אתרים מאובטחים

MaleMan

New member
אתרים מאובטחים

היי אנשים! לאחרונה נתקלתי בבעיה שאני לא מצליח לגלוש לאתרים מאובטחים. לא עשיתי אף שינוי במחשב, חומרה או תוכנה. ביצעתי איפוס כללי ל-IE ושחזרתי ברירות מחדל - ללא שינוי. Ad-Aware ו-Spybot גם לא עזרו. רמת ההצפנה שלי תקינה. רעיונות?... XPsp2
 
למעלה