בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם

מצב
הנושא נעול.

kobiz99

New member
סליחה??
"מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים"?? אם השכר והתנאים ברכבת כל כך גרועים אז איך זה שצריך פרוטקציה בשביל לעבוד שם ?
אם לא שמתה לב המאבק אינו על תנאי שכר.
 

אורי404

New member
אם לא שמתה לב המאבק אינו על תנאי שכר.
ברור שלא. זה על כבוד
 
רק ועד אידיוטי יכול לקחת טיעון צודק ולחרבש...
אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ובעיקר לעבודה מאורגנת תחת ההגנה של ועד עובדים חזק. יותר מדי ראינו כאן מה עושים לעובדים, אפילו מאורגנים, שהועד שלהם חלש. יותר מדי ראינו את רמיסת כבודם של עובדים רק כדי שהבעלים, תהיה זאת הממשלה או גוף פרטי, ירוויחו עוד קצת. אבל ועד עובדי הרכבת עשה מעשה אידיוטי שכמו שכתב כאן מישהו, כורת את הענף שעליו הוא יושב וכמו חרב פיפיות, גורם למאבק להכשל. יושבת ראש הועד צריכה ללכת, חד וחלק. היא לא למדה שפגיעה בכבודם של הלקוחות והשפלתם היא לא רק רעה לכשעצמה אלא גם פוגעת במאבק הצודק שלה. כי זה קו אדום. אפשר להשבית שירות, זאת זכות מותנית ולפעמים גם נשק יחיד שיזיז קצת את הישבן השמן של הבוסים. אבל כאן הם השפילו את הלקוחות כשכלאו אותם ופגעו בבריאותם (ואני מקווה שבאמת ימצו את הדין עם מי שעשו את זה בשטח - שמעתי שאחד מנהגי הקטרים זומן למשטרה). לכן יושבת ראש ועד שאינה יודעת להבחין בין עיקר וטפל חייבת ללכת כי היא פוגעת במטרה שאליה היא שואפת.
כמה תשובות לכמה תגובות
עמית, הנכס הכי גדול של כל גוף הם העובדים. לכן לתת תחרות ישירה נגד עובדים שלך זה דבר לא הגון כי שכרת אותם כדי שיעשו עבודה מסויימת. ואם יגוייסו עובדים "דרך החלון" שיהיו לא פחות טובים ויעשו עבודה בשכר הוגן, אז למה הרכבת עצמה לא תעשה את זה ותגייס אותם? התשובה היא ברורה: הממשלה הימנית של ביבי (ימנית - אני מתכוון כלכלית) לא רוצה עובדים מאורגנים. דרור - בשאלה שלך נתת את התשובה. התנאים ברכבת טובים? סבבה! זאת השקעה בכח אדם. קל מאד להיות פופוליסטי ולאמר ש"עובדי ההסתדרות" הם לא יעילים. בסך הכל קביעות נותנת שקט נפשי ואז העובד מזדהה עם הארגון. לכן גם יש ברכבת המתנה של שלוש שנים למתן קביעות. דרור, ביחס לנהג, סורי! הוא לכאורה עבר על החוק וסיכן חיי אדם! יש גבול למה שאני מוכן לעשות כדי לשמור על הג'וב שלי. ונראה לי שהג'וב שלו הוא ברכבת, לא בועד. גם ההגיון אומר שאם הוא היה מתקדם למקום שאפשר היה לפנות ממנו אנשים, איש לא היה פוגע בו. ויושבת ראש הועד צריכה ללכת!
 

