בדיחה על הבוקר

יאיר30

New member
בדיחה על הבוקר



חתולה הולכת לה לתומה ברחוב פתאום רואה אותה חתול חרמן מתחיל לרדוף אחריה מתפתח מרדף כל פעם שרואה אותם חתול נוסף הוא שואל ``מה קורה ?`` והחרמן עונה ``מזיינים את החתולה`` בקיצור עשרות חתולים רצים אחריה, בניהם חתלתול קטן ששמע שמזיינים והצטרף למרדף. מגיעים לכיכר. החתולה רצה מסביב לכיכר וכולם בעקבותיה. ככה רצים סביב הכיכר שוב ושוב ושוב. אחרי שעה החתלתול הקטן פורש ואומר ``טוב, נמאס לי לזיין, אני הולך...``
 

@tagel

New member
פפפפחחחחחחחחחחחחח



אני חייבת לציין אולי זה בגלל שעוד לא ישנתי הבנתי בקריאה שניה. ענק!
 

יאיר30

New member
עוד לא ישנת???



תגל עכשיו כבר 10 בבוקר !!! עכשיו קמים לא הולכים לישון אין ספק שמשהו אצלך השתבש... או אולי את כותבת לנו מניו-יורק ????
 

@tagel

New member
baby, I`m in Newyork city



שו ניו יורק הייתי מתה.... חחחחחח כוללה אני ברעננה סיטי משקיפה עליכם מדירת הגג שלי מתחממת בשמש ויורדת מידי פעם למחשב לרשום לכם הודעות. וואללה עוד לא ישנתי... יאללה, נישן בלילה.... נשיקות וחיבוקים לרוב
 
למעלה