אתר "חברה", מכירים?

אתר "חברה", מכירים?

תשמעו סיפור: כשהייתי בצבא היתה לי חברה מאוד מאוד טובה. עוד שמרנו על קשר עד הלידה של בני הבכור, ומאז שהודעתי לה שילדתי היא ניתקה את הקשר. כל ניסיונותיי לחדשו לא צלחו. כבר יותר מחמש שנים אני מתגעגת אליה ומקווה שאולי פעם היא תיזכר בי ותמצא אותי. אתמול נכנסתי לאתר "חברה" ומצאתי משהי שייתכן שזו היא. כתבתי לה מייל שאם זו היא אשמח אם תתקשר אלי. הערב זה קרה! קיבלתי ממנה טלפון ושתינו התרגשנו עד דמעות... וסיכמנו ש: 1. האתר הזה עשה את שלו 2. יותר לא נוותר על החברות שלנו 3. מפגש באופק... (ולי כבר אין סבלנות) מסקנה - אסור להתיאש.
 

jole

New member
אתר מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ויצרתי קשר עם המון חברה ...בלי אשליות שכולם עכשיו יהפכו לקומונה אבל נחמד לשמוע מה קורה עם האנשים שאיתם חלקת חלק נכבד מההתבגרות. חוצמזה, המחזור שלי עובד על פגישת מחזור כנראה בעוד כחודש. אז מי שעוד לא נכנס...מומלץ בחום.
 

הילהל

New member
ולי היה אתמול ביקור

של חבר טוב מהתיכון ואישתו. נפגשנו מחדש דרך האתר ולא מפספסים אף יום של דיבורים/מיילים. יש לנו כמה שנים טובות להשלים. אתר מומלץ.
 

רותי ע

New member
גם לי יש סיפור נחמד

דרך האתר נוצר קשר עם מישהי שלמדה איתי ביסודי עד כיתה ג´. אני גרה רחוק מעיר מולדתי. ומסתבר שהיא גרה 10 דקות ממני. והקטע-שתינו בהריון בהפרש של שבועיים. עברו כמה חודשים והפכנו לחברות של ממש. אנחנו כל הזמן מחליפות חוויות, הולכות לסקירות אצל אותו רופא, ואולי אפילו יצא לנו ללדת יחד. איזה כיף
 
למעלה