בדידות היי, עוברת תקופה לא קלה.אשמח להכיר אנשים מהצפון(אני מאיזור הקריות) לדבר, להיפגש.
ט טליג31 New member 21/2/09 #1 בדידות היי, עוברת תקופה לא קלה.אשמח להכיר אנשים מהצפון(אני מאיזור הקריות) לדבר, להיפגש.
נ נסיכת הכוכב New member 21/2/09 #2 אני לא מהצפון אבל מוכנה להקשיב לך פה תקראי מה כתבתי על שיטת ביירון קייטי תראי האם ה"עבודה" יכולה לשפר את הרגשתך
אני לא מהצפון אבל מוכנה להקשיב לך פה תקראי מה כתבתי על שיטת ביירון קייטי תראי האם ה"עבודה" יכולה לשפר את הרגשתך
L leandro jamiro New member 21/2/09 #3 היי אני אשמח לדבר איתך.. היי, קוראים לי לאנדרו ואני אשמח לשמוע מה עובר עליך, וכל מה שאת צריכה להוציא תוציאי בלי להתבייש. אל תעברי את זה לבד, אני פה להקשיב.
היי אני אשמח לדבר איתך.. היי, קוראים לי לאנדרו ואני אשמח לשמוע מה עובר עליך, וכל מה שאת צריכה להוציא תוציאי בלי להתבייש. אל תעברי את זה לבד, אני פה להקשיב.
פ פרפרי אהבה New member 22/2/09 #4 אני גם לא מהקריות ../images/Emo13.gif אבל את מוזמנת לשתף אותנו במה שעובר עלייך. אנחנו פה בשבילך .
ה האור שבי New member 25/2/09 #5 אשמח לתמוך... אני מאיזור חיפה.... אשמח לתמוך בכל דרך אפשרית. את מוזמנת בחום לפנות אליי במסר אישי עם כל מה שמעיק עליך....
אשמח לתמוך... אני מאיזור חיפה.... אשמח לתמוך בכל דרך אפשרית. את מוזמנת בחום לפנות אליי במסר אישי עם כל מה שמעיק עליך....