נראה לי שהרומן שלי ושל ג'ון התחיל כבר לפני שנה וחצי (אני יחסית טריה), ומאז אני מחפשת את התמונות שאני הכי אוהבת שלו ושומרת אותן, אז רציתי לשתף אותכן בכמה. הראשונה היא של ג'ון וג'ק, אווווווווווווווווו......
גס'י מאוד מאוד דומה לאבא שלו כיאלו תסתכלו על תמונות שג'ון כשהוא היה בגילו זה פשוט אותו הדבר וסטפני לא כל כך דומה לאבא שלה ... אבל זה בסדר יש את גס'י, ג'ק ורומיאו... (שהוא בן 3 ב29/3! היה לו...)