לי נראה נכון מה שכתב לך אריק
למרות שלא ברור לי כי נראה לי ששני האינטרנטים שלך שייכים לאותה חברה. או שאני לא ראיתי משהו. בכל אופן בהחלט יכול להיות שספק מסויים מגביל את הכניסות לשרת הדואר שלו כאשר מי שמנסה להיכנס מחובר דרך שרת אחר לאינטרנט. לי זה כבר קרה ואני גם עם בזק בין לאומי. (זה לא אותו דבר כמו 012?) ולמה זה מקודם היה בסדר? אולי הם עשו שינוי כלשהו.