אם לא שמתה לב המאבק אינו על תנאי שכר.סליחה??
"מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים"?? אם השכר והתנאים ברכבת כל כך גרועים אז איך זה שצריך פרוטקציה בשביל לעבוד שם ?
אם לא שמתה לב המאבק אינו על תנאי שכר.סליחה??
"מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים"?? אם השכר והתנאים ברכבת כל כך גרועים אז איך זה שצריך פרוטקציה בשביל לעבוד שם ?
אם לא שמתה לב המאבק אינו על תנאי שכר.
סליחה??
"מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים"?? אם השכר והתנאים ברכבת כל כך גרועים אז איך זה שצריך פרוטקציה בשביל לעבוד שם ?
כמה תשובות לכמה תגובותרק ועד אידיוטי יכול לקחת טיעון צודק ולחרבש...
אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ובעיקר לעבודה מאורגנת תחת ההגנה של ועד עובדים חזק. יותר מדי ראינו כאן מה עושים לעובדים, אפילו מאורגנים, שהועד שלהם חלש. יותר מדי ראינו את רמיסת כבודם של עובדים רק כדי שהבעלים, תהיה זאת הממשלה או גוף פרטי, ירוויחו עוד קצת. אבל ועד עובדי הרכבת עשה מעשה אידיוטי שכמו שכתב כאן מישהו, כורת את הענף שעליו הוא יושב וכמו חרב פיפיות, גורם למאבק להכשל. יושבת ראש הועד צריכה ללכת, חד וחלק. היא לא למדה שפגיעה בכבודם של הלקוחות והשפלתם היא לא רק רעה לכשעצמה אלא גם פוגעת במאבק הצודק שלה. כי זה קו אדום. אפשר להשבית שירות, זאת זכות מותנית ולפעמים גם נשק יחיד שיזיז קצת את הישבן השמן של הבוסים. אבל כאן הם השפילו את הלקוחות כשכלאו אותם ופגעו בבריאותם (ואני מקווה שבאמת ימצו את הדין עם מי שעשו את זה בשטח - שמעתי שאחד מנהגי הקטרים זומן למשטרה). לכן יושבת ראש ועד שאינה יודעת להבחין בין עיקר וטפל חייבת ללכת כי היא פוגעת במטרה שאליה היא שואפת.
כמה תשובות לכמה תגובות
עמית, הנכס הכי גדול של כל גוף הם העובדים. לכן לתת תחרות ישירה נגד עובדים שלך זה דבר לא הגון כי שכרת אותם כדי שיעשו עבודה מסויימת. ואם יגוייסו עובדים "דרך החלון" שיהיו לא פחות טובים ויעשו עבודה בשכר הוגן, אז למה הרכבת עצמה לא תעשה את זה ותגייס אותם? התשובה היא ברורה: הממשלה הימנית של ביבי (ימנית - אני מתכוון כלכלית) לא רוצה עובדים מאורגנים. דרור - בשאלה שלך נתת את התשובה. התנאים ברכבת טובים? סבבה! זאת השקעה בכח אדם. קל מאד להיות פופוליסטי ולאמר ש"עובדי ההסתדרות" הם לא יעילים. בסך הכל קביעות נותנת שקט נפשי ואז העובד מזדהה עם הארגון. לכן גם יש ברכבת המתנה של שלוש שנים למתן קביעות. דרור, ביחס לנהג, סורי! הוא לכאורה עבר על החוק וסיכן חיי אדם! יש גבול למה שאני מוכן לעשות כדי לשמור על הג'וב שלי. ונראה לי שהג'וב שלו הוא ברכבת, לא בועד. גם ההגיון אומר שאם הוא היה מתקדם למקום שאפשר היה לפנות ממנו אנשים, איש לא היה פוגע בו. ויושבת ראש הועד צריכה ללכת!
הנהלת הרכבת היא הנושאת באחריותואסור לעצור בגילה, בני. הקו המיליטנטי
שהביא לאותם מקרים קיצוניים של השתוללות ופגיעה קשה בנוסעים הגיע מאנשי ועד אחרים, עצמאיים ו"יצירתיים" במיוחד - לא בהכרח על דעתה של היו"ר, אם כי היו"ר נושאת באחריות כמובן.
החלטה על הפסקת השירות אינה בסמכות ההנהלההנהלת הרכבת היא הנושאת באחריות
ההנהלה היא זו שצריכה לדאוג לשירות לנוסעים ואם לא ניתן לספק את השירות אז ההנהלה צריכה להחליט על הפסקתו עד שניתן יהיה לחדשו. המשך פורמלי של מתן השירות מבלי יכולת להבטיח שיסופק, הופך את ההנהלה לשותפה לפגיעה בנוסעים.
