באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
 

Ccyclist

Active member
באקסטון - חלון המניפה ההסטורי בתחנה

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון - חלון המניפה ההסטורי בתחנה
החלון הזה היה אחד משני חלונות תואמים, והוא היחיד ששרד. יש לו רישום שימור בדרג ב'. כיום התחנה היא תחנת קצה לקו שנוסע צפונה אך בעבר היה ניתן להגיע ממנה גם מדרום דרך הויאדוקט בקו מהעיר דארבי ( Derby - פונטית ˈdɑrbi/ dar-bi ה E מייצגת קמץ/פתח ואל תתווכו עם איות אנגלי).
 

Ccyclist

Active member
באקסטון - שלטי היסטוריה כחולים בתחנה

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון - שלטי היסטוריה כחולים בתחנה
קודם כל תיקון - הדירוג לשימור הוא 2 ולא ב'.

שנית - שימו לב מי מנהלים את התשתית באזור ומודים לתורמים - DB Schenker Rail (UK) LTD. אחד המאפיינים הבולטים של ההפרטה הבריטית היא שבתחומים רבים ישנה פעילות של חברות לאומיות ממדינות אחרות באיחוד, במיוחד בתחומים כמו תחבורה, חשמל וסלולר.
 

Ccyclist

Active member
באקסטון
מבט על התחנה מבחוץ

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון
מבט על התחנה מבחוץ
זוהי התחנה ששרדה (היתה לה תחנה מקבילה לקו השני).

הנה הערך הוויקיפדי
 

Ccyclist

Active member
באקסטון - אמת הרכבת (ויאדוקט) דרומה

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון - אמת הרכבת (ויאדוקט) דרומה
בניגוד לפוטושופ שלי מגיא בן הינום מדובר כאן במבנה אמיתי.

יש לציין שבגלל איכות ה SD האיומה של כלי הטיס הצילום הזה מקרוב איכותי יותר, אבל אחרי השידרוג ל HD יהיה לזה פוטנציאל.
 

Ccyclist

Active member
באקסטון - כיפת דבונשייר 1 - מהצמרת.

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון - כיפת דבונשייר 1 - מהצמרת.
הקשר לתחבורה הציבורית הוא שבעבר הרחוק מאד המבנה המתומן שבבסיס הכיפה שימש כאורווה ענקית למבקרים בעיירת הספא באקסטון (שלה יש מים מינראלים הנובעים מהקרקע בטמפרטורה של 27 מעלות שנחשבו בעבר לבעלי סגולות מרפא). התחבורה הציבורית בבריטניה החלה כשירות מרכבות ציבוריות בתשלום Coaches, Stage Coaches במאה ה18 והן שימשו את מעמד הביניים הגבוה והאצולה הנמוכה בדרכם לערי ספא כמו באקסטון או באת'.

בעיירה באקסטון היה "בית חולים" שאליו נהרו המעמדות האלו כדי להנות מהסגולות של המים החמים שנבעו בעיר, והאורווה נבנתה ע"י הדוכס מדבונשייר (באופן תמוה - הטירה שלהם דווקא במחוז דארבישייר, אבל היו דברים מעולם כמו דוכסי נורפוק שמושבם במערב-סאסקס) למען הסוסים ששימשו להסעת המבקרים בעיירת הספא.

במאה ה19, בתקופה הויקטוריאנית נבנתה הכיפה והמבנה עבר לרשות בית חולים מקומי והמשיך לשמש כבית חולים (אמיתי, לא של מי מרפא) עד לתחילת האלף הנוכחי, אך ב2003 המבנה נפתח מחדש כקאמפוס של אוניברסיטת דארבי.

http://en.wikipedia.org/wiki/Devonshire_Royal_Hospital
 

Ccyclist

Active member
באקסטון
כיפת דבונשייר מבפנים

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון
כיפת דבונשייר מבפנים
אמנם אפשר לצלם את הכל בפורטרט, אך בצילום רוחבי קולטים את קנה המידה של הכיפה שבשלב מסויים טענה לכתר הכיפה הגדולה בעולם (היא גדולה יותר מזו של קתדרלת סט' פול בלונדון). כשעומדים במרכזה האולם שמתחת לכיפה יש אפקט אקוסטי של הידהוד.
 

