בבקשה עזרה!
שלום לכולם!
צריכה את עזרתכם בבקשה!
אני מאוד מאוד רוצה ללמוד את המקצוע veterinary technician
וכפי שחלקכם יודעים או לא יודעים, ניתן ללמוד מקצוע זה דרך "מכללת מגן דוד ירוק" ושם המקצוע נקרא עוזר\ת וטרינר\ית
וגם דרך "מכון מגיד ללימודי המשך" (בית הספר לרפואה וטרינרית של האוניברסיטה העברית בירושלים.) ואצלם המקצוע נקרא אח\ות וטרינר\ית
עכשיו, האם באמת בשניהם זה אותו מקצוע, אותם לימודים? מה שונה בין שניהם? מה יותר טוב? מה יותר עדיף?
אני מאוד מבולבלת ומיואשת, אין לי את מי לשאול!
אשמח לתגובות, השערות, עצות, מחשבות, העדפות, יתרונות, חסרונות..מכולם!
יש פה וטרינרים שיכולים לעזור?
הצילו!
תודה מראש על כל עזרה!!!
שלום לכולם!
צריכה את עזרתכם בבקשה!
אני מאוד מאוד רוצה ללמוד את המקצוע veterinary technician
וכפי שחלקכם יודעים או לא יודעים, ניתן ללמוד מקצוע זה דרך "מכללת מגן דוד ירוק" ושם המקצוע נקרא עוזר\ת וטרינר\ית
וגם דרך "מכון מגיד ללימודי המשך" (בית הספר לרפואה וטרינרית של האוניברסיטה העברית בירושלים.) ואצלם המקצוע נקרא אח\ות וטרינר\ית
עכשיו, האם באמת בשניהם זה אותו מקצוע, אותם לימודים? מה שונה בין שניהם? מה יותר טוב? מה יותר עדיף?
אני מאוד מבולבלת ומיואשת, אין לי את מי לשאול!
אשמח לתגובות, השערות, עצות, מחשבות, העדפות, יתרונות, חסרונות..מכולם!
יש פה וטרינרים שיכולים לעזור?
הצילו!
תודה מראש על כל עזרה!!!