בטטה העצבני 61
Active member
בדף הפייסבוק של דן יש פוסט על קו 122
בדף הפייסבוק של דן יש פוסט על קו 122
בדף הפייסבוק של דן יש פוסט על קו 122
לפי פרסום של דן באתר שלה, כאשר קו 122 יחל לפעול ב-4.2.2018בדף הפייסבוק של דן יש פוסט על קו 122
כנראה קו 8 הוא זה שיעבור למטרופולין.לפי פרסום של דן באתר שלה, כאשר קו 122 יחל לפעול ב-4.2.2018
קווים 12 ו 389 יבוטלו.
[URL]http://www.dan.co.il/download/files/n6960_.pdf[/URL]
קו 12 נכלל במכרז שרון-חולון מרחבי ולפי המכרז היה מתוכנן להתקצר לרכבת האוניברסיטה (במקום רדינג). אם קו 12 מבוטל, סביר להניח שקו 8 של דן יהיה זה שיעבור למטרופולין כי ממילא אם קו 12 היה מקוצר לרכבת האוניברסיטה כבר לא היה טעם יותר בקו 8.
אז עכשיו לא יהיה אף קו שיעבור ברח' הברזללפי פרסום של דן באתר שלה, כאשר קו 122 יחל לפעול ב-4.2.2018
קווים 12 ו 389 יבוטלו.
[URL]http://www.dan.co.il/download/files/n6960_.pdf[/URL]
קו 12 נכלל במכרז שרון-חולון מרחבי ולפי המכרז היה מתוכנן להתקצר לרכבת האוניברסיטה (במקום רדינג). אם קו 12 מבוטל, סביר להניח שקו 8 של דן יהיה זה שיעבור למטרופולין כי ממילא אם קו 12 היה מקוצר לרכבת האוניברסיטה כבר לא היה טעם יותר בקו 8.
לפי פרסום של דן באתר שלה, כאשר קו 122 יחל לפעול ב-4.2.2018
קווים 12 ו 389 יבוטלו.
[URL]http://www.dan.co.il/download/files/n6960_.pdf[/URL]
קו 12 נכלל במכרז שרון-חולון מרחבי ולפי המכרז היה מתוכנן להתקצר לרכבת האוניברסיטה (במקום רדינג). אם קו 12 מבוטל, סביר להניח שקו 8 של דן יהיה זה שיעבור למטרופולין כי ממילא אם קו 12 היה מקוצר לרכבת האוניברסיטה כבר לא היה טעם יותר בקו 8.
אתה כל כך צודקלדעתי שיטת המיספור בתל אביב וגוש דן היא לא טובה
אני מדבר בעיקר על שיטת מיספור החלופות והקווים הדומים.
דוגמה מובהקת לכך הם קווים 8 ו-12 הנוכחיים בתל אביב הם דוגמה מצויינת לבזבזנות יתר של מספרים. למה לא קראו לקו 8 קו 12א? הם קווים דומים מאוד. למה לא לקרוא לקו 8 חלופה של קו 12?
למה ביטלו את קווי ה-א'? (כמו 1א, 2א, 3א)? ההתפרעות עם ספרות מאוד שהולכות ותופחות עם כל חלופה היא גרועה לדעתי, מסבכת את ההיגיות והבנת הרשת, ולא אחראית לעתיד. ספרת המאות צריכה לשמש קווים בינעירוניים - ככל שהספרה גדולה יותר המרחק גדול יותר, כמו שהיה פעם. ברור שבשלושת הערים הגדולות יש יותר מ-99 קווים עירוניים, אז לפחות שלא יעברו את ה-200 או ה-300...
הרעה החולה הזאת קורית בכל הארץ, ואם פעם זה היה בעיקר בקווים של חברת "קווים", עכשיו כבר משרד התחבורה נדבק בה (ראו את הקווים המתוכננים במכרז החדש של קווי בית שמש - ירושלים). זה לא אחראי, זה ביזבוז מספרים גבוהים וזה גורם לאי הבנה של הרשת.
לדעתי צריכים לעשות רפורמת מספרים עם שלבים (השלבים למניעת בילבול) בכל הארץ, כדי לחזור לשיטת המספור הישנה והטובה. לא צריכים להשתולל עם ספרת המאות וקווים כמו 8 ו-12 שממש יכולים להיות מוגדרים כחלופה אחד של השני - לאחד תחת קו X וקו Xא'. אם יש יותר מחלופה אחת - אז לתת מספרים עוקבים ולא מספרים שספרות המאות עוקבות.
קו 617 ירושלים-בית שמש זה גם נורא, וגם X77 מי-ם לאלעדאתה כל כך צודק
יש קווים שיש להם מספר הזוי. לדוגמה 279. לא יכלו לתת מספרים יוצר נמוכים שמתאימים לעיר?. השיטה של אגד בעיקר בירושלים עם האות א' זה מעולה. אבל משום מה לא מיושם בגוש דן למעט פ"ת שם אפיקים כן מוסיפים א' למספר. קווי דן יכלו להיות יותר פשוטים. לדוגמה 138 יכול להיות 38א ו- 238 להפוך ל- 38ב'. באירופה זה נהוג למה לא פה?