בועז ל

New member
כמה תשובות לכמה תגובות
עמית, הנכס הכי גדול של כל גוף הם העובדים. לכן לתת תחרות ישירה נגד עובדים שלך זה דבר לא הגון כי שכרת אותם כדי שיעשו עבודה מסויימת. ואם יגוייסו עובדים "דרך החלון" שיהיו לא פחות טובים ויעשו עבודה בשכר הוגן, אז למה הרכבת עצמה לא תעשה את זה ותגייס אותם? התשובה היא ברורה: הממשלה הימנית של ביבי (ימנית - אני מתכוון כלכלית) לא רוצה עובדים מאורגנים. דרור - בשאלה שלך נתת את התשובה. התנאים ברכבת טובים? סבבה! זאת השקעה בכח אדם. קל מאד להיות פופוליסטי ולאמר ש"עובדי ההסתדרות" הם לא יעילים. בסך הכל קביעות נותנת שקט נפשי ואז העובד מזדהה עם הארגון. לכן גם יש ברכבת המתנה של שלוש שנים למתן קביעות. דרור, ביחס לנהג, סורי! הוא לכאורה עבר על החוק וסיכן חיי אדם! יש גבול למה שאני מוכן לעשות כדי לשמור על הג'וב שלי. ונראה לי שהג'וב שלו הוא ברכבת, לא בועד. גם ההגיון אומר שאם הוא היה מתקדם למקום שאפשר היה לפנות ממנו אנשים, איש לא היה פוגע בו. ויושבת ראש הועד צריכה ללכת!
ואסור לעצור בגילה, בני. הקו המיליטנטי
שהביא לאותם מקרים קיצוניים של השתוללות ופגיעה קשה בנוסעים הגיע מאנשי ועד אחרים, עצמאיים ו"יצירתיים" במיוחד - לא בהכרח על דעתה של היו"ר, אם כי היו"ר נושאת באחריות כמובן.
 
ואסור לעצור בגילה, בני. הקו המיליטנטי
שהביא לאותם מקרים קיצוניים של השתוללות ופגיעה קשה בנוסעים הגיע מאנשי ועד אחרים, עצמאיים ו"יצירתיים" במיוחד - לא בהכרח על דעתה של היו"ר, אם כי היו"ר נושאת באחריות כמובן.
הנהלת הרכבת היא הנושאת באחריות
ההנהלה היא זו שצריכה לדאוג לשירות לנוסעים ואם לא ניתן לספק את השירות אז ההנהלה צריכה להחליט על הפסקתו עד שניתן יהיה לחדשו. המשך פורמלי של מתן השירות מבלי יכולת להבטיח שיסופק, הופך את ההנהלה לשותפה לפגיעה בנוסעים.
 

בועז ל

New member
הנהלת הרכבת היא הנושאת באחריות
ההנהלה היא זו שצריכה לדאוג לשירות לנוסעים ואם לא ניתן לספק את השירות אז ההנהלה צריכה להחליט על הפסקתו עד שניתן יהיה לחדשו. המשך פורמלי של מתן השירות מבלי יכולת להבטיח שיסופק, הופך את ההנהלה לשותפה לפגיעה בנוסעים.
החלטה על הפסקת השירות אינה בסמכות ההנהלה
אלא בידי המשרד הממונה, קרי שר התחבורה. יש לציין כי הוועד מנצל בסכסוך הנוכחי את חולשת משרד התחבורה והמנכ"ל דן הראל וכן את חילופי המשמרות בהנהלת הרכבת.
 
החלטה על הפסקת השירות אינה בסמכות ההנהלה
אלא בידי המשרד הממונה, קרי שר התחבורה. יש לציין כי הוועד מנצל בסכסוך הנוכחי את חולשת משרד התחבורה והמנכ"ל דן הראל וכן את חילופי המשמרות בהנהלת הרכבת.
אז הנהלת הרכבת צריכה כולה לדרוש מיידית
ממשרד התחבורה ושר התחבורה לסגור את פעילות הרכבת עד למציאת פתרון ואם משרד ושר התחבורה מסרבים להגיש את התפטרותה הקולקטיבית. עלתה בי המחשבה הקונספירטיבית שאולי שר התחבורה ממתין לעבור את החגיגה הפרטית שלו ביום ראשון בבוקר ולאחריה לנקוט בצעדים... הרי פוליטיקאי כמו ישראל כץ לא יוותר על חגיגה תקשורתית הממוקדת בו. אחרי זה מה יקרה עם הנוסעים והאם הקו באמת יהיה פתוח עבורם או לא זה כבר לא חשוב. תמיד כבוד השר יוכל להתפאר שהוא פתח את קו הרכבת תל אביב - ראשל"צ מערב. מי שצריכים ביום ראשון לשבש את החגיגה של השר הם הנוסעים עצמם ולהחרים את הקו החדש. האמת שהנוסעים צריכים לדעת היא שהקו לא באמת ייפתח ביום ראשון ו"הפתיחה" אינה אלא חגיגה צינית של שר התחבורה. שר תחבורה שהנוסעים עומדים בראש מעייניו היה סוגר לעת הזו את הרכבת כבר אתמול בלילה.
 
