באתי לשתף!!

nogao10

New member
באתי לשתף!!

נראה לי שהרומן שלי ושל ג'ון התחיל כבר לפני שנה וחצי (אני יחסית טריה), ומאז אני מחפשת את התמונות שאני הכי אוהבת שלו ושומרת אותן, אז רציתי לשתף אותכן בכמה. הראשונה היא של ג'ון וג'ק, אווווווווווווווווו......
 

nogao10

New member
התמונה השניה

עוד ילדים שלו, נראה לי שהבן שג'סי (אם זה הבן הגדול שלו...) הולך להיות יפה כמו אבא שלו (מקווה בשבילו, כי אמא שלו לא יפה לדעתי)
 

Black Balloon

New member
אוי, איך שהוא דומה לאבא שלו ../images/Emo2.gif

שיהיה בריא
 

LIRONSH100

New member
מכירה את כל התמונות ששמת ו...

גס'י מאוד מאוד דומה לאבא שלו כיאלו תסתכלו על תמונות שג'ון כשהוא היה בגילו זה פשוט אותו הדבר וסטפני לא כל כך דומה לאבא שלה ... אבל זה בסדר יש את גס'י, ג'ק ורומיאו... (שהוא בן 3 ב29/3! היה לו...)
 

nogao10

New member
התמונה השלישית

התמונה הכי אהובה עליי בעולם הסיבה פשוטה, אני לא מקנאה בדורת'י כשאני רואה אותה בתמונה הזוועתית שלה והמעולה של ג'ון!
 

nogao10

New member
התמונה הרביעית

אולי ראיתן אותה כבר, אבל שחור כל כך מתאים לו (רואים את זה בקליפ של all about, שם הוא הכי יפה בעולם!)
 

nogao10

New member
התמונה החמישית

כבר אמרתי שזה הקליפ שהוא נראה בו הכי טוב (וכואב לי לדעת שהוא שר את זה על אישתו ולא עליי, אבל תמיד אפשר לתקן את זה
)
 

nogao10

New member
התמונה השישית (כבר!)

אוי, האחווה, האחווה לא יודעת מה אני אוהבת כאן כל כך אבל זה פשוט עובד
 

nogao10

New member
התמונה השביעית

אני לא יודעת למה אבל הוא ממש אוהבת את הבנדנה הזאת מסכימה היא עושה אותו סקסי וקצת ישראלי (מזכיר לי)
 
למעלה