Ccyclist

Active member
באקסטון
אוטובוס תיירים חשמלי (X-חלבן)

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון
אוטובוס תיירים חשמלי (X-חלבן)

הרכב הזה היה בעברו משאית חלבנים חשמלית מהסוג ששימש עד שנות ה80 וה90 את החלבן הבריטי הטיפוסי שהיה בא כל בוקר עם בקבוקי זכוכית שבכל אחד מהם פיינט אחד של חלב. הצרכנים היו רושמים לו פתקים של כמה בקבוקים הם מבקשים ביום-יום / לארועים מיוחדים שדרשו יותר חלב / לביטול השירות בעת שהיו בחופשה. את הבקבוקים היו שמים במסגרת מתכת עם מקום ל6 בקבוקים. בשנות ה80 כל הקרובים שלי עדיין השתמשו בשירות הזה, אך בשנות ה90 רובם כבר עברו לחלב בבקבוקי פלסטיק של 4 או 6 פיינטים ( כ 2 או 3 ליטר ) מהסופר בקנייה השבועית. זכורה לי שיחה בין סבתא שלי לאחותה באמצע שנות ה90 בה אחת מהן ניסתה לשכנע את השניה שעדיף לקנות את החלב בסופר ושאיכות החלב בסופר טובה כמו זו של החלבן המסורתי. באלף הזה אינני מכיר אנשים שמשתמשים בשירותי החלבן.

ההשראה למראה החיצוני של הרכב הוא אוטובוס או חשמלית, אבל המושבים נמצאים מעל לסוללות הנטענות, הגג הוא כנראה אותו הגג (למעט הפרטים הקישוטיים שמשווים לו מראה של אוטובוס קומותיים) והתוספת העיקרית הן הקירות והחלונות וכן האזור הקדמי שמעל לתא המשאית הישן. (יתכן שזו רצועת פלדה אחת). הרכב מכיל עד 8 נוסעים ועושה מסלול קצר סביב מרכז העיירה. לפי הנהג / מדריך המהירות המקסימלית שלו היא כ18 קמ"ש ובגבעות הוא לפעמים נעקף ע"י זקנות על רכבי ניידות חשמליים. כמו כן - לפי המדריך טעינה אחת במשך הלילה מספיקה ל 7-8 נסיעות שעתיות כל יום. הרכב הזה אינו העתיד אלא שימוש בטכנולוגיה וותיקה מהעבר, במקור מי שהקימו את הסיור שקלו להשתמש בסוס ועגלה אך הבינו די מהר שהם לא מבינים בסוסים ועברו לאופציה החשמלית.

ברצף הרכב עושה פרסה בין התחנה הסופית לתחנת המוצא.
 

Ccyclist

Active member
באקסטון - האוטובוס החשמלי מאחור

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון - האוטובוס החשמלי מאחור
העיצוב מאד מזכיר חשמלית, הכניסה היא מצד שמאל בצד האחורי, ועוברים מה"מרפסת" לתא הנוסעים.
 

Ccyclist

Active member
באקסטון - פוסטר מידע באוטובוס והאתר

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון - פוסטר מידע באוטובוס והאתר
www.picturethepast.org.uk

יש להם גם פליקר ופייסבוק, אני מניח שהקישור הוא מהאתר הראשי.
 

Ccyclist

Active member
באקסטון - מכונה לחינוך הדור הבא

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון - מכונה לחינוך הדור הבא
הגראפיקה מקדימה מראה דווקא מנהרת "טיוב" לונדונית, צינור מתכת עגול שהרכבת נוסעת בתוכו.

צולם בקניון בעיירה ולכן שייך איכשהו לנושא.
 

Ccyclist

Active member
באקסטון
מסעדת Carriages

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון
מסעדת Carriages
מסעדה איטלקית המורכבת משני קרונות רכבת הנמצאים בתוך בניין. לפי טריפ-אדוויזר מדובר במסעדה מס 1 בבאקסטון ולמרות שצריך לנסוע אליה 10 מייל בכביש חשוך ללא תאורה החוויה שווה את זה.

גוגל באו בעצמם לערוך סיור בתוך המסעדה, ואני מחבר לכאן נקודת מבט ממנה אפשר להסתובב ולבחור אם לעמוד "ברציף" או להכנס לקרונות:

http://goo.gl/maps/rOXX8
 

נחלאותי

New member
מזכיר את מפגש ציפורה

באקסטון
מסעדת Carriages
מסעדה איטלקית המורכבת משני קרונות רכבת הנמצאים בתוך בניין. לפי טריפ-אדוויזר מדובר במסעדה מס 1 בבאקסטון ולמרות שצריך לנסוע אליה 10 מייל בכביש חשוך ללא תאורה החוויה שווה את זה.

