באגים ותקלות טכניות בלבד- שרשרו לכאן

  • פותח הנושא NLO
  • פורסם בתאריך

get low

New member
בעיה גם באקספלורר עם הודעות ארוכות

כל ההודעות יורדות הרבה למטה.
 

Ninja

New member
אז זה היה עם IE 7 על מחשב XP Sp 2

כעת על מחשב עם IE 6 הוא לא מאפשר לי פתיחה של כל גולש.
 

Moridin

New member
הבאג

קיים בפיירפוקס 3 (עליו צילמתי את תמונות המסך) וגם בפיירפוקס 2, בדקתי את זה. בפיירפוקס 3, אם משתמשים ב-full page zoom פנימה פעם אחת (כלומר לחיצה אחת על קונטרול + גלגלת למעלה) אז שוב יש מספיק מקום לתאריך והוא לא צריך שתי שורות. זה workaround יעיל אך לא נוח (כי אז הפונט קצת גדול מדי לקריאה).
 

Moridin

New member
באג נוסף

http://picasaweb.google.com/noam.mor/TapuzBug/photo#5186914847308269570
 

xslf

New member
עוד איזור של לא מספיק קונטרסט-

הלבן על הכחול בהיר בפס מתחת להודעה (" מסר למחבר/ת שליחה באימייל שליחה באימייל חיצוני הדפסה קישור להודעה ")- קצת פחות גרוע מהלבן על האפור-בהיר, אבל עדיין קשה לקריאה. ואם מסמנים משהו בדף בשביל, בכלל אי אפשר לראות את הסימון באיזור של הטקסט הלבן (הרקע משתנה מכחול בהיר מאוד לכחול קצת פחות בהיר. לא ממש שימושי). ממתי "נקי" זה "בלי קונטרסט לטקסט"?
 

xslf

New member
כפתור "חזרה לפורום" חסר

או לפחות אי אפשר למצוא אותו, כשניגשים להודעה מקישור ישיר, למשל: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=168&MessageId=115180204&PageNumber=1&Archive=0 ומה הסיפור עם הקישורים המאוד מאוד ארוכים הללו להודעות ישירות (מדובר בקישור שמקבלים בקליק ימני על הנקודה מימין להודעה, והעתקת הקישור)? באמת צריך לשים את כל המידע הזה ב-post? למה אי אפשר http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=168&MessageId=11518020 (שאגב אפילו עובד) או אפילו http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?MessageId=11518020 (שמוליך לדף הראשי של הפורומים)
 

xslf

New member
תיקון טעות:

"באמת צריך לשים את כל המידע הזה ב-post" צ"ל "באמת צריך לשים את כל המידע הזה ב-get". ככה זה- אי אפשר להתרכז עם כל ההיבהובים מסביב.
 

xslf

New member
ומסתבר שהוא שולח

התראות במסרים גם עבור הודעות שאני זוכרת בבירור שהסרתי את הסימון
 

bladesmaster

New member
תאימות דפדפנים זו לא מילה גסה

יש כבר די והותר אנשים שגולשים בדפדפנים אחרים, הייתי מצפה שהאתר ינצל את ההזדמנות לשפר את התאימות לדפדפנים אחרים בפרט, וסטנדרטים בינ"ל בכלל. בכל אופן, נחמד לראות שמישהו משתדל!
 
למעלה