בבקשה עזרה ב-GALAXIES!!!

loogster

New member
בבקשה עזרה ב-GALAXIES!!!

שלום לאנשי הפורום, אני נכנס לעיתים קרובות אל הפורום הזה ומאוד נהנה לקרוא את כל מה שיש לאנשים פה לכתוב. אני מעריץ שרוף של מלחמת הכוכבים ולכן אני מעוניין לקנות את המשחק: "Star Wars: Galaxies Total Experience" אבל לפני שאני אקנה את המשחק הזה אני רוצה לדעת כמה דברים עליו כי לא רק שהוא עולה 249 ₪ צריך גם לשלם 15$ לחודש ואני יודע שחלקכם שיחקתם \ משחקים בו ולכן תוכלו לעזור לי להגיע להחלטה. תסלחו לי מראש אם חלק מהשאלות יראו טיפשות אבל בחיים לא שיחקתי משחק שצריך לשלם עליו תשלום קבוע. 1) מה קורה אם אני צריך למשל לפרמט את המחשב באמצע שאני משחק? האם הדמות שלי נשמרת על השרתים וכך אני יכול להמשיך מאותו מקום שהפסקתי או שאני צריך לגבות את הקבצים אצלי? 2) באותו עניין... מה קורה אם אני מחליט להפסיק לשחק לתקופה של כמה חודשים? האם גם במקרה זה הדמות נשמרת ואני יכול להמשיך לשחק כמה חודשים אחר כך או שלא? 3) לפי הבנתי ה- Total Experience מורכב משלושה משחקים. האם אני יכול לעבור עם אותה דמות בכל המשחקים, למשל להתחיל לשחק ב- Jump to Lightspeed ולעבור לשחק ב- Rage of the Wookies וחזרה, או שלכל משחק אני צריך דמות שונה (לא כל כך נראה לי אבל אני חייב לשאול)? 4) מה קורה עם הורגים את הדמות שלי? האם אני מתחיל מחדש או שיש איזו תקופת קירור ואז ממשיכים עם אותם הנתונים? 5) האם יש קהילה של ישראלים שמשחקים את המשחק? 6) איך אני יודע לאיזה SERVER להתחבר? האם יש אחד שמועדף על האחרים? 7) שאלת המיליון דולר: מה שסיכוי שלי להגיע ולהיות JEDI? 8) שאלה אחרונה... האם אפשר בכלל לחסוך את הקנייה של המשחק ואולי להוריד אותו ורק לשלם את דמי המנוי? אני יודע שדי הגזמתי עם השאלות שלי אבל אני ממש רוצה לשחק את המשחק הזה ואולי זה ישמע מצחיק אבל 15$ זה לא צחוק בשבילי. תעשו טובה ותענו לי על השאלות, אם לא על כולם אז לפחות על חלקם. תודה רבה חבר'ה. ביי
 

f i n

New member
i will answer your questions

1. your charactor files are saved upon the game servers 2.when you log in after you didn't pay your monthly cost you simply insert your credit card number and pay 3. the total experince isn't a pack of 3 different games, but a a pack of the original game and his 2 expension packs 4.if your charactor is killed, you have 2 options: a. do cloning, so your charactor will be telleported to the nearest cloning facilty, with all your equipment (the equipment "life" will be decreased by 5% and you will lose a few credits as a cost of cloning). b.wait half hour until your charactor wake up, and if there is a master combat medic around he may be will do you a resurection. 5+6. all the servers are super fast and high quality, the servers which contains the biggest number of israeli's are ahzi and chimera 7.any one can be a jedi, if you know hou 8.there is no way to download the full game for free, at least not a lligal way.
 

loogster

New member
אחלה

תודה רבה, ענית לי על השאלות. אם למישהו יש עוד מה להוסיף או להעיר אני אשמח לשמוע. ביי
 

loogster

New member
עוד תגובות...

חברה, אולי תתנו לי עוד קצת תגובות כדי שאני אהיה בטוח בקנייה שלי. אני זקוק לכם. תודה
 

juggernaut

New member
אין לי כח לקרוא את ההודעה שלך

היא ארוכה מדי אבל ככה אני משחק כבר כמעט שנה במשחק משחק מדהים שווה כל פאקינג שקל שהוצאתי עליו.
 

yoo

New member
תגיד...

עד כמה משנה העדכון האחרון שעשו למשחק? קראתי כמה כתבות ששינו לגמרי את מערכת הקרב וזה הרגיז שחקנים רבים
 

f i n

New member
i don't know about the combat syste

but i know tath some good items became basic equipment and some players bacame very angry because they saved credits for a long time to buy this items, and they bought it and now these items are low price basic eqipment, they fils like suckers
 

f i n

New member
galaxies is super good game

in galaxies you can be evrytihng! you can be a smuggler, a rebel comando, a bounty hunter, and if you gain enough badges from a very specific types, you can be a jedi, let's say you are a master rebel pilot, you are super good and you become a war hero, sounds good, right? now, after a month you decide you had enough of war and you can retire and become a musician who play a great music for rebel soldiers, so you help the rebels without fighting, and you can also get out of retirement one then a while. that was just a very small exemple of the infinite possibbilitis in galaxies, the grrafic of galaxies is very good for 2003 game, there are tons of high quality quests from a super big verity, there is a big selection of vehicles, starships, weapons, mounts, clothes, armors, and all other tihngs... in short, galaxies is a very good high quality mmorpg, and it's worth every dolar
 

kobi wan kenobi

New member
אם כבר גלקסיס...

