בדיכאון..
התקשר אליי לפני כחצי שעה מחברה פרטית של בתי מלון ואמרו לי שיש לי הטבה של 300 ש"ח ואני מכייון שנגרלתי בין האנשים או משהו. שזה כולל : 70 בתי מלון לבחירה , יום פינוק בספא , 42 ארוחות , אירוח כפרי 2 לילות ו- 3 ימים.ארוחת בוקר.[הכל רשמתי לעצמי כשהיא פירטה]. ליבי לא היה שקט כשהיא ביקשה את האשראי שלי , ומייד התקשרתי לאמי שאמרה לי שכל זה שקר , ושאסור לתת לזרים את האשראי , שכולם רמאים , ושם ישתמשו בויזה שלי לצרכים שלהם. לאמא שלי יש יום הולדת החודש מה שגרם לי לשקול שוב את ההצעה ולסמוך עליהם. כשזאתי התקשרה אליי מהחברה , מסרתי לה את מס ועוד הי שאלה אותי שאני יכולה לעשות 2 חבילות . בהתחלה כשאמרתי לה שאני צריכה לחשוב על כך אם מתאים לי או לא , היא קצת הלחיצה אותי ואמרה שה חד פעמי ההטבה . אבל כשהיא ביקשה את האשראי לא מצאתי אותו , ולכן היא נאלצה להתקשר בעוד כ-5 דקות , שבמכלם גם התקשרתי לאמא שנזפה בי אבל בסופו של דבר החשבון שלי ולא שלה. קיצר , נזכרתי בזה שגם ככה הויה שלי מפוצצת בשל ככה שאני מנוייה ל2 מגזינים , מנוייה לחברת פלאפון , אורנג' ו+ זה עכשיו .. ממש קטססטרופה. אח"כ התקשרתי אליהם שוב , לאחר שמסרתי את האשרי , והם אמרו לי שבידה וזה לא יעבור , הם יודעיו לי . בעוד כמה ימים לטענתם , אני אמורה לקבל את החוברת וכוןלי דמעות . אמא שלי נזפה בי עוד יותר , ואף סירבה לדבר איתי בפלאפון כי לא שמעתי בקולה וכעת אני מתחרטת על כך שמסרתי להם את הויזה שגם ככה לא תעבור ואח"כ הםן יעשו בה שימוש לרעה.. יצאתי מה זה טיפשה ורע לי.. בסך הכל נדלקתי על ההטבה ולא שקלתי לרגע אתת ההשלכות על אף שהם הביאו לי את האתר של משפטים שבו אפםשר לאתר את החברה שלהם , ליבי לא שקט לרגע!!!
התקשר אליי לפני כחצי שעה מחברה פרטית של בתי מלון ואמרו לי שיש לי הטבה של 300 ש"ח ואני מכייון שנגרלתי בין האנשים או משהו. שזה כולל : 70 בתי מלון לבחירה , יום פינוק בספא , 42 ארוחות , אירוח כפרי 2 לילות ו- 3 ימים.ארוחת בוקר.[הכל רשמתי לעצמי כשהיא פירטה]. ליבי לא היה שקט כשהיא ביקשה את האשראי שלי , ומייד התקשרתי לאמי שאמרה לי שכל זה שקר , ושאסור לתת לזרים את האשראי , שכולם רמאים , ושם ישתמשו בויזה שלי לצרכים שלהם. לאמא שלי יש יום הולדת החודש מה שגרם לי לשקול שוב את ההצעה ולסמוך עליהם. כשזאתי התקשרה אליי מהחברה , מסרתי לה את מס ועוד הי שאלה אותי שאני יכולה לעשות 2 חבילות . בהתחלה כשאמרתי לה שאני צריכה לחשוב על כך אם מתאים לי או לא , היא קצת הלחיצה אותי ואמרה שה חד פעמי ההטבה . אבל כשהיא ביקשה את האשראי לא מצאתי אותו , ולכן היא נאלצה להתקשר בעוד כ-5 דקות , שבמכלם גם התקשרתי לאמא שנזפה בי אבל בסופו של דבר החשבון שלי ולא שלה. קיצר , נזכרתי בזה שגם ככה הויה שלי מפוצצת בשל ככה שאני מנוייה ל2 מגזינים , מנוייה לחברת פלאפון , אורנג' ו+ זה עכשיו .. ממש קטססטרופה. אח"כ התקשרתי אליהם שוב , לאחר שמסרתי את האשרי , והם אמרו לי שבידה וזה לא יעבור , הם יודעיו לי . בעוד כמה ימים לטענתם , אני אמורה לקבל את החוברת וכוןלי דמעות . אמא שלי נזפה בי עוד יותר , ואף סירבה לדבר איתי בפלאפון כי לא שמעתי בקולה וכעת אני מתחרטת על כך שמסרתי להם את הויזה שגם ככה לא תעבור ואח"כ הםן יעשו בה שימוש לרעה.. יצאתי מה זה טיפשה ורע לי.. בסך הכל נדלקתי על ההטבה ולא שקלתי לרגע אתת ההשלכות על אף שהם הביאו לי את האתר של משפטים שבו אפםשר לאתר את החברה שלהם , ליבי לא שקט לרגע!!!