גוגל באו בעצמם לערוך סיור בתוך המסעדה, ואני מחבר לכאן נקודת מבט ממנה אפשר להסתובב ולבחור אם לעמוד "ברציף" או להכנס לקרונות:

http://goo.gl/maps/rOXX8
מזכיר את מפגש ציפורה
תמונה
 

Ccyclist

Active member
באקסטון - אחרון חביב - טיסה מול חזית המלון

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
באקסטון - אחרון חביב - טיסה מול חזית המלון
(יוטיוב בלבד, ללא תמונה)

טיסה קצרה שמראה אולי את הפוטנציאל הצילומי של הפלטפורמה:

https://www.youtube.com/watch?v=iw-Xn_gLdF4


וההסבר המורכב (למי שלא קורא את פורום חובבי תעופה):

משום שאין לי ניסיון בהטסת טיסנים קניתי כלי טיס זול יחסית ( כ ₪400 ) שהיה אמור להגיע עם מצלמת HD 720P. בגלל איזה בילבול שלחו לי את אותו הדגם עם מצלמת SD אך מצלמת ה HD בדרך (כשהגעתי הביתה היה פתק של השליח) ובעתיד האיכות תהיה טובה יותר. אי אפשר לראות את הצילום בשידור חי מכלי התעופה אלא חייבים לצפות בסרטון מכרטיס הזיכרון בדיעבד.

הכלי עצמו נוטה להסחף עם הרוח ולכן צריך "להלחם" בה ע"י משיכתו בניגוד לכיוון הסחיפה. כמו כן - האזור הפתוח שבו הטסתי את הכלי היה מצומצם יחסית ולכן בכל פעם שנראה שהוא עומד להגיע לגבולות המתחם העדפתי להנחית אותו ולא לתת לו להסחף הלאה (המתחם מוקף בעצים,כבישים וחניונים). כמו כן - בגלל קנה המידה הקטן של כלי הטיס הגובה שבו הוא נמצא נראה גבוה יותר כאשר מתבוננים בו מהקרקע. הוא אמור להיות מסוגל להגיע עד לגובה של 80-90 מטר (טווח המקסימום של השלט) ואם ימצאו בעתיד תנאים טובים יותר של שטח פתוח ואחרי שארכש יותר ניסיון אוכל להשיג ממנו תוצאות טובות יותר.
 

easylivin

New member
אולי גם תוכל לשדרג את המצלמה בעתיד.

באקסטון - אחרון חביב - טיסה מול חזית המלון
(יוטיוב בלבד, ללא תמונה)

טיסה קצרה שמראה אולי את הפוטנציאל הצילומי של הפלטפורמה:

https://www.youtube.com/watch?v=iw-Xn_gLdF4


וההסבר המורכב (למי שלא קורא את פורום חובבי תעופה):

משום שאין לי ניסיון בהטסת טיסנים קניתי כלי טיס זול יחסית ( כ ₪400 ) שהיה אמור להגיע עם מצלמת HD 720P. בגלל איזה בילבול שלחו לי את אותו הדגם עם מצלמת SD אך מצלמת ה HD בדרך (כשהגעתי הביתה היה פתק של השליח) ובעתיד האיכות תהיה טובה יותר. אי אפשר לראות את הצילום בשידור חי מכלי התעופה אלא חייבים לצפות בסרטון מכרטיס הזיכרון בדיעבד.

הכלי עצמו נוטה להסחף עם הרוח ולכן צריך "להלחם" בה ע"י משיכתו בניגוד לכיוון הסחיפה. כמו כן - האזור הפתוח שבו הטסתי את הכלי היה מצומצם יחסית ולכן בכל פעם שנראה שהוא עומד להגיע לגבולות המתחם העדפתי להנחית אותו ולא לתת לו להסחף הלאה (המתחם מוקף בעצים,כבישים וחניונים). כמו כן - בגלל קנה המידה הקטן של כלי הטיס הגובה שבו הוא נמצא נראה גבוה יותר כאשר מתבוננים בו מהקרקע. הוא אמור להיות מסוגל להגיע עד לגובה של 80-90 מטר (טווח המקסימום של השלט) ואם ימצאו בעתיד תנאים טובים יותר של שטח פתוח ואחרי שארכש יותר ניסיון אוכל להשיג ממנו תוצאות טובות יותר.
אולי גם תוכל לשדרג את המצלמה בעתיד.
עם כלי טיס כאלה אפשר לעשות דברים מדהימים, חלקם טסים בלי בעיה במשך דקות ואפילו עשרות דקות. יש גם מצלמות עם מייצבי תמונה ומה לא...
 

Ccyclist

Active member
הכלי הרציני עולה פי 15.

אולי גם תוכל לשדרג את המצלמה בעתיד.
עם כלי טיס כאלה אפשר לעשות דברים מדהימים, חלקם טסים בלי בעיה במשך דקות ואפילו עשרות דקות. יש גם מצלמות עם מייצבי תמונה ומה לא...
הכלי הרציני עולה פי 15.
מישהו הטיס יחידה רצינית כזו מעל לבריכה בספרד, ביררתי את "רשימת הקניות" המלאה שכללה כלי טיס, מצלמת 4K, ומשקפי VR וכשחיפשתי ברשת התברר שהעלות היא בסביבות ה ₪5,000-₪6,000 שזו השקעה רצינית עבור כניסה לתחביב ללא הדרכה.

