באגים ותקלות טכניות בלבד- שרשרו לכאן

  • פותח הנושא NLO
  • פורסם בתאריך

NLO

New member
קובץ מצורף מסוג GIF לא עובד בתצוגה מקדימה.

ז"א שזה לא זז ←
 

xslf

New member
בעיות

נכתבו בטעות שם, ראו קישור: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=168&MessageId=115180204&PageNumber=1&Archive=0 נקודות עיקריות: (ספארי 3.1 על חלונות): * טקסט (כותרת+תוכן) שנכתב ב"הוספת תגובה מהירה" נהיה ג'יבריש (נראה כמו escaping כפול). * תיבת ההודעה ב"הוספת תגובה מהירה" קטנה מידי. * קבצים מצורפים דרך "הוספת תגובה" לא מופיעים. * פונטים קטנים מידי לכותרות ההודעות + שדות כתיבת הודעה/כתיבה כותרת הודעה. * אפשרות "שליחת התראה על תגובה במסר" תמיד מסומנת- וגם אם מסירים את הסימון, בתגובה הבאה היא שוב מסומנת. * העיצוב הרבה פחות נקי ועמוס מאוד. חסרים שוליים מימין ומשמאל לטקסט ההודעות, ואחוז המודעות המהבהבות גבוה מידי (אי אפשר לקרוא את התוכן).
 

Dulyi

New member
כמה הערות

1. הפונט כפי שציינו גם רבים אחרים, קטן ולא נוח לקרוא. עדיף שברירת המחדל תהיה גדולה יותר או שתבהירו למשתמשים שניתן לשלוט על הגודל ע"י לחיצה על האות א בצד. 2. אחידות צבעים רבה מדי - מיעוט שילוב צבעים שאינם כחול/תכלת. 3. ה'עיברות' של האתר לא נוח ומפריע, כיון שאנו בעברית קוראים מימין לשמאל, המיקום של 'אזור השליטה' מימין מקשה על הקריאה בפורום וגם אינו משרת נאמנה את 'אזור השליטה'. 4. החלק היחסי שהוקצה לאזור הימני, רחב וגדול מדי, יש חוסר פרופורציה בין אזור הפורום לאזור השליטה ולכן מוסיף על הקושי במיקוד המשתמש. 5. 'ניהול פורומים' אישי לא עובד, לא נותן להוסיף פורומים ולא נותן להסיר פורומים מהרשימה. 6. הסידור של הצד בימני לא ממש הגיוני, והיה יותר נוח שהשליטה על המידע באותו הפורום היתה במרכז והיה ברור שמדובר בשליטה על הפורום הנוכחי ואילו מידע שאינו ספציפי לפורום הנוכחי מופרד ורק הוא צריך להיות מימין/שמאל לדף. 7. הפרסומות גדולות מדי - האם נעשתה בדיקה האם הגודל משרת את המטרה? הכי אחת המטרות של פרסום כזה היא שנראה אותו בחטף מבלי להתמקד בו באופן מלא. הגודל פוגע במטרה הזאת. 8. אין הפרדה ברורה בין פרסום חיצוני לאתר לפרסום פנימי לאתר - הכל נראה אותו הדבר ולכן מרגיש שיש הרבה יותר עומס לעומת מה שהיה נהוג קודם לכן. 9. השיפורי בשליחת הודעה דווקא טובים מאוד! עם זאת, כדאי להגדיל את השטח לכתיבת הודעה על חשבון השטח המת שבה. זה מה שעלה לי מצפיה של כמה דק' בדף החדש בלי שימוש מלא. יהיה יעלה עוד בהמשךאולי אכתוב שוב
 

siv30

New member
כמה בעיות

עיצוביות - הרקע בהיר מידי, או הניגודיות זה מאוד מקשה להסתכל על הדף לאורך זמן. הפונט הבסיסי קטן מידי
 
שתי בעיות:

1) בהוספת הודעה מהירה הוא לא זוכר שאני רוצה לקבל התראות במייל על תגובות להודעות שלי (מתי סו"ס תעשו את זה כחלק מהפרופיל???) 2) יפה שהוספתם מלא פרסומות בכל חור ואף הקטנתם את הגופן לכבוד זה. אני נורא אוהב פרסומות והתוכן לא ממש מעניין אותי, אני פה בשביל הפרסומות, אבל למה הורדתם את הבאנר של הפרסומות משמאל??? תחזירו אותו בבקשה, ואם אפשר להוסיף עוד חלונות קופצים ועוד פרסומות מרעישות זה יהיה אחלא!!!
 

