פצצה בלי בושה
New member
אתר של גסטין
פתחתי אתר של גסטין בטיפו הוא לא ממש מפותח כי פתחתי אותו לפני שבוע והיה לי המון מבחנים אז מי שרוצה שיכנס ואפילו אני יכולה שהוא יהיה מנהל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז כנסו ותתצרפו לרשימת חברים אני מבטיחה שהוא יהיה אתר טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1{
פתחתי אתר של גסטין בטיפו הוא לא ממש מפותח כי פתחתי אותו לפני שבוע והיה לי המון מבחנים אז מי שרוצה שיכנס ואפילו אני יכולה שהוא יהיה מנהל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז כנסו ותתצרפו לרשימת חברים אני מבטיחה שהוא יהיה אתר טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1{