בא לי שאלון יום פעילות.

Rioter

New member
בא לי שאלון יום פעילות. ../images/Emo9.gif

מישהו מתנדב לשים?
 
בבקשה- ../images/Emo41.gifשאלון יום פעילות../images/Emo70.gif

שם: שכבה: סניף: תפקיד: מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)? איך עבר יום הפעילות? באיזה שעה הגעת לסניף? באיזה שעה עזבת את הסניף? כמה חניכים היו היום בסניף? אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף): כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: אייקון שמתאר את יום הפעילות: הבוגר של יום הפעילות: המדריך של יום הפעילות: מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] <<מדריכים>> איזו שכבה אתה מדריך? כמה חניכים הגיעו? כמה נרשמו לסניף? איזו פעולה העברתם? מה היה בפעולה? איך היא עברה? היה משו מיוחד בפעולה? צרפו את הפעולה אם היא במחשב. איזה קטע בפעולה הכי אהבתם להעביר? הבאתם מושמוש? במידה וכן- צרפו תמונה: נהנתם בפעולה? והחניכים? תמונה מיום הפעילות (במידה ויש): משהו להוסיף:
 

Rioter

New member
יאללה שאלון יומפ

שם: שיר שכבה: 7\1 סניף: מערב תפקיד: מדריכת ז מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)? שלישי איך עבר יום הפעילות? רובו סבבה לגמרי באיזה שעה הגעת לסניף? 3 וחצי באיזה שעה עזבת את הסניף? שבע וקצת כמה חניכים היו היום בסניף? היו לי (ולעדי כפרעליה) 7 חניכות מתוקות מתוקות!!!! אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף): חניכות מושלמותתת כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: מתחלק לשני חלקים... לפני הישיבה ואחרי. לפני - 10, אחרי.... פחות אייקון שמתאר את יום הפעילות:
הבוגר של יום הפעילות: עדי! איזה כיף לנו המדריך של יום הפעילות: רק עומר היה... מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] כע, בפסח <<מדריכים>> איזו שכבה אתה מדריך? ז כמה חניכים הגיעו? 7! כמה נרשמו לסניף? היום דיברנו איתן על הרשמה, הן התלהבו.. איזו פעולה העברתם? הכרות מעמיקה מה היה בפעולה? הכרות מעמיקה... איך היא עברה? סבבה היה משו מיוחד בפעולה? שוקו טעים, היה ממש מצחיק צרפו את הפעולה אם היא במחשב. היא לא איזה קטע בפעולה הכי אהבתם להעביר? משחק אחד הבאתם מושמוש? בערך במידה וכן- צרפו תמונה: נהנתם בפעולה? יאפ והחניכים? מאודדדדדדדדדדד תמונה מיום הפעילות (במידה ויש): יש לי וידאו שאין לי כוח לעלות משהו להוסיף: חניכות מושלמות
 
מושלמיייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!

אוהבת אתכן! אוהבת אוהבת אוהבת! אתקשר מחר.
 
למעלה