אתר חדש שמאפשר הזמנת מוצרים מחו"ל

omri2050

New member
אתר חדש שמאפשר הזמנת מוצרים מחו"ל

עלה כפרויקט סיום לימודים באוגוסט האחרון
אשמח לשמוע דעתכם עליו

תודה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני קונטרול פריק, לא זקוקה לתיווך וחשדנית

כלפיו, כי אין מתנות חינם... התוצאה מיותרת מאד עבורי, אבל גם לו היה לי קושי באנגלית היא לא מספקת מענה מלא כי היא סוג של מיש-מש, לא לכאן ולא לכאן... חלק עברית, חלק עדיין אנגלית, ועיקר הבעיה שלי היא שהמדיניות שלכם לא מפורסמת ולא ברורה:
האם המחיר שאתם מציגים הוא המחיר המקורי מתורגם לשקלים או שנוספת עוד עמלה? לפי איזה שער אתם מציגים את המחיר? לפי אילו קריטריונים אתם בוחרים את המוצרים להצגה? מנין לי שהמוצרים שבחרתם הם הטובים או הזולים ביותר עבורי ואין תוצאות מתאימות יותר לצרכיי שלא מוצגות באתר שלכם?
 

עטלפוני

New member
הערות

קהל היעד שלכם הם אנשים לא טכנולוגיים, אבל ההוראות והשימוש באתר קצת מסורבלים. אם אצליח להשתמש באתר שלכם, אצליח לקנות לבד.

ניסוחי "שפת רחוב" ובדיחות לא מתאימים לאתר מסחר, זה משדר חוסר רצינות ואמינות. אתם לא שלושה ילדים, אתם עסק לכל דבר ועניין. כנ"ל לגבי שגיאות כתיב, תחביר ותרגום (למשל: "אנחנו מוכנים לחתום שאף אחד כאן לא קונה קוטז'").

העיצוב של האתר ברמה ראשונית, צריך לעבוד עליו עוד. טלפון זה חובה. לעולם לא אתן כרטיס אשראי למקום בלי כתובת וטלפון.

אבל הכי חשוב, לא הבנתי מה אתם בעצם מציעים... אם אני צריך לנהל דיאלוג מול המוכר ולקנות בעצמי אז מה עשינו בזה ? הדבר היחידי זה כרטיס אשראי בינלאומי, אבל בשביל זה יש עוד המון אלטרנטיבות. שירות כתובת אמריקאית כבר יש, אז אם הרעיון שלכם הוא לנהל לגמרי את הרכישה - תלכו עם זה עד הסוף. אני רוצה לשלוח קישור למוצר שאני רוצה, ושאתם תציינו את המחיר בשקלים אחרי כל החישובים והמיסים ושתזמינו בשבילי את המוצר ותשלחו אותו אלי הביתה.
 
למעלה