באג במערכת המסרים מסתבר שכשתיבת המסרים מתמלאת לא מקבלים יותר מסרים - ואפילו אין הודעה על זה. מומלץ לכולם להיכנס למסרים, למחוק חלק, ולראות איך המון מסרים שנתקעו במערכת תפוז (בגלל שהתיבה מלאה) משתחררים ומגיעים אליכם למסרים - ועכשיו תוכלו לבדוק מסרים.