עומרי האוזר
New member
ספיידי.....
מה שאתה מציע, הוא אכן רעיון מעולה... אני מציע לך לשלוח מכתב לדובר הרכבת.. רק לדעתי פתרון שכזה הוא יקר מעט, אבל יכול בהחלט להיות שווה לבעל הקניון אם אינני טועה רק בקניון עזריאלי (ת-א השלום) וקניון לב המפרץ (לב במפרץ) יש צורך לשים דבר כזה...
ספיידי.....כן
אבל, למה לא יכולים לשדרג את השירות של כרטיסים מגנטיים שנגיד בתחנות מסויימות כמו עזריאלי יהיה מעבר מיוחד לבעלי כרטיסים כאלו שנועים מאיזה מקום לאיזה מקום וצריכים להחליף בעזריאלי ויש איחור או משהו אז הם יוכלו לעבוד במעבר הזה, זה "מחתים" להם את הכקטיס המגנטי ושהם חוזרים אז הם עוברים דרך עוד מן שער כזה לידי השער המקורי והוא בודק אם הנסיעה עוד "בתוקף" ומכניס אותם פנימה בכול מקרה רכבת ישראל לא תפיד כסף על זה! הרי מי ששילם על הכרטיס ולא יגיע, אין לו את מי להאשים חוץ מאשר את עצמו שלא הגיע בזמן, הרכבת כבר נסעה והוא נשאר בתחנה. או, שהוא חוזר מהקניות בזמן, נכנ לתחנה ומגיעה הרכבת הוא מאושר כי גם יצא לו לעשות קניות וגם כי הגיע למקומו בזמן. אז? גם קניון עזריאלי מרוויח! ככה אין מפסידים נכון? אז למה לא לעשות?
מה שאתה מציע, הוא אכן רעיון מעולה... אני מציע לך לשלוח מכתב לדובר הרכבת.. רק לדעתי פתרון שכזה הוא יקר מעט, אבל יכול בהחלט להיות שווה לבעל הקניון אם אינני טועה רק בקניון עזריאלי (ת-א השלום) וקניון לב המפרץ (לב במפרץ) יש צורך לשים דבר כזה...