עינת,
כותרת/שם לצילום בהחלט יכולים לשנות את אופיו או את דרך התבוננותנו בו. בחרתי ב"בדידות" משום שזה הרושם שנוצר אצלי כשצילמתי את הצילום. הבחור ישב על הסלע בחוף הים שהיה ריק לגמרי באותו רגע, בדיוק כשהשמש נשקה לאופק והוא בטח שגם מהרהר לו. השם "הרהורים" יכול היה להתאים כאן, אבל שוב , בחירת שם לצילום היא חלק בלתי נפרד ממטען של רשמים ורגשות שכל מי שמצלם מתמודד עמן אם במודע ואם לא. אמיר