אז הנהלת הרכבת צריכה כולה לדרוש מיידיתהחלטה על הפסקת השירות אינה בסמכות ההנהלה
אלא בידי המשרד הממונה, קרי שר התחבורה. יש לציין כי הוועד מנצל בסכסוך הנוכחי את חולשת משרד התחבורה והמנכ"ל דן הראל וכן את חילופי המשמרות בהנהלת הרכבת.
הועד צריך לעצור הערב את כל הרכבותהחלטה על הפסקת השירות אינה בסמכות ההנהלה
אלא בידי המשרד הממונה, קרי שר התחבורה. יש לציין כי הוועד מנצל בסכסוך הנוכחי את חולשת משרד התחבורה והמנכ"ל דן הראל וכן את חילופי המשמרות בהנהלת הרכבת.
זה קל להטיף בפורוםכמה תשובות לכמה תגובות
עמית, הנכס הכי גדול של כל גוף הם העובדים. לכן לתת תחרות ישירה נגד עובדים שלך זה דבר לא הגון כי שכרת אותם כדי שיעשו עבודה מסויימת. ואם יגוייסו עובדים "דרך החלון" שיהיו לא פחות טובים ויעשו עבודה בשכר הוגן, אז למה הרכבת עצמה לא תעשה את זה ותגייס אותם? התשובה היא ברורה: הממשלה הימנית של ביבי (ימנית - אני מתכוון כלכלית) לא רוצה עובדים מאורגנים. דרור - בשאלה שלך נתת את התשובה. התנאים ברכבת טובים? סבבה! זאת השקעה בכח אדם. קל מאד להיות פופוליסטי ולאמר ש"עובדי ההסתדרות" הם לא יעילים. בסך הכל קביעות נותנת שקט נפשי ואז העובד מזדהה עם הארגון. לכן גם יש ברכבת המתנה של שלוש שנים למתן קביעות. דרור, ביחס לנהג, סורי! הוא לכאורה עבר על החוק וסיכן חיי אדם! יש גבול למה שאני מוכן לעשות כדי לשמור על הג'וב שלי. ונראה לי שהג'וב שלו הוא ברכבת, לא בועד. גם ההגיון אומר שאם הוא היה מתקדם למקום שאפשר היה לפנות ממנו אנשים, איש לא היה פוגע בו. ויושבת ראש הועד צריכה ללכת!
לגבי התנאים של עובדי הרכבתזה קל להטיף בפורום
אבל אם היית במצב של הנהג , שאתה שם את העקרונות שלו שלך מול המקום עבודה שלך ,בעיקר כשאתה חסר השכלה אקדמאית, אז היית מסתכל על זה אחרת . למען האמת רק יחידי סגולה בודדים היו מורדים בהנהלה שלהם ומקריבים את העבודה שלהם בשביל זה . לרדוף את זה הנהג זה הכי תסמונת הש.ג שיש .
בני, איכן שנעצרה הרכבת, הנוסעים משכו את בלםכמה תשובות לכמה תגובות
עמית, הנכס הכי גדול של כל גוף הם העובדים. לכן לתת תחרות ישירה נגד עובדים שלך זה דבר לא הגון כי שכרת אותם כדי שיעשו עבודה מסויימת. ואם יגוייסו עובדים "דרך החלון" שיהיו לא פחות טובים ויעשו עבודה בשכר הוגן, אז למה הרכבת עצמה לא תעשה את זה ותגייס אותם? התשובה היא ברורה: הממשלה הימנית של ביבי (ימנית - אני מתכוון כלכלית) לא רוצה עובדים מאורגנים. דרור - בשאלה שלך נתת את התשובה. התנאים ברכבת טובים? סבבה! זאת השקעה בכח אדם. קל מאד להיות פופוליסטי ולאמר ש"עובדי ההסתדרות" הם לא יעילים. בסך הכל קביעות נותנת שקט נפשי ואז העובד מזדהה עם הארגון. לכן גם יש ברכבת המתנה של שלוש שנים למתן קביעות. דרור, ביחס לנהג, סורי! הוא לכאורה עבר על החוק וסיכן חיי אדם! יש גבול למה שאני מוכן לעשות כדי לשמור על הג'וב שלי. ונראה לי שהג'וב שלו הוא ברכבת, לא בועד. גם ההגיון אומר שאם הוא היה מתקדם למקום שאפשר היה לפנות ממנו אנשים, איש לא היה פוגע בו. ויושבת ראש הועד צריכה ללכת!
כל הכבוד בני, הועד שרף את עצמו,הציבור נגדורק ועד אידיוטי יכול לקחת טיעון צודק ולחרבש...
אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ובעיקר לעבודה מאורגנת תחת ההגנה של ועד עובדים חזק. יותר מדי ראינו כאן מה עושים לעובדים, אפילו מאורגנים, שהועד שלהם חלש. יותר מדי ראינו את רמיסת כבודם של עובדים רק כדי שהבעלים, תהיה זאת הממשלה או גוף פרטי, ירוויחו עוד קצת. אבל ועד עובדי הרכבת עשה מעשה אידיוטי שכמו שכתב כאן מישהו, כורת את הענף שעליו הוא יושב וכמו חרב פיפיות, גורם למאבק להכשל. יושבת ראש הועד צריכה ללכת, חד וחלק. היא לא למדה שפגיעה בכבודם של הלקוחות והשפלתם היא לא רק רעה לכשעצמה אלא גם פוגעת במאבק הצודק שלה. כי זה קו אדום. אפשר להשבית שירות, זאת זכות מותנית ולפעמים גם נשק יחיד שיזיז קצת את הישבן השמן של הבוסים. אבל כאן הם השפילו את הלקוחות כשכלאו אותם ופגעו בבריאותם (ואני מקווה שבאמת ימצו את הדין עם מי שעשו את זה בשטח - שמעתי שאחד מנהגי הקטרים זומן למשטרה). לכן יושבת ראש ועד שאינה יודעת להבחין בין עיקר וטפל חייבת ללכת כי היא פוגעת במטרה שאליה היא שואפת.
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
ראיתי את זה ותוך כדי ראית מצב
eranfra תקשיב טובבגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
כחלחל תרשה לי להניח שאתה עוד חובב רכבותeranfra תקשיב טוב
קראתי את דברייך הצחיקו אותי השטויות שכתבת אם מתוך נאיביות ואמונה אמיתית בתום הלב של כנופיית בריוני הדרכים המכונה ועד או (מה שגרוע יותר) מתוך אינטרס סמוי. גם לך קל מאד להקליד את הרהורי ליבך הדמגוגיים,, האם היית מוכן לעמוד מול 400 בני ערובה שכלאת ברכבת ולהסביר להם את האי-גיון שבדברייך ההזוים? או האם היית מוכן להתמודד אישית מול תביעת פיצויי נזיקין של האנשים שנכלאו "כליאת שוא" או ניזוקו מהרגשת חנק? זכות יסוד של אזרח זה להפגין ולשבות אינה מעניקה לו פטור מהחובה לשמור על החוק ולהמנע מגרימת נזק בזדון. אם זה נזק פיזי לרכוש וציוד ואם זה נזק גופני או כזה שנכנס למסגרת "דיני נזיקין" בחוק ולא חשוב אם הניזוק הוא נוסע אזרח אחר או מי מהנהלת הארגון. לאור הדברים שלך שקראתי אני יכול לנחש שלא ממש תבין את ההבדל בין שביתה לבריונות לכאורה ולכן אדגים שני תרחישים: תרחיש א' הועד מכריז על שביתה כללית או שביתה בקו מסויים או כל יום בקו אחר (ראה שביתת הרופאים כל יום בתי חולים אחרים) או אפילו השבתת הקו החדש מראשל"צ (ולהכניס קטנה לשר התחבורה..) - זו שביתה. תרחיש ב' מה שקרה בפועל. לסיכום: ועד בריוני הרקבת מפרק את המסילה עלייה הוא דוהר ללא בלמים
אתה שייך לביריוני רכבת ישראלכחלחל תרשה לי להניח שאתה עוד חובב רכבות
אינך נוסע קובע ואינך משפטן ,אתה חושב שעובדי רכבת ישראל הם פלסטלינה שלך ,אתה עוד "קופץ" בראש שאינו מבין דבר חוץ מססמאות , אתה כנראה לא יודע מה זה עבודה וזכויות ,צריך להוריד את הכובע לעובדים שדואגים לפרנסה של הבאים בתור ,אני בטוח שאתה מקנא ביכולת שלהם להתלכד . אמרתי בברור שאין אמת אחת מוחלטת ועל כן כל מה שאתה אור יכול להיות נכון או לא .
אתה יכול להניח מה שבא לך היכן שבא לךכחלחל תרשה לי להניח שאתה עוד חובב רכבות
אינך נוסע קובע ואינך משפטן ,אתה חושב שעובדי רכבת ישראל הם פלסטלינה שלך ,אתה עוד "קופץ" בראש שאינו מבין דבר חוץ מססמאות , אתה כנראה לא יודע מה זה עבודה וזכויות ,צריך להוריד את הכובע לעובדים שדואגים לפרנסה של הבאים בתור ,אני בטוח שאתה מקנא ביכולת שלהם להתלכד . אמרתי בברור שאין אמת אחת מוחלטת ועל כן כל מה שאתה אור יכול להיות נכון או לא .
אין שום דבר שמצדיק עיצומים כמו אתמולבגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.