באאאאנות...

EVE Lights

New member
אמרתי לך כבר...

זה מדהים. לחלוטין.
 

Shani5

New member
../images/Emo26.gif

אני כותבת הרבה סיפורים קצרים כאלה (סטייל אתגר קרת
) אבל אף אחד חוץ ממני ומחברה טובה שלי לא קרא אף פעם אחד מהם...
אני מתלבטת אם לשים... נראה כבר...
 

Mooa-Numi

New member
הדבר האחרון שכתבתי....

והוא גם די מפגר, תאמת. ובהודעה- כל החיים המזדיינים שלה היא משחקת בברביות. יש לה המון, מאה בערך, ברונטיות, שחרחורות, ואפילו אחת ג´ינג´ית, אבל הרוב בלונדיניות. היא מעבירה את האצבע שלה בשיער הבלונדיני המלאכותי שלהם, מלטפת אותם, מחזקת להם את הקוקיות אם צריך ומיישרת איזו שמלת נשף גדולה ו-ורודה. כל היום היא הברביות המזדיינות האלו. מביאה אותם לבצפר, מחביאה אותם בתיק הקטן שלה, מביטה בהם בהערצה. שולחת מבט קצר באמצע המרד ברוסיה או אחד המאבקים של שאול על המלוכה, ומחייכת. חיוך מזדיין. אף אחד לא אוהב אותה. אף אחד! המורה, התלמידים, המשפחה שלה, אני... אני שונאת אותה. ולא אכפת לי שהיא לבד. מצידי, שתמות. שתמות עם הברביות המסריחות שלה. שתרקב איתם ועם החיוך הורוד והדבילי שלהם. שתמות. בת כמה היא לעזאזל?? 3?? 4?? למה היא לא מבינה שזה כבר לא בשבילה? למה? למה היא עדיין לא התבגרה? למה היא לא עזבה את הפלסטיקיות הזאתי, את השיער הבלונדיני הזה והעיניים הכחולות. היא כבר ילדה גדולה לעזאזל! היא כבר לא ילדה יותר. היא גדולה. היא בוגרת. אנשים גדולים לא אמורים להתעסק בברביות. אנשים גדולים אמורים להתעסק בדברים יותר חשובים! לא פוליטיקה או משו כזה, דברים שהיא אמורה להתעסק בגילה. למה אין לה שום קטע עם בנים? למה היא לא מתעניינת בהם בכלל, מעבירה עליהם מבט, מפשיטה, מדרגת? מצידי שתתעניין בבנות-העיקר עוד משו חוץ מהברביות המפגרות שלה! למה היא לא בוכה? למה היא לא בוכה שקוראים לה תינוקת מפגרת? למה..., למה היא לא נעלבת שהם מרביצים לה, שהם מחרימים אותה? למה לא אכפת לה שאין לה חברות? למה? למה כל היום היא לבד עם הכוסיות המכוערות האלה, בוהה בהם ומחייכת, עושה להם קוקיות וצמה, ומחליפה להם בגדים? למה?? שתתבגר כבר. שתתבגר! שתעזוב את החיים האלה כבר-די. מצידי שתהיה פרחה, ערסית, פריקית- לא אכפת לי! רק שתפסיק עם זה. בבקשה אלוהים! תעשה שהיא תפסיק עם זה! שתפסיק להסתכל עליהם, ולהעריץ אותם, ולשחק להם בשיער, ולהחליף להם ת´שמלה. שתפסיק בבקשה, בבקשה שתפסיק לחבק אותם, ולישון איתם, לשים את כולם בחדר היפה הורוד שלה, על המדפים הורודים שלה בבגדים הורודים שלהם. שתפסיק. שתיקח את כולם, את כל המאה ולא יודעת כמה שלה ותזרוק אותם לפח. שתוריד כבר את הקוקיות המזדיינות האלו מהשיער, ותזרוק אותם כבר-*בבקשה*. שיהיה לה אכפת ממה שהם אומרים, שהם צורחים. צורחים! צורחים שהיא תינוקת מגודלת, שתתבגר כבר, שתרקב עם הבובות המזדיינות שלה. למה את לא מקשיבה להם? לא אכפת לך? לא אכפת לך שכולם שונאים אותך? ולאמא ואבא שלך- את לא מקשיבה? לא אכפת לך? והיא רק מסתכלת עלי, עם עיניים גדולות וכחולות, מחייכת, מלטפת שיער בלונדיני חלק, בקוקיות.
 

bubaale

New member
איק....

וואו...
אין לי מילים... וגם קראתי כמה קטעים שלך מהקישור ששמת בהודעה הקודמת שלך שהייתה פה (ומחקת...) והם ממש ממש טובים!!! וקראתי כבר הרבה דברים בחיי הקצרים.... בחיי שיש לך עתיד!!!
 

BliNk 1 8 2

New member
אהבתי עם הברביות! ../images/Emo45.gif../images/Emo9.gif

זה היה חמוד לאללה... יש לך פוטנציאל!
 

BliNk 1 8 2

New member
אהבתי עם הברביות! ../images/Emo45.gif../images/Emo9.gif

זה היה חמוד לאללה... יש לך פוטנציאל!
 

Mooa-Numi

New member
אממ... ועוד משו קטן ואידיוטי-

רוצה שיחבק אותי רוצה שיחבק אותי ככה סתם רוצה שיחבק אותי שיהיה לי חם רוצה שיחבק אותי יעטוף מסביב רוצה שיחבק אותי ויותר לא נריב רוצה שיחבק אותי שלא יהיה לי קר רוצה שיחבק אותי ושלא יגיע מחר רוצה שיחבק אותי כי ריק לי מבפנים רוצה שיחבק אותי לעולמים רוצה שיחבק אותי ונשאר ככה לעד רוצה שיחבק אותי אבל הוא לא ואני לבד.
 

lighter

New member
אני מכירה את זה!

פירסמת את זה בפורום סופרים צעירים...ואפילו הגבתי לך שמה... *רצה לחפש את התגובה ולעשות לאן העתק הדבק* *מוצאת* חיפ חיפ חוריי
אהבתי את זה שהילדה היא כל כך שונה, שזה מפריע למספרת. אבל לילדה לא אפכת מהשוני שלה והכל... בלאט אני לא מצליחה להתנסח כמו בנאדם... טוף נו חפיף...זה פשוט מונולוג מהמם!!!
 
למעלה