אתניקס מקום חמישי

המקורי22

New member
אתניקס מקום חמישי

במצעד ההשמעות של השנה http://www.charts.co.il/article.asp?id=2192#
 

נטלייי

New member
מעולה ../images/Emo13.gif

תודה על המידע
 
תחשבו, שההישג הזה קרה בתוך חודשיים../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

תארו לכם מה היה קורה, לו השיר היה יוצא מוקדם יותר... בכל מקרה, 994 השמעות בתוך חודשיים, זה הישג לא מבוטל
 

דודי 87

New member
אני לא מתרגש מהישגים כאלה...

מהסיבה הפשוטה שאפשר להסתכל על זה לכאן או לכאן.... מצד אחד זה באמת יפה שאתניקס מקום חמישי מבחינת להקות מושמעות והם הוציאו השנה רק סינגל אחד לרדיו ולפני חודשיים אז זה נחמד, אבל מצד שני שמשינה מעלייך ב2700 השמעות עם שירים חדשים באמת לא יפים ולא נעימים לאוזן, ולמרות כל השנאה למשינה יש שירים שלהם שאני עוד יכול לשמוע, אבל האלבום החדש שלהם הוא פשוט טראש! גם מחוזקים לעולם שיצא לא יותר מחודש לפני מתי לחזור קיבל 1660 השמעות. מה שאני מנסה לומר זה שאני לא צריך איזה עורך רדיו מושפע ומעפן שיגיד לי איזה שיר הכי מוצלח, מבחינתי מתי לחזור זה אחד השירים השמחים והחזקים ביותר שיצאו השנה, אני מטורף עליו, אנחנו מטורפים עליו, ובאמת שלא חשוב לי מה חושבים עליו ברדיו ובמצעדים ואני בטוח שגם את אתניקס זה לא מעניין,אנחנו נדבר בחנות תקליטים ובהופעות. את המצעדים נשאיר לזמרים באמת מוכשרים כמו "רגב הוד" ושני יצהרי שיש לה רזומה אדיר...ברצינות כל פעם שאני שומע את מתי לחזור יש לי צמרמורת מהתרגשות... אני פשוט לא מצליח להבין איך אחרי 20 שנה של יצירה בלתי פוסקת, שאין להקה במוזיקה שלנו שהצליחה להביא כזאת כמות של להיטים ולהישאר ביחד, אתניקס אחרי שכולם כבר קברו אותם והוציאו אותם לפנסיה מוציאים להיט כזה שכ"כ מזכיר את הימים הטובים... להגיד לכם ת'אמת אחרי "אמריקה" הייתי בטוח שזה האחרון של אתניקס אבל הם כ"כ הפתיעו והוכיחו לכולם שהם פשוט גאונים מוזיקליים והשתיקו את כל המקטרגים. אני לא יודע למה שכחנו לציין לטובה את ההפקה המוזיקלית המצוינת של פויזנר שנכנס לנעליים ענקיות כמו של תמיר אבל בינתיים לפי "מתי לחזור" הוא עושה עבודה מצוינת... למי ששכח אתניקס זכו 6 פעמים בתואר להקת השנה הישג שאני לא רואה באופק להקה כלשהי שיכולה לשחזר אותו יתרה מזאת יש לי תחושה שאם שאר האלבום יהיה מוצלח כמו מתי לחזור אנחנו נקבל בברכה גם את הפעם השביעית, אז יש למה לחכות..
 
דודי, אני מסכים עם רוב הדברים שכתבת.

יחד עם זאת, הסיבה שאתניX ממוקמת רק במקום החמישי היא בעיקר כי מתי לחזור יצא ( כביכול ) יחסית מאוחר. לוּ הוא היה יוצא קצת לפני, זה בטוח היה עובר את הרף של 994 ההשמעות ואז אתניX הייתה עולה למקום גבוה יותר הן בדירוג הלהקות ( 5 ) והן בדירוג הכללי ( 33 ). לצערי ולצערך דודי, טיב האלבום לא יקבע אם אתניX תזכה בתואר להקת השנה, בפעם השביעית - משתי סיבות: ראשית, האלבום עוד לא יצא לחנויות ( לא מבין למה ). שנית, רק בתחנה אחת בלבד - לפי מה שאני שמתי לב ( 90 FM ) - היא מועמדת ללהקת השנה. בגלגל"צ וברשת ג', היא לא מועמדת ( דבר תמוה ביותר ).רק בשתי התחנות האלו ( לא מבחינתינו, כן? ) התואר הזה נספר ונחשב... מה שלא יהיה, אני מחכה כמוך וכמו השאר לסינגל השני ולאלבום המלא!!!
 

