בדיחה שקיבלתי ב- mail .

בדיחה שקיבלתי ב- mail .

יהודי זקן אחד שגר בניו-יורק, יום אחד כינס את הילדים שלו לשיחה והסביר להם שעליו ללכת כבר לבית אבות ושימצאו בית אבות יהודי טוב. הילדים יצאו לחיפוש ואחרי שבוע חזרו אל האבא עם התוצאות: שמע, לא מצאנו בית אבות יהודי, אבל מצאנו בית אבות קטולי ששמענו שהוא ממש מעולה והיחס שם בין אדם לאדם פשוט מדהים. אז הזקן אמר להם: השתגעתם?! כולם שם אנטישמים בטח!. "לא לא אבא, בבקשה, תנסה רק שבוע ותחליט בסוף". האבא הסכים. לאחר שבוע הבנים באים לבקר אותו בבית האבות "נו? איך המקום". "תשמעו, היחס פה באמת מדהים. יש כאן למשל רופא שאולי 20 שנה כבר לא ראה פציינט ועדיין כולם קוראים לו כאן THE DOCTOR. יש כאן אומן לחימה שלא התאמן איזה 30 שנה ועדיין קוראים לו כאן THE MASTER. ואני, 35 שנה לא קיימתי יחסי מין, וכולם קוראים לי THE FUCKING JEW...
 
למעלה