מוסיפים לקו את האות א' רק אם מתקיימים תנאים מסויימיםאתה כל כך צודק
יש קווים שיש להם מספר הזוי. לדוגמה 279. לא יכלו לתת מספרים יוצר נמוכים שמתאימים לעיר?. השיטה של אגד בעיקר בירושלים עם האות א' זה מעולה. אבל משום מה לא מיושם בגוש דן למעט פ"ת שם אפיקים כן מוסיפים א' למספר. קווי דן יכלו להיות יותר פשוטים. לדוגמה 138 יכול להיות 38א ו- 238 להפוך ל- 38ב'. באירופה זה נהוג למה לא פה?
238 לא יכול להיות 38ב ולא 38ג או 38 עם כל אות האחרתאתה כל כך צודק
יש קווים שיש להם מספר הזוי. לדוגמה 279. לא יכלו לתת מספרים יוצר נמוכים שמתאימים לעיר?. השיטה של אגד בעיקר בירושלים עם האות א' זה מעולה. אבל משום מה לא מיושם בגוש דן למעט פ"ת שם אפיקים כן מוסיפים א' למספר. קווי דן יכלו להיות יותר פשוטים. לדוגמה 138 יכול להיות 38א ו- 238 להפוך ל- 38ב'. באירופה זה נהוג למה לא פה?
תיקון קל: השיטה של צוות תכנית האב בירושלים...אתה כל כך צודק
יש קווים שיש להם מספר הזוי. לדוגמה 279. לא יכלו לתת מספרים יוצר נמוכים שמתאימים לעיר?. השיטה של אגד בעיקר בירושלים עם האות א' זה מעולה. אבל משום מה לא מיושם בגוש דן למעט פ"ת שם אפיקים כן מוסיפים א' למספר. קווי דן יכלו להיות יותר פשוטים. לדוגמה 138 יכול להיות 38א ו- 238 להפוך ל- 38ב'. באירופה זה נהוג למה לא פה?
במערכות המידע ובקבצי ה GTFS אין ייצוג נפרד לקווים עם אותיותאתה כל כך צודק
יש קווים שיש להם מספר הזוי. לדוגמה 279. לא יכלו לתת מספרים יוצר נמוכים שמתאימים לעיר?. השיטה של אגד בעיקר בירושלים עם האות א' זה מעולה. אבל משום מה לא מיושם בגוש דן למעט פ"ת שם אפיקים כן מוסיפים א' למספר. קווי דן יכלו להיות יותר פשוטים. לדוגמה 138 יכול להיות 38א ו- 238 להפוך ל- 38ב'. באירופה זה נהוג למה לא פה?
אני מתנגד להוספת אותיות למספר הקואתה כל כך צודק
יש קווים שיש להם מספר הזוי. לדוגמה 279. לא יכלו לתת מספרים יוצר נמוכים שמתאימים לעיר?. השיטה של אגד בעיקר בירושלים עם האות א' זה מעולה. אבל משום מה לא מיושם בגוש דן למעט פ"ת שם אפיקים כן מוסיפים א' למספר. קווי דן יכלו להיות יותר פשוטים. לדוגמה 138 יכול להיות 38א ו- 238 להפוך ל- 38ב'. באירופה זה נהוג למה לא פה?
מבטלים את 12 ומפעילים את 122 בלו"ז שאינו מכסה את כל היוםלפי פרסום של דן באתר שלה, כאשר קו 122 יחל לפעול ב-4.2.2018
קווים 12 ו 389 יבוטלו.
[URL]http://www.dan.co.il/download/files/n6960_.pdf[/URL]
קו 12 נכלל במכרז שרון-חולון מרחבי ולפי המכרז היה מתוכנן להתקצר לרכבת האוניברסיטה (במקום רדינג). אם קו 12 מבוטל, סביר להניח שקו 8 של דן יהיה זה שיעבור למטרופולין כי ממילא אם קו 12 היה מקוצר לרכבת האוניברסיטה כבר לא היה טעם יותר בקו 8.
אבל 189 ו 266 מכסים את כל היוםמבטלים את 12 ומפעילים את 122 בלו"ז שאינו מכסה את כל היום
דווקא הלו"ז טוב מאוד לדעתימבטלים את 12 ומפעילים את 122 בלו"ז שאינו מכסה את כל היום
גם 13 ו- 238 יוצאים ישירות לבן יהודה במקום דרך אלנבידווקא הלו"ז טוב מאוד לדעתי
לקו כזה עדיפה תדירות גבוהה יותר בשעות העומס והפסקה בשעות השפל, מאשר תדירות של פעם ב-30 דקות כל היום. שעת סיום השירות זהה פחות או יותר לזו של 12.
לי מפריע דווקא דבר אחר. התחנה הראשונה של 122 אחרי הכרמלית תהיה רק בבן יהודה, בדומה לקו 90. לא ברור לי למה לא להעביר אותו דרך אחד העם ואלנבי כמו 389 כיום.
זה לא באמת יאט את הקו (כמה נוסעים כבר יעלו בכרמלית?) אלא רק יישפר את השירות ויחזיר את הקישור בין אלנבי לעתידים.
ברגע שקו 389 יבוטל, לא יהיה משם קישור לעתידים אפילו בבוקר.
נכון, אבל זה כבר פחות קריטיגם 13 ו- 238 יוצאים ישירות לבן יהודה במקום דרך אלנבי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.