת לישון אני שמה דיסק ובמערכת ואני אנסה עם מוסיקה, זה בטח יעבוד לי..