החלטה על הפסקת השירות אינה בסמכות ההנהלה
אלא בידי המשרד הממונה, קרי שר התחבורה. יש לציין כי הוועד מנצל בסכסוך הנוכחי את חולשת משרד התחבורה והמנכ"ל דן הראל וכן את חילופי המשמרות בהנהלת הרכבת.
הועד צריך לעצור הערב את כל הרכבות
בארץ ולמנוע את פתיחת הקו מחר לראשון-לציון. הועד צריך להצהיר שאינו מכיר בבית הדין וכי החלטת בית הדין ניתנה באופן לא אובייקטיבי. בית הדין הושפע ממה שקרה אתמול ושלשום. חונקים ואונסים את עובדי הרכבת והדיון הזה צריך שייעשה בבית הדין הגבוה לצדק ולא בבית דין לעבודה. הנושא גדול על בית הדין לעבודה. לא יעלה על הדעת שבית הדין לעבודה יושפע מהעיתונות ומאיזה סיפור על נוסעים שכביכול נלכדו בקרון. הם לא קיבלו היתר לצאת כי מסוכן לצאת באמצע שום מקום. יכולה להגיע רכבת ממול במהירות ולכן הדבר היחיד שלא נעשה נכון היה שעל הרכבת היה לעצור בתחנה ושם לעמוד ולא לזוז יותר ללא אישור מהועד. אם נוסע שיצא מהרכבת בשום מקום היה נפגע מרכבת חולפת בכיוון ההפוך, היה סיפור גדול מזה. זה מוכיח שאנשי אותה רכבת דאגו לבטיחות הנוסעים. הם גם קיבלו הוראות מהועד והם למעשה היו בין הפטיש לסדן כך שאין לבוא אלייהם בטענות. בכל הטענות יש לבוא רק להנהלת הרכבת שאיבדה שליטה על המצב. מי שמאבד שליטה על המצב, לא ראוי לו שימשיך לשלוט במצב...ישראל כץ צריך ללכת הביתה ומיד. הוא עושה נזקים נוראיים לכל התחבורה הציבורית בארץ כי אין לו רקע בתחום. הוא לא עשה שיעורי בית באופן סביר וכל השינויים שהוא עשה נכשלו כישלון מחפיר שמשמעם נזק עצום למפלגת הליכוד. ביום הבחירות נבוא עם הליכוד חשבון. עדיף להצביע לכל אחת מהמפלגות בכנסת - רק לא לליכוד. דינו של הליכוד יהיה כמו דינה של מפא"י וכך הוא ייזכר. אני מאחל לליכוד מפלה איומה ונוראה במע' הבחירות הבאה והקרובה. אין לי ספק שאפילו ציפי ליבני יכלה לשלוט במצב טוב יותר. אפילו אולמרט היה עם יותר ביצים. ראש הממשלה הנוכחי מת מפחד להפציץ באירן. העיקר שהוא מדבר על רפורמות ושינויים ושולח את הבייבי שלו - מיסטר כץ לבצע את דבריו. כישלון מחפיר עם ממשלה מחפירה. אולי היה עדיף כבר ראש ממשלה ערבי??? אולי ראש ממשלה ערבי היה מפתח את הרכבת בצורה יעילה בלי לפטר עובדים ובלי מיקור חוץ כפי שקורה כרגע בסעודיה, בירדן ובנסיכויות בהצלחה יתרה? מדינת ישראל הפכה למדינת בושה. כבר אין מה להתגאות בישראליות יותר. להיות ישראלי זה כבר לא מקור לשום גאווה. אני אומר זאת בצער רב. רק אם נחזור אחורה למה שהיה כאן בשנות ה-70, תשוב הגאווה. אז היו ראשי ממשלה שפעלו ועשו הרבה בפאן הפוליטי והצבאי אך לצערי שכחו לפתח את הרכבת. צריך להחזיר את המדיניות של שנות ה-70 תוך הוספת הרכבת לתפריט. אז היה מנכ"ל הרכבת צבי צפרירי, והוא לחץ ולחץ לקבל תקציב אך לא ממש היה לאחר המלחמה הארורה ב-73'. לא הקשיבו לו. כיום אנו משלמים את המחיר עם ראש ממשלה שאיבד לחלוטין את השליטה, עם ראש ממשלה שבקושי רב מחאו לו אמש כפיים באו"ם כאשר היה ברור לכל שאבו מאזן ניצח את הסיבוב. וכך הלאה והלאה...
 

