בבקשה אני צריכה עזרה דחוף

Usagi

New member
בבקשה אני צריכה עזרה דחוף

לפני שבוע סגרתי את טבעת עם חומר של עוד 1 CC (כי לפני זה פתחתי קצת את הטבעת ב-0.5CC בגלל שהצטבר לי בצקת ולא יכולתי לבלוע אפילו את הכדורים של התרופה שלי שהם מאוד קטנים וגם בלילה הייתי מרגישה שהמים עולים למלעלה - אז אחרי שסגרתי ב-1 יש לי עודף של 0.5CC מלפני שהפחתי את החומר). ביומיים הראשונים המים עברו טוב בלי בעיה אבל עכשיו המצב נהיה לי גרוע הכדורים של התרופה לא עוברים לי והם מתפקעים בחלק העליון של הקיבה וזה גורם לי להרבה בעיות של הקאות חולשה וגם מרק צח לא עובר לי - בגלל שהזמן היחידי שאפשר ללכת לפתוח את הטבעת הוא יום רביעי אני לא חושבת שאוכל להחזיק מעמד עד אז אני לא שותה ולא אוכלת וגם את התרופה אני לא לוקחת - רציתי לשאול איפה אוכל להוציא את ה-1 CC מהטבעת? האם המרפאה שלי יכולים לעשות לי את זה? או האם במיון? בבקשה זה דחוף.
 

ד קובי

New member
שלום לך אני הייתי ממליץ

כנראה שהבצקת שעליה כתבת לא חלפה לגמריי, אני הייתי ממליץ לך לבצע שיקוף עם בריום על מנת לדעת שהכל תקין בפנים כך הרופא יוכל להמליץ על המשך הטיפול. אם זה משהו שאת לא יכולה להמשיך ולסבול ואת חייבת פתרון מיידי אזיי הייתי ממליץ לך לפנות לחדר המיון.
 

Usagi

New member
בחדר מיון יכולים להוציא לי חומר?

במרפאה שאני נמצאת בה ברמלה לא יכולים גם לעשות לי את זה?
 

Usagi

New member
יש למישהו את הטלפון לקביעת תור

לצילום בריום בסורוקה? אני חושבת שזה בימי שלישי ואבינוח גם שם.
 

רוייקו

New member
נטילת כדורים לאחר הניתוח

כדאי להתייעץ עם הרופא שנתן לך את הכדורים האם יש כדורים קטנים יותר מאותו סוג והאם אפשר לרסק את הכדורים. זה אחד החסרונות של הניתוח להגבלת קיבה עם טבעות. כדורים ותרופות קריטיות לא עוברות במעבר הצר שיוצרת הטבעת. כך זה לגבי כדורים ללחץ דם, להפרעות קצב, לסוכרת ועוד.. הבעיה היא עם כדורים שיכולים לגרות את רירית הקיבה ואף ליצור כיבים. צריך פשוט להתייעץ עם מי שנתן את התרופות. נטילת התרופות החיוניות קודמות לאפקט הניתוחי.
 

Usagi

New member
../images/Emo26.gifעדכון../images/Emo36.gif

טוב אז אתמול דיברתי עם אבינוח והוא אמר לי שהיום בבוקר הוא יהיה באסותא אז באתי אליו בבוקר והוא הוציא לי 1.5CC ואז התענגתי על בקבוק של מים הייתי מאוד מאוד צמאה וגם לקחתי את הכדורים שלי וגם הצלחתי להרדם טוב ולא היה לי תחושה של הקאות. הטבעת עדיין סגורה לי 1CC ובעוד שבועים אני אסגור 0.5CC לא כמו קודם שסגרתי 1CC ואז נדפקתי קצת. תודה לאל. ותודה לקובי, ותודה לאבינוח.
 

ד קובי

New member
שמח לשמוע שהכל בסדר

המון הצלחה בהמשך והעיקר שהכל תקין. שמחתי לעזור
 

sigal moon

New member
ב -17.1 עכרתי ניתוח

להגכלת הקיבה. לאור כל מה שאני קוראת כאן, מתפלאה איך זה שאני:א)לוקחת כדורים בבוקר בלי בעיה.ב)שותה מרקים,רסק תפוחים ולבן מדי שעתיים בכמות של 250 סמ''ק (צלחת עמוקה מלאה),עובר לי טוב וחופשי,אך מרגישה שביעה ומלאה לאחר מכן. מה זה אומר?. מה המטרה בצריכת מזון מרוכך במשך החודש הראשון? האם הקיכה לא מסוגלת להתמודד עם מזון אחר או שהמטרה אחרת?תודות...סיגל
 

ד קובי

New member
היי סיגל ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

ראשית כל מברך אותך על הצטרפותך אלינו כאן. כעקרון לא אמורה להיות בעיה עם מעבר של כדורים אך זה מאוד אינדיבידואלי כפי שתגלי בהמשך הדרך כי המזון שעובר הוא אינדיבידואלי לא כל אחד יכול לאכול את אותם המזונות שאוכל השני. המטרה בצריכת המזון הנוזלי בתקופה הראשונה לאחר הניתוח היא על מנת לתת לגוף להבין את משמעות ההגבלה ובמיוחד לקיבה להסתגל אל המצב החדש שהיא נקלעה אליו. לפי מה שכתבת נראה שאת מסתדרת יפה מאוד כמו כן מאחל לך המון בהצלחה בהמשך התהליך.
 

yifatar

New member
קובי התשובות שלך עוזרות לי מאוד

למרות שאני קוראת שאלות של אנשים אחרים. הכל חדש לי והפורום הזה מאוד עוזר לי להבין ולשמור על פרופורציה. אתם עושים כאן עבודה מבורכת תודה, יפעת
 

Usagi

New member
../images/Emo26.gifעדכון../images/Emo10.gif../images/Emo36.gif

אתמול בערב התחלתי להרגיש לא טוב שוב פעם, והמים התחילו לא לעבור לי שוב והיו לי הרבה הקאות והיום ניסיתי לשתות קצת מרק אך ללא הצלחה והכדורים של התרופה שלי שוב פעם לא עוברים לי. אני אקבע תור לצילום בריום סורוקה עם אבינוח ונראה מה קורה עם הטבעת, אני מפחדת שבאמת היא קצת התהפכה או שיש לי נפיחות או פצע במקום אז רק צילום בריום יראה מה קורה שם. ולכל מי שעושה או עשה לאחרונה את הניתוח אני מברכת אתכם למשפחה המכובדת של מנותחי קיצור קיבה אני מאוד מרוצה.
 
למעלה