בדידות.

einat-z

New member
או לחילופין: הרהורים?

רק כתבת "בדידות" - וזה משנה קצת את אופן ההסתכלות על התמונה. ש/ל מתאים פה.
 

amir459

New member
עינת,

כותרת/שם לצילום בהחלט יכולים לשנות את אופיו או את דרך התבוננותנו בו. בחרתי ב"בדידות" משום שזה הרושם שנוצר אצלי כשצילמתי את הצילום. הבחור ישב על הסלע בחוף הים שהיה ריק לגמרי באותו רגע, בדיוק כשהשמש נשקה לאופק והוא בטח שגם מהרהר לו. השם "הרהורים" יכול היה להתאים כאן, אבל שוב , בחירת שם לצילום היא חלק בלתי נפרד ממטען של רשמים ורגשות שכל מי שמצלם מתמודד עמן אם במודע ואם לא. אמיר
 

einat-z

New member
זה בדיוק מה שהתכוונתי.

אם לא היית נותן את הכותרת, הייתי מסתכלת על הצילום בעיניים אחרות. קודם, מן הסתם, ראיתי את הכותרת. היא משרה תחושה של צער, ובעיניים כאלו ראיתי את הבחור. ואחרי התבוננות מעמיקה יותר שאלתי את עצמי למה אני מרחמת עליו בעצם. והתשובה היא - בגלל הכותרת.
 

philipk

New member
מאד יכול להבין למה הכתרת את התמונה

"בדידות". זה נראה כאילו הוא בוכה. תמונה יפה לדעתי.
 
למעלה