באג במערכת המסרים

tomoshe

New member
באג במערכת המסרים

מסתבר שכשתיבת המסרים מתמלאת לא מקבלים יותר מסרים - ואפילו אין הודעה על זה. מומלץ לכולם להיכנס למסרים, למחוק חלק, ולראות איך המון מסרים שנתקעו במערכת תפוז (בגלל שהתיבה מלאה) משתחררים ומגיעים אליכם למסרים - ועכשיו תוכלו לבדוק מסרים.
 

tomoshe

New member
באמת ניסית? וואללה?? פששש...

לא חשבתי שזה יעבוד. אבל סבבה, יש לי כריתת יער על הבוקר, זזתי לבדוק מסורים.
 
למעלה