המצלמה שבדרך תיתן רזולוציה גבוהה פי כמה ממה שיש למצלמה הנוכחית ואני חושב שהיא תספיק לשלב זה.
 

easylivin

New member
לא אתפלא אם המשקפיים עולים לפחות חצי מהסכום

הכלי הרציני עולה פי 15.
מישהו הטיס יחידה רצינית כזו מעל לבריכה בספרד, ביררתי את "רשימת הקניות" המלאה שכללה כלי טיס, מצלמת 4K, ומשקפי VR וכשחיפשתי ברשת התברר שהעלות היא בסביבות ה ₪5,000-₪6,000 שזו השקעה רצינית עבור כניסה לתחביב ללא הדרכה.

המצלמה שבדרך תיתן רזולוציה גבוהה פי כמה ממה שיש למצלמה הנוכחית ואני חושב שהיא תספיק לשלב זה.
לא אתפלא אם המשקפיים עולים לפחות חצי מהסכום
וגם אפשר בהחלט להסתפק במצלמת HD "רגילה" בסגנון GoPro... מה שהכי חשוב הוא כלי הטיס, לאיזה גובה הוא עולה וכמה זמן מחזיק באוויר, אין באמת צורך במשקפיים כי הרבה יותר קל לשלוט על קופטר כזה מאשר על טיסן, וכידוע הרבה אנשים עשו את זה בהצלחה עשורים לפני שהקופטרים המודרניים בכלל הומצאו.

אבל אם כבר יש לך כלי טיס, אפשר להתקין עליו מצלמת ספורט שאפשר לנצל אותה גם לשימושים נוספים, לא 4K אבל HD עם עדשה רחבה ומצויינת.
 

alantan

New member
תודה רבה ס"ס, אף פעם לא ביקרתי בבאקסטון, אך

באקסטון - שירשור תיירותי בעיקרו, עם מבט ממעל.
בשירשור הזה יכללו כמה דברים שאמנם יש להם קשר תח"צי כלשהו - תחנת רכבת ויקטוריאנית (מבחוץ), אוטובוס סיור תיירותי חשמלי קטן, אורווה לשעבר (גם זו תחבורה וכך בעצם החלה התחבורה הציבורית) ומסעדה שנמצאת בשני קרונות רכבת ישנים נייחים.

כמו כן יכללו כאן שתי תמונות בצילום אווירי מהצעצוע החדש שלי, קוודרוקופטר המסוגל להמריא לגובה של כמה עשרות מטרים אך נכון לעכשיו המצלמה שלו היא באיכות SD בלבד, מצלמת ה HD אמורה להגיע בקרוב.

בתמונה המצורפת: חלון המניפה של תחנת באקסטון, אמת רכבת הממשיכה דרומה, ונוף עירוני. התמונה נלקחה מסרטון שצולם מכלי הטיס בגובה צמרות העצים. בגלל מגבלות השטח הפתוח הקטן והרוח שנשבה לא העזתי לעלות מעבר לגובה הזה מחשש שהכלי יסחף ברוח ויפול בעצים או גרוע מכך - בכביש.

בצורה מסויימת זהו שירשור הבגידה הגדול. בינואר השנה קיבלתי רישיון אוטומטי בריטי בטסט הראשון ובדרכנו ליעדנו וחזרה - עיירת המים המינרלים באקסטון Buxton שבצפון אנגליה ( כ 330 מטר מעל פני הים, העיירה הגבוהה ביותר באנגליה ) נהגתי על רוב האוטוסטרדות הראשיות באנגליה למעט ה M1 וה M4.
תודה רבה ס"ס, אף פעם לא ביקרתי בבאקסטון, אך
לאחר הסיור שלך נראה לי שאעשה מאמץ מתישהו...
 

Ccyclist

Active member
תמתין עד 2016 או 17 כי אחד האתרים בשיפוץ.

תודה רבה ס"ס, אף פעם לא ביקרתי בבאקסטון, אך
לאחר הסיור שלך נראה לי שאעשה מאמץ מתישהו...
תמתין עד 2016 או 17 כי אחד האתרים בשיפוץ.

המבנה הבא: http://en.wikipedia.org/wiki/Buxton_Crescent היה בעבר גולת הכותרת של העיירה, אך המלון הגיע לפשיטת רגל בשנות ה80, הבניין עבר לבעלות עירונית וננטש (למעט תחזוקה חיונית) למשך יותר מ20 שנה, וכרגע עובדים על הסבתו למלון 5 כוכבים מודרני וקומפלקס ספא (בדומה לשיפוץ מלון סט' פנקרס למשל). תאריך הפתיחה הרשמי הוא ב2016 אבל הייתי נותן לזה עד 2017.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה