בבקשה עצות!!!

CHAOTICBOY

New member
בבקשה עצות!!!

אהלן חברים
ישנה מישהי שנפלתי בקסמיה שוב, ואני יודע שהיה לה מישהו, אבל כרגע אין לי מושג על מצבה הנוכחי, ז"א תפוסה או לא.
הייתי רוצה לשמוע מכם מה לעשות בסיטואציה הזאת, שבה אני רוצה אותה אבל לא יודע אם היא תפוסה, כי אם כן זו יכולה להיות אי נעימות מאוד גדולה...
תודה ושבת שלום
 

C Lacroix

New member
קצת קשה לענות לך בגלל..

שלא הסברת מה הקשר ביניכם. האם יש ביניכם דיבור או שאתה סתם דלוק עליה ככה מרחוק, כמו שאומרים..
בכל מצב אני מציעה לך לברר איתה מה מצבה הזוגי או שתבקש ממישהו שמכיר את שניכם שיעשה לך את הבירור הזה ואז תציע את עצמך אם היא לא נמצאת בזוגיות. זאת לא פדיחה בכלל לברר. זה יכול אפילו להחמיא לה. לדעתי.
 

CHAOTICBOY

New member
הבהרה

אכן יש בינינו דיבור ויש אחלה קשר, בנוסף במהלך חצי שנה היה בינינו מתח של מבטים והכל והתנהגות שהראתה תגובות של שנינו לעניין, אבל לא היו לי ביצים לעשות עם זה משהו.
לאחרונה זה נראה כאילו היא מחזירה לי מבטים והיחסים התחממו מעט שוב
 

Megie

New member
אז תשאל


האם היא עדיין תפוסה, ברגע שהיא תענה-תצעד הלאה..
תתכנן מראש מה הצעד הבא, כלומר:
אם אתה שואל אותה האם היא עדיין עם החבר והיא תענה שכן, תזרום בשיחה ותגיד "איזה יופי, כמה זמן?" ושם תשים את הנקודה מבחינתך ותמשיך הלאה...
אם לאותה שאלה היא תענה לא, תגיד "מעולה, אז אני חושב שיהיה נחמד לצאת מתישהו השבוע..את בעיניין?"

הכל תלוי בתגובות שלה בין אם היא בקשר או לא, תרצה או לא..
בהצלחה
 
תתחיל איתה וזהו

אי נעימויות תמיד יכולות להיות
ואתה צריך ללמוד להתמודד איתן רגשית
גם עם דחייה
זה חלק מהמשחק בין המינים
 

ivgy1980

New member
תשאל אותה: יש לך חבר?

או שמישהו אחר ישאל אותה... מה הבעיה, מה זה גנון???

הכי פשוט לשאול! ישר בפנים!!
 
אם לא מנסים, לא יודעים...

אף אחד לא מת עדיין מלברר סטטוס זוגי

אופציה אחת היא פשוט להזמין אותה לצאת, אם היא תפוסה, היא תאמר לך ותסרב.
אופציה נוספת - חברים... לשאול בצורה עקיפה.
אופציה שלישית - הפייסבוק המפורסם.... שם כל שטות מנציחים ממילא, וזו דרך טובה, בהנחה ויש ביניכם איזו שהיא תקשורת ולא תהיה בעיה לשלוח לה בקשת חברות.
 
למעלה