droriko

New member
כמה תשובות לכמה תגובות
עמית, הנכס הכי גדול של כל גוף הם העובדים. לכן לתת תחרות ישירה נגד עובדים שלך זה דבר לא הגון כי שכרת אותם כדי שיעשו עבודה מסויימת. ואם יגוייסו עובדים "דרך החלון" שיהיו לא פחות טובים ויעשו עבודה בשכר הוגן, אז למה הרכבת עצמה לא תעשה את זה ותגייס אותם? התשובה היא ברורה: הממשלה הימנית של ביבי (ימנית - אני מתכוון כלכלית) לא רוצה עובדים מאורגנים. דרור - בשאלה שלך נתת את התשובה. התנאים ברכבת טובים? סבבה! זאת השקעה בכח אדם. קל מאד להיות פופוליסטי ולאמר ש"עובדי ההסתדרות" הם לא יעילים. בסך הכל קביעות נותנת שקט נפשי ואז העובד מזדהה עם הארגון. לכן גם יש ברכבת המתנה של שלוש שנים למתן קביעות. דרור, ביחס לנהג, סורי! הוא לכאורה עבר על החוק וסיכן חיי אדם! יש גבול למה שאני מוכן לעשות כדי לשמור על הג'וב שלי. ונראה לי שהג'וב שלו הוא ברכבת, לא בועד. גם ההגיון אומר שאם הוא היה מתקדם למקום שאפשר היה לפנות ממנו אנשים, איש לא היה פוגע בו. ויושבת ראש הועד צריכה ללכת!
זה קל להטיף בפורום
אבל אם היית במצב של הנהג , שאתה שם את העקרונות שלו שלך מול המקום עבודה שלך ,בעיקר כשאתה חסר השכלה אקדמאית, אז היית מסתכל על זה אחרת . למען האמת רק יחידי סגולה בודדים היו מורדים בהנהלה שלהם ומקריבים את העבודה שלהם בשביל זה . לרדוף את זה הנהג זה הכי תסמונת הש.ג שיש .
 

droriko

New member
זה קל להטיף בפורום
אבל אם היית במצב של הנהג , שאתה שם את העקרונות שלו שלך מול המקום עבודה שלך ,בעיקר כשאתה חסר השכלה אקדמאית, אז היית מסתכל על זה אחרת . למען האמת רק יחידי סגולה בודדים היו מורדים בהנהלה שלהם ומקריבים את העבודה שלהם בשביל זה . לרדוף את זה הנהג זה הכי תסמונת הש.ג שיש .
לגבי התנאים של עובדי הרכבת
אתה כתבת ואני מצטט שוב "אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ", אז בסך הכל ניסיתי להסביר לך למה המאבק בכלל לא על זה.
 

