בבקשה טיפת מידע....
בבקשה טיפת מידע....
איןל י כוח נפשיל פתוח אפילו ספר טלפונים.. אני כזו שפנה... אני זקוקה למס' הטלפון של פרופסור לב-רן או משיח באסותא לקבוע פגישה .. (מה אומרים לפני פגישה כזו? שלום אני צריכה ביציות?) ואת הטלפון של קלדרון.... דיי צריך לעשות משהו אחרת אני אשתגע מרוב מחשבות ופחדים. תודה תודה תודה
בבקשה טיפת מידע....
איןל י כוח נפשיל פתוח אפילו ספר טלפונים.. אני כזו שפנה... אני זקוקה למס' הטלפון של פרופסור לב-רן או משיח באסותא לקבוע פגישה .. (מה אומרים לפני פגישה כזו? שלום אני צריכה ביציות?) ואת הטלפון של קלדרון.... דיי צריך לעשות משהו אחרת אני אשתגע מרוב מחשבות ופחדים. תודה תודה תודה