בגדי ים - אדריאנה פרננדז

dostein

New member
והקרדיטים

דוגמנית - רומי דרך צילום - דורון שטיין ( אני :) ) איפור - גלי ענבר שיער - קובי גולן סטיילינג - גל יוסף תודות: משתלת רמות. http://www.ramotltd.co.il
 
אהבתי דגם 2/3

דגם 4/5 גיזרה טרנ דית מאוסה אבל מונח יפה על החזה . דגם 6/7 לא מצאתי בו כל חידוש אופנתי . דגם 8 סתםםםםםםם דגם 9 מונח זוועה הדוגמנית זקוקה דחוף ל"תומך נופלים " כי הגיזרה לא מונחת טוב על החז ה אפילו כשרוצים שהחזה יהיה בחוץ צריך משהו בגיזרה שיתמוך בו .
 

flutter girl

New member
אבל למה../images/Emo5.gif

הגזרה של התחתון כל כך נמוכה (בביקינים כמובן)? זה כבר מוגזם...
 

dostein

New member
שאלת שאלה

שאת התשובה עליה - צריכה ( אולי ) לתת המעצבת , אדריאנה , לא? הנה הסבר מילונאי לאלוהים פתרונים לֶאֱלֹהִים פִּתְרוֹנִים = רַק אֱלֹהִים יָכוֹל לְהַסְבִּיר בְּהִגָּיוֹן אֶת הַדָּבָר הַנֶּעֱלָם, כָּךְ מַכְרִיז אָדָם נָבוֹךְ וְאוֹבֵד עֵצוֹת [רְאֵה עֵרֶךְ]. דוגמה: אָדָם נָבוֹךְ וְאוֹבֵד עֵצוֹת מַכְרִיז שֶרַק אֱלֹהִים יָכוֹל לְהַסְבִּיר בְּהִגָּיוֹן אֶת הַדָּבָר הַנֶּעֱלָם. מקור: הֲלֹא לֶאֱלֹהִים פִּתְרוֹנִים [בְּרֵאשִׁית מח].
 

flutter girl

New member
הייתה לי הרגשה שזאת כוונתך, אבל

הקשר בין מה שאמרת לבין ההודעה שלי הוא קטן מאוד, מאחר וזהו פורום שבו אנחנו מעבירים ביקורת על עיצובים, וזה מה שעשיתי. זה לא שאני מצפה שמעצבת הבגדים תענה לי על ההודעה, למרות שאם היא מעוניינת להסביר, היא מוזמנת. בכ"א, ההתחכמות שלך מיותרת ומעצבנת. שלום.
 

Currer Bell

New member
איפה פה ההתחכמות? ../images/Emo12.gif

האמירה המקורית קורקטית לגמרי, והתשובה היא תשובה מפורטת לשאלה ששאלת.
 

flutter girl

New member
בעולם שבו

התגובות בפורום מיועדות ישירות למעצב המקורי, התשובה היא קורקטית. בעולם שבו ברור שהתגובות לא מיועדות ישירות למעצב המקורי, אלא לכלל מבקרי הפורום - התשובה היא מעצבנת. למה שלא תענו על כל הודעה בפורום ב"נא לפנות לX [המעצב]"? זה סתם נראה לך הגיוני בתיאוריה, התשובה, אבל הלכה למעשה זאת תשובה טיפשית.
 
למעלה