בגרות בפיזיקה

golesh2299

New member
בגרות בפיזיקה

1.האם בבגרות בפיזיקה מקבלים דף עם כל הנוסחאות או שצריך לזכור את כל הנוסחאות בע"פ? 2.האם צריך לדעת איך הגיעו לנוסחאות האלו או שמספיק לדעת אותם כמו תוכי ופשוט להציב את הנתונים הנכונים במקום הנכון וזהו. הכוונה בעיקר לנוסחאות במכניקה כולל כל הנוסאות של חישוב תנועה וחוקי ניוטון
 

kryp

New member
מקבלים דף נוסחאות

במכניקה בכלל לא צריך אותו כי זוכרים בעל פה. אולי בתנועה מעגלית תצטרך אותו כי זה הרבה משחק עם נוסחאות ולא תמיד חישובים. אתה לומד ברמה תיכונית בכיתה איך התפתחה הנוסחא, בד"כ. זה חשוב לדעת איך הגיעו לנוסחא כדי להבין את החומר לעומק. אבל זה ממש לא להציב נתונים בנוסחאות, זה קצת מעבר.
 
למעלה