מטופלת מאוד מרוצה של זיידמן
היי דפנה,
אני טופלתי עד עכשיו אצל רופא אחר שיחסי האנוש שלו, היחס האישי והחביבות מאוד מאוד מאוד עזרו לי בתהליך והיה לי מאוד קשה להחליט שאני באמת רוצה לעזוב אותו.
אחרי שלושה סבבים שכשלו החלטתי לעבור לרופא אחר- פרופסור זיידמן ששמעתי עליו רבות.
הפרוטוקול היה שונה ויחד איתו גם התוצאות! היו לי כמות ביציות והפריות שעוד לא היו אף פעם!...
פרופסור זיידמן מאוד מקצועי ומאוד ותיק בתחום. הוא שומר על מן דיסטנס אבל בשאיבה ובהחזרה היה מאוד אבהי ומאוד דואג ונעים. הוא זמין לכל שאלה כל הזמן.
אני מאוד מקווה שגם תוצאות הטיפול יהיו כפי שהתחילו ושאווכח שהיה באמת שווה לעבור אליו אבל בינתיים ללא כל ספק- לכי על זה וקחי בחשבון שההמתנה לתור ארוכה (בין חודשיים לשלושה).
בהצלחה 3>