בדיקה לפוטנציאל גובה

UdiCabudi

New member
בדיקה לפוטנציאל גובה

שלום מולי אני בן 16 וילדים סיפרו לי שאפשר להיבדק אצל רופא ע"י בדיקת כף היד וכך לקבל את הגובה שאני אגיע אליו בבגרות. האם שיטה זו מדיוקת? האם החיזוי הזה נכון, איפה אני עושה את הבדיקה? אני רוצה לדעת כמה שיותר פרטים על זה. תודה נ.ב - אם הפורום הזה לא מתאים לשאלה מהסוג הזה אז תפנה אותי לפורום המתאים.
 

metoraf20

New member


סתם שטויות. יש בדיקה של גיל עצמות שאפשר לעשות בקופת חולים וללכת לאבחן בוינגייט. אני עשיתי את זה בצעירותי וזה הדבר הכי שטותי שיכול להיות עזוב שטירטרו אותי איזה פעמיים בגלל שגיאה גם לא צדקו אפילו בטווח של 15 סמ אם לא יותר.. אני עכשיו בן 21 ועשיתי את זה בגיל 14 בערך ועד היום אני זוכר את הבלופ הזה. לא ממליץ לך לבזבז על זה זמן וכסף..
 

UdiCabudi

New member
בגיל 14

עשית את הבדיקה בגיל 14 ויכול להיות שמאז (7 שנים) הבדיקה השתכללה ופותחה יותר והיא יותר מדויקת כיום.
 

metoraf20

New member
ללא נושא

אני די בטוח שכלום לא השתנה עדיין עובדים עם טבלאות זה לא איזה מכשיר מיוחד זה הכל גרפים..
 

bingler15

New member
השיטה../images/Emo60.gif

ממה שאני שמעתי על הבדיקה הזאת, היא אמורה להיות אמינה (כנראה בעבר, מן הסתם, היא היתה פחות). לוקחים צילום של כף היד ולפי המרחק בין העצמות ניתן להעריך כמה עוד ניתן לגדול. אני אישית לא ממליץ לך לעשות את הבדיקה הזאת, מפני שהיא סתם עלולה לאכזב. אבל, אם בכל זאת חשוב לך לדעת- תסתכל על אבא שלך, אם הוא גבוה- אתה תהיה גבוה, אם הוא נמוך- אתה תהיה נמוך. יום טוב. נ.ב.- לא צריך לנסוע עד לוינגייט בשביל הבדיקה, לך לקופת חולים.
 
מה התחזית?

שלום רב, בדיקה לחיזוי גובה נעשית באמת על פי צילום עצמות שורש כף היד ובדיקת גיל העצמות. מה שבודקים בעצם זה את הלוחיות בעצם וכמה זמן נותר עד להשלמתן ולסגיר ההתארכות שלהן. בנוסף לוקחים בחשבון את גובה ההורים שלך ואת גילך הביולוגי. כלומר, בדיקה של סימני מין מישניים כולל בדיקה של התפתחות מינית. אני לא יודע למה זה חשוב לך אבל כמו התשובות שניתנו לך אני לא הייתי משקיע בזה אנרגיה. בברכה,
 
למעלה