בבקשה המלצות

דפנה1000

New member
בבקשה המלצות

מתלבטת אם לעבור רופא
שמעתי הרבה פעמים את השם של פרופ דניאל זיידמן
מישהי יכולה להמליץ עליו?
או על רופא אחר?
 

תלתלית20

New member
אני ממליצה בחום על ד״ר דורון גולדברג

אנושי, נעים, מקצועי, אכפתי וזמין תמיד ולכל שאלה.
 

דפנה1000

New member
תודה, אף אחת פה לא מטופלת של זיידמן?

ממש אשמח לשמוע חוות דעת
 

נובמבר6

New member
אני אצל זיידמן

אני מטופלת של זיידמן
מבחינת עלות 1250 לייעוץ ראשוני כולל שאיבה והחזרה
אחכ כל החזרה 650
מבחינת יחסי אנוש הוא נחמד מאוד וזמין בוואטאפ כל הזמן.
מבחינת ריכוז הוא לא תמיד בפוקוס ניכר שהוא מאוד עמוס ולא זוכר דברים בסיסיים. צריך להסביר ולהזכיר לו את המקרה וההיסטוריה למרות שאנחנו מול התיק.
הוא מדבר איתי ועושה אלף דברים במקביל כולל להסתמס ולהיות בynet.
נחשב מקצוען.
קשוב אבל כאילו צריך לנהל אותו.
פעם יצאתי ממנו ללא תמיכה אחרי החזרה והיא כשלה ובשנייה התעקשתי והוא נתן וכשהחל דימום אמר תבחרי או זריקה פרוגסטרון או כדור.שאלתי מה עדיף אמר מה שתחליטי....
לי זה פחות מתאים.אני צריכה שינהלו אותי במסע הזה ולא יתנו לי להחליט...
בנות אחרות מרוצות ממנו מאוד. חברה שלי נקלטה רק אצלו.
 

נובמבר6

New member
חישוב מסלול

יש לי עוד מוקפא ואחכ אחשב מסלול.
כמו שאמרתי יש לו גם פלוסים רבים .
מאחלת לך בהצלחה מה שתחליטי.
 
מטופלת מאוד מרוצה של זיידמן

היי דפנה,
אני טופלתי עד עכשיו אצל רופא אחר שיחסי האנוש שלו, היחס האישי והחביבות מאוד מאוד מאוד עזרו לי בתהליך והיה לי מאוד קשה להחליט שאני באמת רוצה לעזוב אותו.
אחרי שלושה סבבים שכשלו החלטתי לעבור לרופא אחר- פרופסור זיידמן ששמעתי עליו רבות.
הפרוטוקול היה שונה ויחד איתו גם התוצאות! היו לי כמות ביציות והפריות שעוד לא היו אף פעם!...
פרופסור זיידמן מאוד מקצועי ומאוד ותיק בתחום. הוא שומר על מן דיסטנס אבל בשאיבה ובהחזרה היה מאוד אבהי ומאוד דואג ונעים. הוא זמין לכל שאלה כל הזמן.
אני מאוד מקווה שגם תוצאות הטיפול יהיו כפי שהתחילו ושאווכח שהיה באמת שווה לעבור אליו אבל בינתיים ללא כל ספק- לכי על זה וקחי בחשבון שההמתנה לתור ארוכה (בין חודשיים לשלושה).
בהצלחה 3>
 
ממליצה על פרופסור אורבייטו

הוא מקצוען ויסודי מאוד.. הוא עד כדי כך אחראי שהוא מתקשר אלייך להנחות אותך כיצד להמשיך את הטיפול בכל יום שאת במעקב! הוא זמין תמיד לוואטסאפ/שיחות..
למרות שיש לו מטופלות רבות, הוא זוכר בדיוק מה לקחת, מה עשית מה נעשה טיפול קודם ואם ישנם כישלונות הוא מגוון את הטיפול ולא נשאר בפרוטוקול אחד.
אני ממש ממליצה עליו..
יכולה להעיד שהייתי קרציה לא קטנה והוא מאוד הכיל אותי- בטיפול לילד הראשון הוא זה שהחליט בדיוק מה עושים ואני ביצעתי.. בטיפול לילד השני באתי כבר עם דעה מה בדיוק אני רוצה(הוא לא הסכים איתי אך זרם איתי) היה לי איתו קצת קושי בנושא הזה אך לבסוף זה הסתדר והוא באמת עשה את הכל שהטיפול יצליח.
מקבל במרכז דניאלי גבעתיים ועורך את השאיבות והחזרות באסותא רמת החייל.
מחירים:
פגישה ראשונה 1500
מפגישה שנייה 1200
שאיבה 800
החזרה 800
 

דפנה1000

New member
תודה לכולכן


דילמות קשות
 

נובמבר6

New member
מעדכנת

מרגישה חובה לעדכן
אתמול הייתי אצל זיידמן.
הוא היה חד ,מפוקס ובפרטים.
חם ונחמד.
גם אתי העוזרת שלו מדהימה.
 
למעלה