kobiz99

New member
כמה תשובות לכמה תגובות
עמית, הנכס הכי גדול של כל גוף הם העובדים. לכן לתת תחרות ישירה נגד עובדים שלך זה דבר לא הגון כי שכרת אותם כדי שיעשו עבודה מסויימת. ואם יגוייסו עובדים "דרך החלון" שיהיו לא פחות טובים ויעשו עבודה בשכר הוגן, אז למה הרכבת עצמה לא תעשה את זה ותגייס אותם? התשובה היא ברורה: הממשלה הימנית של ביבי (ימנית - אני מתכוון כלכלית) לא רוצה עובדים מאורגנים. דרור - בשאלה שלך נתת את התשובה. התנאים ברכבת טובים? סבבה! זאת השקעה בכח אדם. קל מאד להיות פופוליסטי ולאמר ש"עובדי ההסתדרות" הם לא יעילים. בסך הכל קביעות נותנת שקט נפשי ואז העובד מזדהה עם הארגון. לכן גם יש ברכבת המתנה של שלוש שנים למתן קביעות. דרור, ביחס לנהג, סורי! הוא לכאורה עבר על החוק וסיכן חיי אדם! יש גבול למה שאני מוכן לעשות כדי לשמור על הג'וב שלי. ונראה לי שהג'וב שלו הוא ברכבת, לא בועד. גם ההגיון אומר שאם הוא היה מתקדם למקום שאפשר היה לפנות ממנו אנשים, איש לא היה פוגע בו. ויושבת ראש הועד צריכה ללכת!
בני, איכן שנעצרה הרכבת, הנוסעים משכו את בלם
החירום. ומאז לנהג אין אפשרות להתקדם.
 

zvir1

New member
רק ועד אידיוטי יכול לקחת טיעון צודק ולחרבש...
אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ובעיקר לעבודה מאורגנת תחת ההגנה של ועד עובדים חזק. יותר מדי ראינו כאן מה עושים לעובדים, אפילו מאורגנים, שהועד שלהם חלש. יותר מדי ראינו את רמיסת כבודם של עובדים רק כדי שהבעלים, תהיה זאת הממשלה או גוף פרטי, ירוויחו עוד קצת. אבל ועד עובדי הרכבת עשה מעשה אידיוטי שכמו שכתב כאן מישהו, כורת את הענף שעליו הוא יושב וכמו חרב פיפיות, גורם למאבק להכשל. יושבת ראש הועד צריכה ללכת, חד וחלק. היא לא למדה שפגיעה בכבודם של הלקוחות והשפלתם היא לא רק רעה לכשעצמה אלא גם פוגעת במאבק הצודק שלה. כי זה קו אדום. אפשר להשבית שירות, זאת זכות מותנית ולפעמים גם נשק יחיד שיזיז קצת את הישבן השמן של הבוסים. אבל כאן הם השפילו את הלקוחות כשכלאו אותם ופגעו בבריאותם (ואני מקווה שבאמת ימצו את הדין עם מי שעשו את זה בשטח - שמעתי שאחד מנהגי הקטרים זומן למשטרה). לכן יושבת ראש ועד שאינה יודעת להבחין בין עיקר וטפל חייבת ללכת כי היא פוגעת במטרה שאליה היא שואפת.
כל הכבוד בני, הועד שרף את עצמו,הציבור נגדו
אם הועד היה חכם, היה מכריז , נניח על השבתב מוחלטת עוד שבועיים, ואז משבית הרכבת כאשר הציבור היה יודע. כרגע הועד הנוכחי הפסיד במערכה.
 

mastertheknife

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
דרמה ברכבת: נוסעת בהריון התעלפה עקב מחנק
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126265,00.html
 
דרמה ברכבת: נוסעת בהריון התעלפה עקב מחנק
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126265,00.html
ראיתי את זה ותוך כדי ראית מצב
לא יאומן, שממש קשה להוציא אלונקה מהרכבת, הביאו אותה למצב של עמידה כמעט מושלמת וזה היה מאוד קשה לאישה צריך ברק"ל לחשוב על פתרון למקרים בהם יש צורך באלונקה - שלא נזדקק
 

