בבילוס

בבילוס

שלום בכל הנוכחות הגעתי אל הפורום הזה בזכות חברכם הנאמן דור (צועני1). בחיפושי אחר מסעדה לבנונית טובה הגעתי אל ה"בבילוס" שבתל אביב. נזכרתי שבעבר בשיטוטי בפורום הזה נתקלתי בתמונות של דור ושלכם רוקדים ונהנים במועדון הזה - בעיקר ריקודי בטן. אני אישית לא ממש אוהב ריקודי בטן - ובעיקר לא רעש. ראיתי שבימי שני יש ערב כשרונות צעירים לרקדני בטן מתחילים בשעה 22:00. השאלה שלי היא כזאת - אם זוגתי ואני מחפשים מקום לבנוני טוב לחגוג לה את יום ההולדת - אך גם דורשים שזה יהיה מק ום שקט (אין בעיה למוסיקה חרישית שמתנגנת ברקע - אך לא משהו סוער) ונגיע אל המקום ביום שני בשעה שמונה - מה הסיכוי שנמצא אותו שקט? האם זה מקום שמתאים לזוג שרוצה לחגוג אירוע שכזה אחד עם השני? לעצתכם הטובה אודה.
 

ליילה 1

New member
אם אתה מחפש משהו שקט ורגוע../images/Emo20.gif

עד כמה שידוע לי
זה לא המקום המתאים!!!
 

dvd2000

New member
יום הולדת לא אמור להיות שמח??

טוב אם אתה בכל זאת בעד שקט ובעד אוכל לבנוני אז אינה מוגשת לך הצעה יצירתית ליום הולדת על שפת הים לאור נרות ושקיעת השמש. מה שאתה צריך לעשות זה להזמין את האוכל מהמסעדה מראש ולבוא לקחת ,והולכים לשפת הים שמים שמיכה ויין וכמובן שאת האוכל הלבנוני והנה יש לך אחלה של מקום שקט ורומנטי עם אוכל לבנוני . שיהיה לבת זוגתך מזל טוב ושיתגשמו כל משאלות ליבה ולך אני מאחל שתמצא את מבוקשך או שתאמץ את הרעיון .
 

nagwa

New member
די וי די - רעיון גדול!! רומנטי ../images/Emo23.gif

ולעניין סוגיית הרעש.. זה לא רעש זו מוזיקה. אבל באמת, כל אחד זכותו לחשוב מה שבא לו אם כי מעט פתיחות והרחבת אופקים מעולם לא הזיקה לאיש
הצצתי בכרטיס שלך(הבחור ששלח את ההודעה המקורית) ובאמת שהחיפוש אחר השקט לא לגמרי תואם את הגיל שלך..
 

dvd2000

New member
הוא רצה ליצור אפקט של השקט לפני

הסערה :).... אני סתם צוחק כל אחד שיעשה מה שבא לו , סתם נתתי לו רעיון בכדי שיהנה גם מהאוכל וגם מהשקט. ואין לי שום בעיה עם זה שדרך המלך אינו אוהב את המוזיקה כל אחד יש לו העדפות שונות וטעם שונה ודווקא השוני זה מה שיפה . אם כולם היו אותו דבר זה היה עולם מאוד משעמם .
 
למעלה