golesh2299
New member
בגרות בפיזיקה
1.האם בבגרות בפיזיקה מקבלים דף עם כל הנוסחאות או שצריך לזכור את כל הנוסחאות בע"פ? 2.האם צריך לדעת איך הגיעו לנוסחאות האלו או שמספיק לדעת אותם כמו תוכי ופשוט להציב את הנתונים הנכונים במקום הנכון וזהו. הכוונה בעיקר לנוסחאות במכניקה כולל כל הנוסאות של חישוב תנועה וחוקי ניוטון
1.האם בבגרות בפיזיקה מקבלים דף עם כל הנוסחאות או שצריך לזכור את כל הנוסחאות בע"פ? 2.האם צריך לדעת איך הגיעו לנוסחאות האלו או שמספיק לדעת אותם כמו תוכי ופשוט להציב את הנתונים הנכונים במקום הנכון וזהו. הכוונה בעיקר לנוסחאות במכניקה כולל כל הנוסאות של חישוב תנועה וחוקי ניוטון