CHAOTICBOY
New member
בבקשה עצות!!!
אהלן חברים
ישנה מישהי שנפלתי בקסמיה שוב, ואני יודע שהיה לה מישהו, אבל כרגע אין לי מושג על מצבה הנוכחי, ז"א תפוסה או לא.
הייתי רוצה לשמוע מכם מה לעשות בסיטואציה הזאת, שבה אני רוצה אותה אבל לא יודע אם היא תפוסה, כי אם כן זו יכולה להיות אי נעימות מאוד גדולה...
תודה ושבת שלום
אהלן חברים
ישנה מישהי שנפלתי בקסמיה שוב, ואני יודע שהיה לה מישהו, אבל כרגע אין לי מושג על מצבה הנוכחי, ז"א תפוסה או לא.
הייתי רוצה לשמוע מכם מה לעשות בסיטואציה הזאת, שבה אני רוצה אותה אבל לא יודע אם היא תפוסה, כי אם כן זו יכולה להיות אי נעימות מאוד גדולה...
תודה ושבת שלום