אתר ע-נ-ק נפתח על טלנובלות !

אתר ע-נ-ק נפתח על טלנובלות !

הפורום שלי * לגעת באושר * האישה של חיי * נקמתה של אנחלה * קטנטנות! * קפה בניחוח אישה! * חברי מועדון הטלנובלות * אני בטי המוכערת! * אהבה אסורה! * פני מלאך! * הבית על החוף * בובה פראית ! * פקונדו ארנה ונטליה! * דוגמניות 60-90-60 * נטליה אוריירו! * פקונדו ארנה! * אלבום נטליה אוריירו1 * אלבום מספר 2! * החתונות -בובה פראית! * נטליה אוריירו אלבום 3 * תמונות של בובה פראית ונטליה * באנרים ולינקים של טלנובלות! * כול מי שלא יודע דברים על האתר * הדיסקים של נטליה. * הזוגות! * חדשות מעולם הטלנובלות! * המתחזה! * חידות של טלנובלות! * השחקנים של לגעת באושר! * אנא קיראו הודעה חשובה זאת! * נטליה בבגדים בשחור! * עמוד פתיחה! * רק נטליה כן חברים רק נטליה. * סקרים ושאלונים! * חואן סולר מנקמתה של אנחלה. * נטליה אוריירו בישראל * תמונות רק של בטי * בטי המכוערת-העלילה * החתונה של מילי ואיבו- תמונות * מילי ואיבו- המשך תמונות * ת.ז של נטליה אוריירו * תעודת זהות של פקונדו * מדבקות של בובה פראית! * תחרות אתרים. * הקליפ החדש איך שכחתי אותך! * tovnano-הרעל שלך * שאלון שבועי על טלנובלות! * כתובות של כוכבי טלנובלות. * המון כתבות על טלנובלות! * קצת על השחקנים של בובה פראית! * בשם האהבה * טקס ויוה 2000 * סרטונים של בובה פראית! * כתובות של שחקני טלנובלות! * פוסטר של שחקנ/ית של טלנובלה! * נטליה אוריירו ב m.t.v! * מילות השירים של נטליה אוריירו * ראיונות עם שחקני טלנובלות! * פאבלו ונטליה היה ונגמר! * ארתורו מאלי מבובה פראית ז"ל * נטליה אוריירו בהופעה בישראל!! * Tu Veneno מילות השיר * Tu veneno קצת תמונות! * גבריאלה ספניק! * הבאנרים שלי!
 
הלו ?למה אתם לא נכנסים לאתר הזה!

תראו השקעתי באתר הזה ואני מקווה שתיכנסו אליו הינה הכתובת: www.bono.co.il/40336 מקווה שתיכנסו באמת ביי!
 

hadarosh16

New member
נטליה אני נכנסנתי אליו!

וזה אתר מדהים!!!!!!!!!!! רציתי להוריד בפנייך את הכובע על העמוד לשחקן מעולה שחקן שלמרות שהוא משחק את הדמות הלא בדיוק טובה הוא שיחק אותה בכישרון רב!!! ואני מדברת על השחקן ששיחק את אבא של מילי בבובה פראית!!! השחקן הזה מדהים!!!!!!! ששמעתי שהוא מת לא האמנתי לא בכיתי בצרוחת או משהו אבל הרגשתי קצת עצוב בכל זאת הוא שחקן גדול!!!!! אז אני ממש שמחה שיש את העמוד עליו וכל הכבוד על זה שבנית עמוד בשבילו! שלך הדרו´ש..
 

hadarosh16

New member
בבקשה נטליה...

אני לא גדולה... פשוט מעניין אותי טלנובלות והחלטתי לבקר באתר שלך והוא באמת מדהים! יש המון חומר על סדרות שאני אוהבת... כן אני אכתוב לך פה... ושוב בבקשה... שלך הדרו´ש..
 
דבר ראשון תודה דבר שני שמי הוא שחר!

תודה רבה את יכולה בבקשה לכתוב לי עוד ובת כמ את ומאיפו?
 
למעלה