בדידות

טליג31

New member
בדידות

היי, עוברת תקופה לא קלה.אשמח להכיר אנשים מהצפון(אני מאיזור הקריות) לדבר, להיפגש.
 
אני לא מהצפון אבל מוכנה להקשיב לך פה

תקראי מה כתבתי על שיטת ביירון קייטי תראי האם ה"עבודה" יכולה לשפר את הרגשתך
 

leandro jamiro

New member
היי אני אשמח לדבר איתך..

היי, קוראים לי לאנדרו ואני אשמח לשמוע מה עובר עליך, וכל מה שאת צריכה להוציא תוציאי בלי להתבייש. אל תעברי את זה לבד, אני פה להקשיב.
 
אני גם לא מהקריות ../images/Emo13.gif

אבל את מוזמנת לשתף אותנו במה שעובר עלייך. אנחנו פה בשבילך
.
 
אשמח לתמוך...

אני מאיזור חיפה.... אשמח לתמוך בכל דרך אפשרית. את מוזמנת בחום לפנות אליי במסר אישי עם כל מה שמעיק עליך....
 
למעלה