יש לי שאלה: כשקונים את הtotal experience מקבלים barc speeder, אני רוצה לדעת האם מקבלים גם barc speeder repair tool? ובקשר לשאלה של loogster על איך להפוך לג'דיי, בשביל להפוך לג'דיי אתה צריך לצבור תגים, תגים אתה מקבל כשאתה עושה קווסטים, מקבל פרסים, רואה מקום מפורסם מהסרטים או מהeu, או כשאתה מנצח באירועים גדולים ועוד כל מיני כאלה, כשאתה אוסף תגים מ*סוגים מסוימים* רמת הforce sensitive שלך עולה (הרמה ההתחלתית היא 0), על מנת לבדוק את הרמה שלך תקיש בטולבר checkforcesensitivestatus/, ברגע שאתה מגיע לרמת glowing יבקר אותך איש זקן וחכם, ויבקש ממך לשמור על קריסטל של הforce, תיקח את הקריסטל, אחר כך יבואו שני שכירי חרב (לפעמים 4) והם יילחמו בך, אם תפסיד תאבד את הקריסטל ותצטרך לחכות לביקור נוסף מהאיש הזקן, אחרי שאתה מחסל את שני שכירי החרב תעשה להם loot ועל גופה של אחד מהם תמצא מסמכים שבהם כתוב המיקום של המחנה של שכירי החרב, תלך למחנה ותהרוג את כל מי שנמצא שם, ושם תמצא מסמכים שיגלו לך את המיקום של הכפר של אאורליה (village of aurlia), שזה כפר של אנשים שרגישים לפורס, על הכפר מגן מחסום של הפורס שניתן לעבור רק אם אתה נושא את הקריסטל שהאיש הזקן נתן לך, אחרי שתיכנס תדבר עם זקן הכפר והוא יגיד לך שהם במלחמה עם הsith shadows, כנופיה של שכירי חרב שרגישים לפורס תחת הנהגתו של מאלאקי, מתלמד לשעבר של דארת' סידיוס שסולק וכעת הוא מנסה לעזור לאימפריה על מנת שסידיוס יקבל אותו בחזרה ובגלל שהכפר מאיים על האימפריה... ובגלל המלחמה יש להם צורך גדול בעזרה, והוא ישאל אותך אם אתה רוצה לעזור תגיד שכן, ואימוני הג'דיי יתחילו, כעת, יש נם 4 מקצועות force sensitive, שאלה לא מקצועות ג'דיי, אלה מקצועות שנותנים לך את הבסיס לשליטה בכוחות הפורס הנחוצה לך לפני שתעבור את אימוני הג'דיי, יש 4 מקצועות: מקצוע הcrafting, שזה מקצוע שמאפשר לך ליצור חפצים, מקצוע הsenses שזה נותן לך יכולת שכנוע מוגברת, יכולת לסרוק משאבים בעזרת הפורס, יכולת לרפא וסיכוי יותר טוב למצוא חפצים טובים על גופות, המקצוע השלישי הוא מקצוע הreflexes, מקצוע זה נותן לך יכולת הישרדות גבוהה יותר, יכולת מוגברת לשליטה ברכבים, ויכולת התחמקות ממכות, ויש את מקצוע הcombat, שנותן לך יכולות מוגברות עם נשקים, כל הסקילים של המקצועות האלה דורשים נקודת למידה אחת (פרט לסקילי הnovice), כל אחד מסקילים הnovice דורש 50fs xp, סקילים i דורשים 125, סקילים ii דורשים 250, סקילים iii דורשים 350, סקילים iv דורשים 450, כעת, כל אחד מהסקילים "נעול" (פרט לסקילים הnovice), בשביל לעשות להם unlock צריך לעשות קווסט שניתן לך על ידי תושבי הכפר, על כל סקיל צריך קווסט אחד, אחרי שעשית את הקווסטים והשגת מספיק fs xp אתה יכול ללמוד את הסקילים מהמאמנים הממוחשבים של הכפר (אי אפשר כעת ללמוד משחקנים אחרים, אבל לא נורא, המאמנים של הכפר לא גובים תשלום), כעת עלי להסביר על שלבי המלחמה, המלחמה עם הsith shadows מחולקת לארבעה שלבים, כל שלב בן 3 שבועות אמיתיים, בכל שלב זמינים קווסטים ללמידת ענף מסוים אחד מכל מקצוע וזמינים רק חלק מהמאמנים הממוחשבים, אחרי שמלחמה נגמרת היא מתחילה שוב אחרי כמה זמן, וככה אתה יכול לגשת למאמנים וללמוד עוד סקילים שלא הספקת מקודם, כעת, רשימת המאמנים של הכפר: רוהאק (rohak): זקן הכפר והמדריך הרוחני שלך, הוא מאוד