כחלחל

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
eranfra תקשיב טוב
קראתי את דברייך הצחיקו אותי השטויות שכתבת אם מתוך נאיביות ואמונה אמיתית בתום הלב של כנופיית בריוני הדרכים המכונה ועד או (מה שגרוע יותר) מתוך אינטרס סמוי. גם לך קל מאד להקליד את הרהורי ליבך הדמגוגיים,, האם היית מוכן לעמוד מול 400 בני ערובה שכלאת ברכבת ולהסביר להם את האי-גיון שבדברייך ההזוים? או האם היית מוכן להתמודד אישית מול תביעת פיצויי נזיקין של האנשים שנכלאו "כליאת שוא" או ניזוקו מהרגשת חנק? זכות יסוד של אזרח זה להפגין ולשבות אינה מעניקה לו פטור מהחובה לשמור על החוק ולהמנע מגרימת נזק בזדון. אם זה נזק פיזי לרכוש וציוד ואם זה נזק גופני או כזה שנכנס למסגרת "דיני נזיקין" בחוק ולא חשוב אם הניזוק הוא נוסע אזרח אחר או מי מהנהלת הארגון. לאור הדברים שלך שקראתי אני יכול לנחש שלא ממש תבין את ההבדל בין שביתה לבריונות לכאורה ולכן אדגים שני תרחישים: תרחיש א' הועד מכריז על שביתה כללית או שביתה בקו מסויים או כל יום בקו אחר (ראה שביתת הרופאים כל יום בתי חולים אחרים) או אפילו השבתת הקו החדש מראשל"צ (ולהכניס קטנה לשר התחבורה..) - זו שביתה. תרחיש ב' מה שקרה בפועל. לסיכום: ועד בריוני הרקבת מפרק את המסילה עלייה הוא דוהר ללא בלמים
 

eranfra

New member
eranfra תקשיב טוב
קראתי את דברייך הצחיקו אותי השטויות שכתבת אם מתוך נאיביות ואמונה אמיתית בתום הלב של כנופיית בריוני הדרכים המכונה ועד או (מה שגרוע יותר) מתוך אינטרס סמוי. גם לך קל מאד להקליד את הרהורי ליבך הדמגוגיים,, האם היית מוכן לעמוד מול 400 בני ערובה שכלאת ברכבת ולהסביר להם את האי-גיון שבדברייך ההזוים? או האם היית מוכן להתמודד אישית מול תביעת פיצויי נזיקין של האנשים שנכלאו "כליאת שוא" או ניזוקו מהרגשת חנק? זכות יסוד של אזרח זה להפגין ולשבות אינה מעניקה לו פטור מהחובה לשמור על החוק ולהמנע מגרימת נזק בזדון. אם זה נזק פיזי לרכוש וציוד ואם זה נזק גופני או כזה שנכנס למסגרת "דיני נזיקין" בחוק ולא חשוב אם הניזוק הוא נוסע אזרח אחר או מי מהנהלת הארגון. לאור הדברים שלך שקראתי אני יכול לנחש שלא ממש תבין את ההבדל בין שביתה לבריונות לכאורה ולכן אדגים שני תרחישים: תרחיש א' הועד מכריז על שביתה כללית או שביתה בקו מסויים או כל יום בקו אחר (ראה שביתת הרופאים כל יום בתי חולים אחרים) או אפילו השבתת הקו החדש מראשל"צ (ולהכניס קטנה לשר התחבורה..) - זו שביתה. תרחיש ב' מה שקרה בפועל. לסיכום: ועד בריוני הרקבת מפרק את המסילה עלייה הוא דוהר ללא בלמים
כחלחל תרשה לי להניח שאתה עוד חובב רכבות
אינך נוסע קובע ואינך משפטן ,אתה חושב שעובדי רכבת ישראל הם פלסטלינה שלך ,אתה עוד "קופץ" בראש שאינו מבין דבר חוץ מססמאות , אתה כנראה לא יודע מה זה עבודה וזכויות ,צריך להוריד את הכובע לעובדים שדואגים לפרנסה של הבאים בתור ,אני בטוח שאתה מקנא ביכולת שלהם להתלכד . אמרתי בברור שאין אמת אחת מוחלטת ועל כן כל מה שאתה אור יכול להיות נכון או לא .
 

