בדיוק היום התעסקתי בביורוקרטיה!

בדיוק היום התעסקתי בביורוקרטיה!

קופת החולים מכבי מסרבת לממן טיפול שנמצא בסל הבריאות, ולכן לפי החוק היא חייבת לממן.
לא זו בלבד שהיא מסרבת לממן - הפקידה סירבה למסור לי את הסירוב בכתב.
היום הייתי אצל העו"ד של בית החולים - הם אוספים את המקרים האלה, מגישים תלונה על כל מקרה למשרד הבריאות ו... מחכים כבר חצי שנה, ופתרון אין.
האם לעבור קופת חולים יעזור? לא בהכרח. זה גם לוקח זמן, וגם מתחילים את התהליך מחדש, וגם לא בטוח שאקבל מימון.
מה לגבי ביטוח פרטי? אה, כן, זה לטיפולים שלא נמצאים בסל הבריאות...
אני משלמת שליש ממשכורתי למיסים כל חודש, רק כדי שברגע האמת יטרטרו אותי עם 7 מדורי ביורוקרטיה
 

ביל בול

New member
חשוב לי לציין

איני מטיל הכל על הרופאים,
יש אנשים המתקשים יותר להתמודד עם בעיות שכאלו, ולכן תגובתם אינה כירורגית מול מקור הרע, אלא מול מי שזמין.
&nbsp
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
דווקא לזה יש פתרון שעובד

באתר האינטרנט של משרד הבריאות ניתן להתלונן על קופת חולים שלא נותנת שרות הכלול בסל הבריאות - מנסיוני - הטיפול מהיר וענייני.
 

ביל בול

New member
אחד הפרמטרים למדוד אם זה עובד,

הוא למדוד אם מקרים שכאלו מתמעטים, שזה שונה מנתינת פתרון למתלונן.
 

רונה244

New member
לפעמים הפעלת לחץ על רופא המשפחה עוזרת

תשבי לרופא המשפחה על הורידים. שהוא יעשה לך את המלחמה מול ההנהלה. מנסיון , הרבה פעמים זה עוזר.
אם לא עוזר אין ברירה אלא לפנות באתר של קופת חולים מכבי לתלונות הציבור, אפילו דרך דף הפייס שלהם. וגם לפנות למשרד הבריאות
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
זה האמא של הבירוקרטיה

תפקיד רופא המשפחה הוא לרפא ואם שולחים אותו לעסוק בבירוקרטיה במקום למלא את תפקידו זה ... (תבחרי לבד את המלה)
מה עוד שהוא יודע מי משלם שכרו - לכן אין לצפות ממנו לישועה.
-
קופת החולים, כולל תלונות הציבור שלה היא חברה שעובדת על רווח והפסד, והיא לא תשלם אם תחשוב שיכולה לא לשלם.
משרד הבריאות יותר אובייקטיבי, ומטפלת בתלונות גברת שרוצה להוכיח שיש לה שיניים - ויש לה - היא בודקת אם זה באמת בסל הבריאות (לעיתים המטופל טועה) ואם אכן כך - היא פונה מיידית לקופה, מבהירה להם את החוק ואם לא משכנעים אותה שטועה - הם חוזרים בהם מהסרוב - והגברת מתקשרת למתלונן ומדווחת לו
ככה זה עובד - ומנסיון - זה עובד טוב
 
למעלה