דודי 87

New member
אני גם חושב שאתניקס לא תזכה למרות

שיש שם אומנים שבאמת לא ראויים לתואר הזה... אבל אני התכוונתי בכלל לשנה הבאה - וזאת הסיבה שהסינגל השני עוד לא יצא תהיה בטוח אחי... יש לי רק שאלה קטנה - אם עושים מצעד שנתי בסוף השנה העברית(תש"ע) למה יש מצעדים גם בסוף השנה האזרחית-2010 ,לדוגמא מצעד העשור היה בסוף שנת 2009 למה לא עשו אותו לפני ראש השנה לדוגמא?? אולי אני טועה אבל נראה לי שיש מצעד גם בכל סוף שנה אזרחית לא??
 

נטלייי

New member
אכן יש מצעדים גם בסוף שנה לועזית

אבל לרוב זה מצעדים לועזים, ולדעתי הסיבה שעושים את המצעדים האלה בגלל שהישראלים מנצלים כל סיבה למסיבה.
 
מאוד פשוט, דודי:

סיכום שירים לועזיים, נעשים בסוף שנה אזרחית. בדצמ' 2009 עשו סיכום עשור, כי החלפנו ל-2010. בשנה שעברה לא זכור לי שמלבד מצד השנה העברי תשס"ט עשו מצעד העשור של השירים הישראליים אבל יש מצב שכן... בכל מקרה, לא חושב שיש קשר בין מצעדים כאלו ואחרים, לבין אי הוצאת הסינגל השני ( שלדעתי כבר מזמן היה צריך להוציא אותו ולא מוהן לי למה מחכים איתו... )
 

דודי 87

New member
תודה על ההסברים,לגבי הקשר בין המצעדים לבין

הוצאתו של הסינגל,אני חושב שאתניקס מחכים שהשיר הבא יהיה חלק מהשנה הבאה ולא מהשנה הנוכחית ובצדק שלפחות בשנה הבאה יהיו יותר שירים של אתניקס במצעד השנתי ככה לפחות נראה לי ואם באמת הסינגלים הבאים יהיו מוצלחים ויותר כמו מתי לחזור אני בטוח שאתניקס יהיו להקת השנה הבאה... בכל אופן נראה לי שאתניקס מנסים למשוך את ההצלחה על פרק זמן כמה שיותר גדול- עובדה שהם חיכו יותר מחודש מאז הוצאת הסינגל לקליפ ועכשיו הם נותנים לקליפ לעשות את שלו ב24, לדעתי לפני ראש השנה או קצת אחרי ייצא הסינגל השני שיעשה לנו שמח בחגים אני מקווה.. גם האתר והאלבום עדיין לא יצאו אז נראה לי שזה צעד טוב של אתניקס שהם לא ממהרים להוציא את כל החומר בתקופה קצרה אלא מושכים את זה על כמה שיותר זמן... מישהו ממכם חושב שהם לא צריכים לעשות את זה??
 

yosi x

New member
אני חושב

שזה לא נכון הם צריכים להכות בברזל בעודו חם. תארו לכם שהשיר היה יוצא לרדיו ביחד עם הקליפ לערוץ 24. ואחרי חודש עוד סינגל. תארו לכם איזו חגיגה זו היתה הן מבחינה שיווקית ועוד מהרבה בחינות. השיר "מתי לחזור" הוא מדהים בכל קנה מידה אבל הוא כבר מיצה את עצמו וצריכים להתקדם הלאה. פעם זה היה ככה וזה הוכיח את עצמו. אבל מי יודע אולי השיקולים השתנו בגלל שינויים בשוק המוזיקה.
 
יוסי, אני די מסכים איתך.

אם כי ( בהנחה שאתה זוכר ), את 'אמריקה' הם הוציאו בסוף ספטמבר/תחילת אוקטובר 2004 ואת 'כוכב סרטים' באיזור פברואר 2005. הדיסק עצמו, יצא בתחילת אפריל באותה שנה. ככה שעברה חצי שנה למעשה, בין יציאת הסינגל הראשון, להוצאת הדיסק. לא שאני משווה בין המקרים, כי אני ממש לא רוצה לחכות חצי שנה מהסינגל הראשון לאלבום המלא וגם כי 'אמריקה' שהיה הסינגל הראשון כאמור אינו משתווה בכלל לעוצמת הלהיטות של 'מתי לחזור'.
 
למעלה