בא לי.......

בא לי.......

ועכשיו שאין שמים רק עננים של חוסר ודאות ונדמה שאין סיבה לחיות אם אין סיבה למות. לפעמים אני פוחדת להגיד לך את האמת לפעמים זה כמו הסוף נרדם לרגע באמת. עד התהום, עד הקצה עד שניפול ונתרצה עד שזה נגמר, עד שזה עבר עד התהום, עד הקצה עד שניפול ונתרצה אני כאן ואתה שם. אם אתה הולך ממני אתה נשאר לבד. אם אתה הולך ממני אתה נשאר לבד. ועכשיו שאין שמים רק רסיסים של חוסר הבנות ונדמה שאי אפשר לראות ולא נשאר מקום לטעות. אם אתה הולך ממני אתה נשאר לבד. לבד... עד הקצה מילים: דנה ברגר לחן: ורד קלפטר
 
וגם.....

רוצה להניח את מקל הנדודים פיתול ועוד פיתול טלטול ועוד טלטול בסוף הר נשארים בודדים ללא צל ללא סוכה נופלים מכל מכה אז בואי השקי אותי עד תום השיקוי שאהיה מכושף, שיפסק המרדף שבתי רק על זה חשבתי רק על זוג שפתייך המנשקות אותי באתי קרוב אל ליבך עד אשר תאמרי השאר איתי רוצה להניח את מקל הנדודים מסלול ועוד מסלול חציתי את הגבול בין סתם שעשוע לאיבוד דעתי עכשיו הלב רעב אז תני להתקרב נשקי אותי השקי אותי עד תום השיקוי שאהיה מכושף שיפסק המרדף שבתי רק על זה חשבתי רק על זוג שפתייך המנשקות אותי באתי קרוב אל ליבך עד אשר תאמרי השאר איתי <רמי קליינשטין>
 
אהבתי את השיר אבל....

שו חוסר ודאות ? מקווה שהכל OK ושהשיר סתם מנגינה נעימה ולא היתה כוונה במילים שלו
 
../images/Emo13.gif

ילדה סוכר את נוסעת ואני נשאר בלעדייך אין לי שום דבר ילדה סוכר את נוסעת ואני נשאר רק אתך הייתי מאושר מחכה שתחזרי אלי לא כאן והזמן לא עובד את לא כאן ולא חוזרת אבל אני פה ואני זוכר מבטיח לחכות לך עד סוף העולם לאן שלא תלכי גם הלב שלי שם כשמגיע הלילה אני ער לא נרדם בנשמה שלי קר גם כשבחוץ חם והם אומרים לי שחבל עליי ומסבירים לי שזה לא כדאי ?ושואלים אותי עד מתי כי יש עוד את כל החיים לפני ילדה סוכר את נוסעת ואני נשאר בלעדייך אין לי שום דבר ילדה סוכר את נוסעת ואני נשאר רק אתך הייתי מאושר מחכה שתחזרי אלי תני לי סימן כי אני מתגעגע החיים תפסו אותי לא מוכן וכבר מזמן הבנתי כמה זה קורע נשאר לא מכוון, אני נשאר לא מוגן רוצה לדעת ולא להאמין אני רוצה להרגיש ולא להבין כל הדרכים מובילות אותי אלייך אחרי שנים שחיפשתי אחרייך ועכשיו אני הולך לישון לבד בורח מהחושך, מתהפך מצד לצד הולך לאיבוד כשאנחנו לחוד אנחנו כל אחד לחוד ילדה סוכר<מוקי -כולם מדברים>
 
למעלה