בבקשה עזרה ב-GALAXIES!!!
שלום לאנשי הפורום, אני נכנס לעיתים קרובות אל הפורום הזה ומאוד נהנה לקרוא את כל מה שיש לאנשים פה לכתוב. אני מעריץ שרוף של מלחמת הכוכבים ולכן אני מעוניין לקנות את המשחק: "Star Wars: Galaxies Total Experience" אבל לפני שאני אקנה את המשחק הזה אני רוצה לדעת כמה דברים עליו כי לא רק שהוא עולה 249 ₪ צריך גם לשלם 15$ לחודש ואני יודע שחלקכם שיחקתם \ משחקים בו ולכן תוכלו לעזור לי להגיע להחלטה. תסלחו לי מראש אם חלק מהשאלות יראו טיפשות אבל בחיים לא שיחקתי משחק שצריך לשלם עליו תשלום קבוע. 1) מה קורה אם אני צריך למשל לפרמט את המחשב באמצע שאני משחק? האם הדמות שלי נשמרת על השרתים וכך אני יכול להמשיך מאותו מקום שהפסקתי או שאני צריך לגבות את הקבצים אצלי? 2) באותו עניין... מה קורה אם אני מחליט להפסיק לשחק לתקופה של כמה חודשים? האם גם במקרה זה הדמות נשמרת ואני יכול להמשיך לשחק כמה חודשים אחר כך או שלא? 3) לפי הבנתי ה- Total Experience מורכב משלושה משחקים. האם אני יכול לעבור עם אותה דמות בכל המשחקים, למשל להתחיל לשחק ב- Jump to Lightspeed ולעבור לשחק ב- Rage of the Wookies וחזרה, או שלכל משחק אני צריך דמות שונה (לא כל כך נראה לי אבל אני חייב לשאול)? 4) מה קורה עם הורגים את הדמות שלי? האם אני מתחיל מחדש או שיש איזו תקופת קירור ואז ממשיכים עם אותם הנתונים? 5) האם יש קהילה של ישראלים שמשחקים את המשחק? 6) איך אני יודע לאיזה SERVER להתחבר? האם יש אחד שמועדף על האחרים? 7) שאלת המיליון דולר: מה שסיכוי שלי להגיע ולהיות JEDI? 8) שאלה אחרונה... האם אפשר בכלל לחסוך את הקנייה של המשחק ואולי להוריד אותו ורק לשלם את דמי המנוי? אני יודע שדי הגזמתי עם השאלות שלי אבל אני ממש רוצה לשחק את המשחק הזה ואולי זה ישמע מצחיק אבל 15$ זה לא צחוק בשבילי. תעשו טובה ותענו לי על השאלות, אם לא על כולם אז לפחות על חלקם. תודה רבה חבר'ה. ביי
שלום לאנשי הפורום, אני נכנס לעיתים קרובות אל הפורום הזה ומאוד נהנה לקרוא את כל מה שיש לאנשים פה לכתוב. אני מעריץ שרוף של מלחמת הכוכבים ולכן אני מעוניין לקנות את המשחק: "Star Wars: Galaxies Total Experience" אבל לפני שאני אקנה את המשחק הזה אני רוצה לדעת כמה דברים עליו כי לא רק שהוא עולה 249 ₪ צריך גם לשלם 15$ לחודש ואני יודע שחלקכם שיחקתם \ משחקים בו ולכן תוכלו לעזור לי להגיע להחלטה. תסלחו לי מראש אם חלק מהשאלות יראו טיפשות אבל בחיים לא שיחקתי משחק שצריך לשלם עליו תשלום קבוע. 1) מה קורה אם אני צריך למשל לפרמט את המחשב באמצע שאני משחק? האם הדמות שלי נשמרת על השרתים וכך אני יכול להמשיך מאותו מקום שהפסקתי או שאני צריך לגבות את הקבצים אצלי? 2) באותו עניין... מה קורה אם אני מחליט להפסיק לשחק לתקופה של כמה חודשים? האם גם במקרה זה הדמות נשמרת ואני יכול להמשיך לשחק כמה חודשים אחר כך או שלא? 3) לפי הבנתי ה- Total Experience מורכב משלושה משחקים. האם אני יכול לעבור עם אותה דמות בכל המשחקים, למשל להתחיל לשחק ב- Jump to Lightspeed ולעבור לשחק ב- Rage of the Wookies וחזרה, או שלכל משחק אני צריך דמות שונה (לא כל כך נראה לי אבל אני חייב לשאול)? 4) מה קורה עם הורגים את הדמות שלי? האם אני מתחיל מחדש או שיש איזו תקופת קירור ואז ממשיכים עם אותם הנתונים? 5) האם יש קהילה של ישראלים שמשחקים את המשחק? 6) איך אני יודע לאיזה SERVER להתחבר? האם יש אחד שמועדף על האחרים? 7) שאלת המיליון דולר: מה שסיכוי שלי להגיע ולהיות JEDI? 8) שאלה אחרונה... האם אפשר בכלל לחסוך את הקנייה של המשחק ואולי להוריד אותו ורק לשלם את דמי המנוי? אני יודע שדי הגזמתי עם השאלות שלי אבל אני ממש רוצה לשחק את המשחק הזה ואולי זה ישמע מצחיק אבל 15$ זה לא צחוק בשבילי. תעשו טובה ותענו לי על השאלות, אם לא על כולם אז לפחות על חלקם. תודה רבה חבר'ה. ביי