אתר של גסטין

אתר של גסטין

פתחתי אתר של גסטין בטיפו הוא לא ממש מפותח כי פתחתי אותו לפני שבוע והיה לי המון מבחנים אז מי שרוצה שיכנס ואפילו אני יכולה שהוא יהיה מנהל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז כנסו ותתצרפו לרשימת חברים אני מבטיחה שהוא יהיה אתר טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1{
 
למעלה