חכם בשביל בן אנוש, הוא יכוון אותך לכפריים שיתנו לך משימות שיאפשרו לך לעשות unlock למקצועות השונים, אם איכשהוא תאבד את הקריסטל שלך הוא ייתן לך חדש. פאהימוס (paemos): פאהימוס הוא רודיאן מאוד ידידותי, הוא ידוע דבר או שניים על רגישים לפורס, ותמורת תשלום תוכל לקנות ממנו hologrinders שיאפשרו לך לעשות unlock לסקילים שונים, הבעיה היא שזה יקר מאוד ושאתה עלול ככה להשיג 6 עצים סקילים מהר מדי (כאשר אתה אוסף 6 עצי סקילים אתה עובר לשלב הבא באימוני הג'דיי) וככה אתה עלול לא ללמוד עצים שאתה אולי תצטרך בשלב הבא באימונים נולדן (Noldan): נולדן הוא טראנדושן שמומחה בקרב לטווח קרוב, הוא יהיה מאמן הcombat שלכם. מריאט (marite): מאריאט היא טראנדושאנית בעלת יכולות ריפוי מדהימות ומומחית בלימוד אנשים מבחוץ לשלוט ביכולות הforce sensitive, היא תהיה מאמנת הsenses שלך. קווארק (quharek): קווארק הוא מון קאלאמארי שנטש את שמו וקיבל בכפר שם חדש, הוא מומחה לבנייה ואיסוף משאבים, הוא יהיה מאמן הcrafting שלך, קווארק לא נמצא בכפר בשלב האחרון של המלחמה וויפ (whip): הטייס הכי טוב בכפר, עם רפלקסים כל כך חדים שיגרמו לבושה ענקית לזריז שבנמרים, הוא שונא את האימפריה בגלל שהוא חושב שאם הם לא היו מוציאים מחוץ לחוק את מירוצי הפודים הוא היה נהג מירוצים עשיר ומפורסם, וויפ יהיה מאמן הreflexes שלך, וויפ לא מופיע בשני השלבים האחרונים של המלחמה. כעת, אחרי שצברת 6 עצי סקילים שונים אתה מקבל עוד ביקור מהאיש הזקן שאומר לך שעליך לחסל את מאלאקי המנהיג של כנופיית הsith shadows ואת העוזר שלו דאקמור, אז תלך למחנה של הsith shadows, שם יש 4 קריסטלים של הפורס, עליך להשמיד את ארבעת הקריסטלים לפני שתוכל להרוג את הsith shadows (הקריסטלים מרפאים את הsith shadows), הקריסטלים מרפאים זה את זה, אבל יש קריסטל אחד שהקריסטלים האחרים לא מרפאים אותו, תשמיד אותו, ואז אחד מהקריסטלים האחרים יהיה קריסטל שאי אפשר לרפא אותו, ואחרי שתשמיד אותו יהיה עוד אחד, ואחריו עוד אחד, ואחריו ישאר רק קריסטל אחד, תהרוג אותו (הערה: בכל פעם שאתה משמיד קריסטל באים עוד sith shadows,כך שיוצא שאתה נלחם בטונות של אויבים, ולכן מומלץ לעשות את הקווסט הזה בקבוצה) ואז תהרוג את מאלאקי ודאקמור, אז כבר אין צורך שתישאר במחנה של הsith shadows, אתה יכול לנסות לברוח משם, או לתת לsith shadows לחסל אותך בשביל שתשוגר למיכל השיבוטים או להישאר ולהילחם, אז תחזור לכפר ושםתתחיל את מבחני הפאדוואן, יש 16 מבחנים, תיכשל באחד ותצטרך להתחיל את כולם מההתחלה, ברגע שתעבור את כל 16 המבחנים אתה תלמד אוטומטית את מקצוע הפאדוואן, שממנו אתה יכול להתפתח לארבעה מקצועות שונים, שהם כולם בעצם שוב 4 מקצועות הforce sensitive, רק שבמקצועו האלה אתה מפקד על הכח, בניגוד למקצועות הforce sensitive שבהם הכח רק נתן לך דחיפה קטנה, על מנת ללמוד את את ארבעת מקצועות העילית האלה ואת העצים שמובילים אליהם עליך ללכת לכפר של אאורליה ולהמשיך ללמוד שוב מאותם מאמנים, רק הפעם זה יעלה יותר xp, כנראה יותר נקודות למידה, וככל הנראה הפעם הסקילים לא "נעולים"
 

kobi wan kenobi

New member
חיסכון בתשלום החודשי

יש בגלקסיס אפשרות לשלם מראש לחצי שנה, וזה עולה 14 דולר לחודש, ויש אפשרות לשלם מראש לשנה וזה יעלה 13 דולר לחודש, מה שיוצא שתשלם מראש לשנה ותחסוך 24 דולר!
 
למעלה