בבקשה תענו לי

sHaY100

New member
בבקשה תענו לי

הוידאו הפסיק לי את ההקלטה באמצע ואני חייב שתספרו לי : ווהן בא לאמא של סידני ואמר לה שהוא מודה לה ועכשיו הוא חייב לה תשובות על השאלות. הוא אמר שהוא מנסה לחיות חיים נורמליים ואז נגמרה ההקלטה! בבקשה ספרו לי מה הוא אמר לאמא שלה ואם היה עוד משהו במהלך הפרק, אם סידני ווהן נפגשו?ב בבקשה בבקשה פרטו לי!!! לא מאמין שהוידאו הפסיק ! תודה
 

rifkin1

New member
אז ככה..

בהמשך השיחה ווהן מנסה להסביר לארינה שמאז שהוא הכיר את הבת שלה חייו הפכו למעניינים, או משהו כזה, אבל גם יותר מסובכים. ואז היא שואלת אותו עוד משהו על הקשר שלהם והוא אומר לה בתגובה שב - CIAיש חוקים של התנהגות הולמת בין עובד למעביד. ואז היא אומרת לו ובין גבר לאישה? השיחה שלהם היא בעצם עוד רמז עווה לכך שסיד ווהןו מאוהבים. אחר כך רואים את ווהן מגיע למשרדים ואת סיד רצה אליו ומחבקת אותו, הם מדברים על כל מני שטויות אבל יש המון המון מתח מיני שזורם בינהם.בסוף השיחה סיד הולכת ואז ווהן קולט שהוא מאוהב בה והולך אחריה אבל אז היא נעלמת והוא מחייך לעצמו...וזהו.
 

דיD

New member
בחיי, אפילו דרך המסך מרגישים.....

את המתח המיני הזה..... אפשר להשתגע מהם.
 

sHaY100

New member
ושארינה שואלת על יחסים בין

גבר ואישה הוא לא עונה? ותודה רבה
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gif../images/Emo113.gif../images/Emo68.gifאווו קטע ממש מעצבבבבבבבןןןןןןןןן ואם הייתה נגמרת לי ההקלטה, גאד הייתי רוצחתת מישוווווווווו../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif בקיצור (אני בהשראה של דיD היום../images/Emo6.gif) הוא אוהב אותה.... הם נפגשו, התחבקו , ואז כשהיא הלכה והוא רצה להגיד לה איך הוא מרגיש הוא רדף אחריה והיא נעלמה.... זנות../images/Emo7.gif
 

דיD

New member
חחחחחחחחחח מצחיקה... ../images/Emo24.gif

סאחטיין, באמת עשית בקצרה... קצר ישר ולעניין!!!
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gif../images/Emo113.gif../images/Emo68.gifחיחח זה מה שהכי חשוף: סיד ומייקל הכי חשובים תמיד../images/Emo9.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif
 
למעלה