Zמבוש

New member
כחלחל תרשה לי להניח שאתה עוד חובב רכבות
אינך נוסע קובע ואינך משפטן ,אתה חושב שעובדי רכבת ישראל הם פלסטלינה שלך ,אתה עוד "קופץ" בראש שאינו מבין דבר חוץ מססמאות , אתה כנראה לא יודע מה זה עבודה וזכויות ,צריך להוריד את הכובע לעובדים שדואגים לפרנסה של הבאים בתור ,אני בטוח שאתה מקנא ביכולת שלהם להתלכד . אמרתי בברור שאין אמת אחת מוחלטת ועל כן כל מה שאתה אור יכול להיות נכון או לא .
אתה שייך לביריוני רכבת ישראל
אתה אדם המבזה את עובדי רכבת ישראל עם מה שאתה כותב אתה תומך בפורעי חוק ועברינים מוצהרים ,
 

כחלחל

New member
כחלחל תרשה לי להניח שאתה עוד חובב רכבות
אינך נוסע קובע ואינך משפטן ,אתה חושב שעובדי רכבת ישראל הם פלסטלינה שלך ,אתה עוד "קופץ" בראש שאינו מבין דבר חוץ מססמאות , אתה כנראה לא יודע מה זה עבודה וזכויות ,צריך להוריד את הכובע לעובדים שדואגים לפרנסה של הבאים בתור ,אני בטוח שאתה מקנא ביכולת שלהם להתלכד . אמרתי בברור שאין אמת אחת מוחלטת ועל כן כל מה שאתה אור יכול להיות נכון או לא .
אתה יכול להניח מה שבא לך היכן שבא לך
ובהיעדר יכולת לענות לגופם של דברים להתייחס לגופו של הדובר וגם לרדת עלי אישית ככל שתחפוץ. ואפילו שאני כבר נסעתי ברכבות שנים רבות לפני שאביך ואמך חשבו עליך. בשורה התחתונה אם דיעותך על הנושא עצמו מבוססות כמו השטויות שאתה "בטוח" ו"מניח" ומסיק לגבי גם בתגובתך זו,,, כי אז באמת אין מה להוסיף על הנאמר, כי לא תבין. עדיין אינך רואה את ההבדל בין הזכות ל שביתה והתלכדות והתארגנות מקצועית לבין מה שקרה, כולל צורך בהקפצת שירותי חירום לחלץ אנשים דרך חלונות שבורים,,,, אבל לאור גילך הצעיר אולי יש תקווה שעוד תלמד.
 

cwen

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
אין שום דבר שמצדיק עיצומים כמו אתמול
דוגמאות לעיצומים שלא כוללים התעללות בציבור: 1. לתת לכולם לנסוע בחינם. (תאמין לי שאיש לא היה מתלונן) 2. להודיע לאנשים בכניסה לתחנה שהיום יש עיצומים, הרכבות יסעו לאט ואולי אף יבוטלו. אבל... גם מי שבוחר לקנות כרטיס ולנסוע, לא להגיע למצב שרכבת דחוסה *עומדת* באמצע המסילה ולא זזה, לא לדלג על תחנות, לא להכפיל את משך הנסיעה. 3. להכריז על סכסוך עבודה ולהשבית את הרכבת בהתרעה מראש, עם הסברים למה ומדוע עושים את זה. *שום דבר* לא מצדיק את מה שקרה אתמול. אם יוחלט לפטר את חברי הועד בגלל זה, זה יהיה מוצדק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה