א ה ב ה לעומת סקס?

daniella1980

New member
אחלה תנאי התחלה.

וההגיון הוא פשוט: למצוא מישהי שאתה מטורף עליה (לדבריך) ואוהב אותה כל כך - זה נדיר, נדיר מאוד ואי אפשר להחליף את זה בצורה מכנית במישהי אחרת, אי אפשר ללמד מישהי להיות מושא אהבה שלך. לעומת זאת, מישהו שלא "טוב במיטה" - כלומר לא מתאים לך ולמה שאתה אוהב ורוצה - זה לא כזה נדיר, אבל זה כל כך בר שינוי. אפשר לשפר, ללמד, לתקן ואולי אולי אפילו אפשר להפוך למדהים, זה בר ביצוע, ולכל הפחות שווה ניסיון אמיתי. בקיצור, הבעיה שלך לא נוראית, והשיקולים הם כל כך טריוויאלים לגבי מה לעשות. והיה ועשית ה-כ-ל ועדיין הסקס ממש גרוע בשבילך, אז אולי עושים חושבים. אבל אני בספק אם זה יקרה, בהנחה שאכן תשנס מותניים ותעבוד, בעצם תעבדו ביחד, על הפיזיקה. בכל מקרה אל תיתן לזה להמשיך ככה, כי משם זה רק יכול להדרדר והמטען שלך רק יצטבר. אתה חייב לשתף אותה, וביחד לשאת את העול הזה, וביחד להביאו לפתרון בשביל שניכם.
 

sardukar

New member
אני אשאל משהו שאיש לא שאל

תגיד לי מה הבעיה בסקס? התשובה לשאלתך יכולה להשתנות לחלוטין בהתאם לקריטריונים. אם לדוגמה היא אף פעם לא נהיית רטובה מספיק בכדי שתוכל לחדור פנימה אז זה אומר שהסקס לא שווה ואין מה לדבר אבל לקשר הזה אין עתיד. אם לאומת זאת היא יורדת בצורה לא יודע מה זה שטויות ועל זה אפשר להתגבר. תפרט ותקבל תשובה הולמת כי כל מה שענו לך עד עכשיו זה בבל"ת
 

daniella1980

New member
לא נכון. דווקא ההפך

אם זו הבעיה, היא פתירה בעזרת עזרים חיצוניים - חומרי סיכה למיניהם. אפילו יותר קל לפתור את זה מאשר הכשרת מציצות.
 
נו נו...

אני לא חושב שמה שענו על עתה הם בולשיט, פה ושם הם עזרו לי ולו בלחזק את ידיי. אבל אם אתה מציע עזרה משלך אז הנה: הבעיה איננה הרטיבות, היא שותתת כמעיין; גם לא הזיקפה, אני עומד כמו תורן של אניה; הבעיה היא שהבעיה לא מוגדרת... אולי ניתן לומר שהתנוחה או צורת השכיבה שלה לא מתאימה לי, כי ברגע שאני נכנס מתחיל לכאוב לי הזין כמו שמישהו לוחץ אותו נגד כיוון הזיקפה, ובגלל זה הגמירה מורגשת אצלי כמו מחסנית מתרוקנת בלי להרגיש יריות... אינני יודע למה אצלה זה שונה, אולי זה בגלל שהיא רזה יותר מאלו שהיו איתי בעבר. אולי זה דווקא, לך תדע, בגלל שאני יותר מידי משוגע עליה עד שאני מרגיש כמו מרחף בחלל בלי יכולת להתרכז? (או! אני כמעט גומר רק מלהיזכר בה, חמודונות מטורפת שלי!!!). אולי זה אני שצריך להתאים את עצמי ואת התנוחה שלי אליה? מה אתה אומר???
 

sardukar

New member
אל תגזים אחי

לא אמרתי שמה שהם אמרו זה בולשיט אלא בבל"ת שמתפרש כ: בלבול ביצים ללא תוכן. אתה לא יכול לתת פיתרון אפשרי לבעיה אם אתה לא יודע מה הבעיה הספציפית. זה עניין מדויק מדיי. כמו שאמרתי יכול להיות מצב שאתה בכלל לא יכול לקיים יחסי מין ויכול להיות מצב שזה משהו קטן וחסר חשיבות. לגבי מצבך אני מציע לך לנסות להחליף תנוחות. לפעמים נגיד בחורה כשהיא יושבת עלייך בתנוחת רוכבת יכולה לגרום להרגשה שתיארת (מנסיוני). יכול מאוד להיות שאתה לא נכנס בזוית מתאימה או שהיא צרה מדיי מה שאומר שצריך לנסות אפשרויות אחרות. אולי אתה גם מכניס אותו עמוק מדיי ואם תכניס אותו לא עד הסוף התחושה תהיה שונה. אם היית אומר שאתה לא מצליח להכניס אפשר היה להסביר שיש לה נרתיק צר מדיי (קרה לי לצערי היה ממש באסה) אבל אם כואב לך והיא מרגישה סבבה אז הבעיה אצלך. אולי יש לך זין לא ישר או נוטה שמאלה קצת?
 
הופ... אני לא מאמין.

לא רק את הנטיה ניבאת, אלא גם את השמאלה קלעת למטרה! (לא ימינה) מה, יתכן שזו הבעיה? אם כן, מה עושים? זה כבר מתחיל להיות סבוך, הא?
 

sardukar

New member
אני שמח שניחשתי

גם לי יש נטייה שמאלה וגם אני לא תמיד מרגיש הכי בנוח אבל זה הכל עניין של תנוחה וכיוצא בזה. אני יכול להציע לך ללכת לרופה או משהו אבל אני בספק שיש מה לעשות. איך היה הסקס עם פרטנריות אחרות? כי אם התחושה לא נעיה רק איתה אז הבעיה אצלה במבנה הנרטיק שלה. אם הבעיה היא כללית היא אצלך. כל מקרה אני מקווה שעזרתי כמה שיכלתי. אני שטוח שאם תנסו כמה אפשרויות תצליחו למצוא את הקונסטרוקציה האופטימלית בשביל שניכם.
 
תביא לי אחת כזאת:

[על מראה פניה, על גופה המטריף, על החיוך הקסום, על מבטה הענוג, על השיחה התוססת, על הספונטניות הנשית שלה, על הנשיקה הלוהטת] - אני כבר אהפוך אותה לזונה במיטה.
 

sardukar

New member
אם היא נגיד פריג'ידית

אפילו דון ז'ואן וקזנובה יחדיו לא יצליחו להפוך אותה לזונה שלא לדבר עלייך
 
למעלה