Moridin

New member
באג ריפורט

http://picasaweb.google.com/noam.mor/TapuzBug כדי לראות את הבאג בפעולה, תשנו בפיירפוקס את גודל הפונט הדיפולטי ל-16 פיקסלים ואל תאפשרו לאתרים לקבוע גודל פונט לעצמם. זו הגדרה די נפוצה, אני מאוד אוהב אותה. נראה לי שהכי פשוט יהיה להגדיל קצת את ה-width... אבל אין לי מושג מהו פיתרון טוב לבעיה.
 
יש בעיה באינטרנט פיירפוקס!

הפורום לא מוצג טוב, צריך לרדת למטה של העמוד כדי לראות את ההודעות, תפתרו תבעיה אני מקווה
 
בעית כניסה לפורום

לא ניתן להכנס לפורום המחנה חילוני לאומי בגרסת הבטה.. אני מנסה לעבור לפורום מתוך רשימת הפורומים שלי שכרגע נמצאת מצד ימין זו ההודעה---->
 

Ninja

New member
בעיה עם הצגת פרטי גולש

כנראה שלא ממש רגילים ב
שיש גולשים שממלאים גם שם וגם שם משפחה. כיום, כאשר מנסים לראות פרטי גולש, בחלון שנפתח יש בעיה עם שם ושם משפחה. שני השדות הללו עולים אחד על השני, מוצגים כנתון אחד, מוצגים כשם פרטי או כל דבר אחר שיכול לפרש את התקלה.
 

Ninja

New member
קיטור נוסף לגבי עודף הפירסומות הזוועתי

ברור שכל הפרסומות הללו הן הסיבה שתפוז מצליח ליצור לעצמו הכנסה כלשהי. הרי זה עסק כלכלי לכל דבר. אבל אולי תנסו קצת ללכת גם לקראת הגולשים ולא רק לקראת הלקוחות
אולי תאפשרו להודעות לעלות לתצוגה לפני שעולות הפירסומות
אולי תאפשרו סדר הצגה לא כמו שזה עכשיו
לא יזיק אם קודם ההודעות יעלו לתצוגה ורק לאחר מכן תדחפו את כל הפרסומות. תתחשבו גם בנו קצת.
 

GMN

New member
עוד בעיה עם FF

כשההודעה מכילה שורות ארוכות זה מה שקורה. Firefox 2.0.0.13
 

וירלומי

New member
גם אני טעיתי במיקום

למה הקטנתם את גודל הפורם , הזזתם לצד ימין את הפירסומות (יש עדיין אנשים שגולשים עפ מסך קטן.)
למה הפונט קטן - נכון אפשר לשנות אבל צריך להכיר את האופציה המון אנשים לא מכירים.
למה הודעות התאג ליין , נראות כמו הודעות רגילות עם סימן מוזר בצידן. הייתי מזיזה אותן משם. זה מבלבל.
אם אתם כבר יוצרים דברים שקשורים לפורום בצד ימין כדאי שיהיו אילו התכנים שמופיעים בעמוד הראשי , ולא רק פירסומות לחלקים אחרים בתפוז, שלא בהכרח קשורים, או חלקים נבחרים מתפוז אישי.
מספיק קשה למצוא את אופן התצוגה , וגם אז זה לא כמו קודם בפורום נפתח - וזה מקשה . אבל חשוב מזה באופציית בהסתרת תגובות , פתיחת הודעה לא פותחת את התגובות הראשיות . אלה שיש לפתוח את כל העץ ואז להסתיר את מה שלא רוצים לראות . הדבר פוגם בנוחות הקריאה של מי שהתרגל לסיגנון הקודם.
 
הוספת תגובה מהירה מ"השעה האחרונה" לא עובדת

אפשר להקליד מה שרוצים, אבל כשלוחצים "שלח" ההודעה לא נקלטת והדפדפן חוזר לעמוד הפורומים הראשי.
 

xslf

New member
עוד בעיות:

* הלבן על גבי האפור-בהיר לא מספיק קונטסרטי וקשה מאוד לקריאה (ב"הוספת snooz", "קישורים", "הוספת קובץ" וכו'). * כנ"ל לגבי ההפרדה בין השרשורים- קשה להבחין היכן אחד נגמר והשני מתחיל- צבעי הרקע כ"כ דומים, והרווח כ"כ קטן, שצריך לחפש את האייקון הכתום הזעיר ליד הודעה ראשית (שגם אותה הקטנתם). מבלבל ולא נוח. * ההודעה בצד ימין למעלה על מספר המסרים לא מתעדכנת כשהדף מתעדכן (אחרי שמחקתי את המסרים הבלתי רצויים).
 

GMN

New member
סליחה...זה מה שקורה

צריך להתרגל לכפתור החדש:)
 
למעלה