ממונט התותחית
New member
בבקשה תתפללו../images/Emo92.gif
הבת שלי עדיין בקמבודיה ולא ממש ידעה מה קורה אז עדכנתי אותה והיא המומה. אבל אני מודאגת מהבן של החברה שלי שעדיין לא מצאו אותו, את החברה מצאו והיא נפצעה קל ברוך השם וסיפרה מה קרה. אני נוסעת מחר כדי להיות עם חברתי ומשפחתה, לתמוך ופשוט להיות שם. (אני גרה בצפון והיא בדרום). הלוואי ובפעם הבאה שאכנס לכאן יהיו בפי בשורות טובות.
הבת שלי עדיין בקמבודיה ולא ממש ידעה מה קורה אז עדכנתי אותה והיא המומה. אבל אני מודאגת מהבן של החברה שלי שעדיין לא מצאו אותו, את החברה מצאו והיא נפצעה קל ברוך השם וסיפרה מה קרה. אני נוסעת מחר כדי להיות עם חברתי ומשפחתה, לתמוך ופשוט להיות שם. (אני גרה בצפון והיא בדרום). הלוואי ובפעם הבאה שאכנס לכאן יהיו בפי בשורות טובות.