בגלגול הנוכחי...
לצליל מותר רומנטי אני מהרהר איך מליל אמש להיום אנוכי מתנער דמיינתי יום אחד בגלגול החוזר מביט על מעשיי ומתייהר ים של רגשות לא ארצה לשחזר... בגלגול הנוכחי אמשיך לשקוד במסע האהבה ומשעוליה אנדוד אך בדרכים אפלות , לרגעים אעמוד לדמיין את האהבה בכדי לשרוד זרועותיי מחבקות אותי ומתאפקות מלרעוד וממשיך לדמיין, הדרך עוד ארוכה מאוד מעורפל בחושים וימיי אפורים ורגלי נשרכות לדרכים אך חש אני שאור עוד יקרא לי ממרחקים רגשותיי אינם יותר שירת אילמים עלמתי עוד תגיע , ולעולמים... עובי החושך בתוכי, כהד מתגלגל ובפתח השנה הזו, מה לעצמי אאחל ? אהבה כמלאך האל מתוך הערפל ? מהבדידות הנועזת אגמל ? או להיות איש אלמוני ואמשיך להשתדל ?
לצליל מותר רומנטי אני מהרהר איך מליל אמש להיום אנוכי מתנער דמיינתי יום אחד בגלגול החוזר מביט על מעשיי ומתייהר ים של רגשות לא ארצה לשחזר... בגלגול הנוכחי אמשיך לשקוד במסע האהבה ומשעוליה אנדוד אך בדרכים אפלות , לרגעים אעמוד לדמיין את האהבה בכדי לשרוד זרועותיי מחבקות אותי ומתאפקות מלרעוד וממשיך לדמיין, הדרך עוד ארוכה מאוד מעורפל בחושים וימיי אפורים ורגלי נשרכות לדרכים אך חש אני שאור עוד יקרא לי ממרחקים רגשותיי אינם יותר שירת אילמים עלמתי עוד תגיע , ולעולמים... עובי החושך בתוכי, כהד מתגלגל ובפתח השנה הזו, מה לעצמי אאחל ? אהבה כמלאך האל מתוך הערפל ? מהבדידות הנועזת אגמל ? או להיות איש אלמוני ואמשיך להשתדל ?