בדידות

בדידות

היום תפסתי, עוד קצת, כמה שהשתניתי. חברה שלי נכנסה לדיכאון. חוץ מזה שאני את מיכסת העזרה-לחברות-בדיכאון שלי מילאתי די והותר בתיכון. ופתאום הייתי צריכה שוב להיות באותו מקום. העניין הוא שתמיד הייתה לי איתן איזו הזדהות... וכששמעתי אותה בטלפון, לא הרגשתי שיש לי אחריות לגרום לה להרגיש טוב כמו שהרגשתי פעם, לא הרגשתי רע עם זה שאני לא משפרת את הרגשתה. לא ניסיתי לשפר את הרגשתה. רציתי רק להקשיב לה. אחר נזכרתי מה זה בעצם בדידות. ההגדרה שלי היא שבדידות היא כשאתה לא מוצא בעצמך את כל מה שאתה צריך כדי להרגיש טוב ושלם עם עצמך. אז מחפשים את זה בחוץ, אבל איך תמצא בחוץ משהו שאתה לא מוצא בפנים? והנה ההיפך המוחלט. אני הייתי ממש בודדה בתקופת החטיבה בחיי. אז התחלתי ללכת לבד לסרטים, וגיליתי לאט לאט שממש כייף לי בחברת עצמי. הבעיה הגדולה היא שאני רוב הזמן מרגישה רצון להיות לבד, כך יוצא שאני יחסית מעט זמן עם אנשים (בעוד אני לידם כל הזמן מעין פרדוקס) ועם זאת רוב הזמן לבד. והכי מצחיק, וברור שככל שהצורך שלי באנשים הולך ודועך, הם מחפשים את קירבתי יותר ויותר. אם פעם לא היה לי עם מי לצאת, היום יש לי רשימה של בערך 5-10 אנשים שאני יכולה להתקשר אליהם כל רגע וישמחו להיפגש איתי. שבת מלאה בקסם (הקסם שם השאלה היא האם בוחרים לראות אותו). מגע הקסם
 
אני מזדהה איתך ברמות מטורפות....

שעות הלבד שלי עם עצמי יכולות להיות רבות מאוד כך שאני מאוד אוהב ומעריך את הלבד שלי. אך מצד שני אני אדם חברתי שהסביבה מחבבת את נוכחתו, ובפרוס השנים הכרתי בגלל זה אלפי אנשים(ואני לא מגזים)ונכון להיום אני בקשר גם עם 10-15 אנשים וזה בגלל שאני מאוד אוהב את הלבד. לפעמים צצות להם המחשבות אם הלבד שאני עושה לעצמי הוא טוב לי ובאיזה מינון? אבל בודדה את לא,כי יש לך את עצמך ויש לך אותנו. סופ"ש קסום שיהיה לך.
 

keoser

New member
מזדהה איתך -- ../images/Emo140.gif

יש לי בחיים 2 חברים, בערך 5-6 ידידים, ו10 מכרים? אני מעדיף הרבה הרבה יותר את הלבד מאשר להיות בחברת אנשים שלא בא לי להיות איתם.. ורוב האנשים (כך זה מורגש) צריכים את הביחד הזה כדי להרגיש שהם שווים משהו, אפילו אם זה פוגע בהם. ד"א -- שמת במילים יותר נהירות את מה שניסיתי להסביר לאהבה ללא גבולות.. האושר בא מבפנים, אח"כ צריך לחפש אותו בחוץ.. יפה :)
 

אנילה1

New member
אני גם אוהבת את הלבד. אבל הסביבה

לא אוהבת את הלבד שלי. יוצא שאני יוצאת ונכנסת ללבד שלי, כי הסביבה לפעמים יותר חזקה מהצורך בלבד.
 

keoser

New member
את צריכה לעצב את הסביבה מסביבך..

שיהיה לך הכי נעים שבעולם -- ואם בא לך לבד, אז בא לך לבד :) אני אישית לא אוהב להתבודד כל הזמן, אבל אני אוהב את השקט שלי לפעמים.. צריך את זה. אז פשוט לוקחים פסק זמן מהעולם :)
 
../images/Emo28.gif../images/Emo45.gifמגע קסם כשמך כן את

בדידות אפשר להרגיש גם עם המון אנשים זהו רגש תחושה לעומת זאת להיות לבד [לבדות] זה בדרך כלל בחירה של לתת לך זמן לעצמך לעכל תהליכים שמחה להיות חברתך אז שולחת לך שבוע קסום מלא אהבה ושמחה גם לדרך קחי כמה חיבוקים וחיוכים שאת רוצה לחלק באופן חופשי ממני ליידיסנו
 
למעלה