בבקשה תתפללו

בבקשה תתפללו../images/Emo92.gif

הבת שלי עדיין בקמבודיה ולא ממש ידעה מה קורה אז עדכנתי אותה והיא המומה. אבל אני מודאגת מהבן של החברה שלי שעדיין לא מצאו אותו, את החברה מצאו והיא נפצעה קל ברוך השם וסיפרה מה קרה. אני נוסעת מחר כדי להיות עם חברתי ומשפחתה, לתמוך ופשוט להיות שם. (אני גרה בצפון והיא בדרום). הלוואי ובפעם הבאה שאכנס לכאן יהיו בפי בשורות טובות.
 

ניקולי

New member
צאתך לשלום שובך לשלום

ומי ייתן ובפיך תהיינה בשורות טובות ורק טובות
 

azaria

New member
../images/Emo63.gif../images/Emo104.gif../images/Emo101.gif../images/Emo57.gif../images/Emo160.gif../images/Emo56.gif

בטח יש עוד דברים שיכולים לעזור, מלבד אלה שהצלחתי לדחוס בכותרת... הלוואי שהחדשות הטובות יגיעו בעודך בדרך דרומה, ושתגיעי בדיוק לתוך חגיגת ההקלה והשמחה.
 
למעלה