בדידות ועצבות
אני כבר שנתיים במשבר נפשי,אין לי מוטיבציה לקום מהמיטה הימים הקשים הם שישי ושבת.לפני שנתיים הכאתי את אבא שלי ואישפזו אותי בכפייה ומאז אני שבר כלי,כמעט ולא יוצאת מהבית,לא מבלה ואין לי מוטיבציה ללמוד .אני גרה בהוסטל ולא טוב לי שם.אני עובדת אחרה"צ ובערב בטלמרקטינג יש לי קצבה מביטוח לאומי. אני רוצה לשכור דירה ומחפשת שותף
אני כבר שנתיים במשבר נפשי,אין לי מוטיבציה לקום מהמיטה הימים הקשים הם שישי ושבת.לפני שנתיים הכאתי את אבא שלי ואישפזו אותי בכפייה ומאז אני שבר כלי,כמעט ולא יוצאת מהבית,לא מבלה ואין לי מוטיבציה ללמוד .אני גרה בהוסטל ולא טוב לי שם.אני עובדת אחרה"צ ובערב בטלמרקטינג יש לי קצבה מביטוח לאומי. אני רוצה לשכור דירה ומחפשת שותף