בגללך למדתי לשנוא
אתה לימדת אותי לשנוא. ולא רציתי לשנוא אותך. אמרתי לעצמי שלנצח תישאר אבי ילדיי, האיש שפעם כה אהבתי. לפעמים, בסתר, אני מייחלת שתעלם. שתתפוגג. יודעת שילדינו יסבלו מכך, ומוותרת. לא רוצה שיסבלו עוד. לימדת אותי לשנוא. כן, גם לשנוא אותך. מי היה מאמין... "אם לא תאהבי אותי - תשנאי אותי" כך אמרת שוב ושוב. והצלחת. נבואה שהגשימה את עצמה. הבטחת גם שתעשה לי את החיים שחורים. שתהרס אותם. גם בזאת הצלחת. רק "הבטחה" אחת שלך נותרה פתוחה: "אם לא תהיי שלי, לא תהיי של אף אחד". הנה, אני כבר לא שלך. לא רוצה אותך. שנאה וקבס מילאת את ליבי... מקווה שאחר, שונה ומיוחד, יצליח למלא אותו אהבה.
אתה לימדת אותי לשנוא. ולא רציתי לשנוא אותך. אמרתי לעצמי שלנצח תישאר אבי ילדיי, האיש שפעם כה אהבתי. לפעמים, בסתר, אני מייחלת שתעלם. שתתפוגג. יודעת שילדינו יסבלו מכך, ומוותרת. לא רוצה שיסבלו עוד. לימדת אותי לשנוא. כן, גם לשנוא אותך. מי היה מאמין... "אם לא תאהבי אותי - תשנאי אותי" כך אמרת שוב ושוב. והצלחת. נבואה שהגשימה את עצמה. הבטחת גם שתעשה לי את החיים שחורים. שתהרס אותם. גם בזאת הצלחת. רק "הבטחה" אחת שלך נותרה פתוחה: "אם לא תהיי שלי, לא תהיי של אף אחד". הנה, אני כבר לא שלך. לא רוצה אותך. שנאה וקבס מילאת את ליבי... מקווה שאחר, שונה ומיוחד, יצליח למלא אותו אהבה.